Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes da vi skal høre hvordan i blev friet til ? .
Min kommende mand gik på knæ d 14 feb i år....han havde lagt røde roser rundt i stuen samt købt en stor buket blomster.
Han gik dog først på knæ senere til aftensmaden .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm...jeg har vist fortalt historien før, men iiih! man kan ikke fortælle den slags for mange gange
jeg havde kendt Søren i knap to måneder og vi var ude og gå i Vestskoven som lå lige op til min lejlighed i Albertslund dengang. Vi møvede afsted i knæhøjt sne og var bare superforelskede. Pludselig stopper Søren op og halvråber "jeg vil aldrig leve uden dig!". jeg blev helt "hallo mand!" - sådan at stå og råbe midt i skoven. jeg spurgte ham om han mente hvad han sagde og så blev han helt rød i kinderne og sagde "JA!". og fire måneder senere blev vi gift
Tjuhl skriver: hmm...jeg har vist fortalt historien før, men iiih! man kan ikke fortælle den slags for mange gange jeg havde kendt Søren i knap to måneder og vi var ude og gå i Vestskoven som lå lige op til min lejlighed i Albertslund dengang. Vi møvede afsted i knæhøjt sne og var bare superforelskede. Pludselig stopper Søren op og halvråber "jeg vil aldrig leve uden dig!". jeg blev helt "hallo mand!" - sådan at stå og råbe midt i skoven. jeg spurgte ham om han mente hvad han sagde og så blev han helt rød i kinderne og sagde "JA!". og fire måneder senere blev vi gift
var lige min første indskydelse, lyder sgu ret så perfekt...
Til trådstarter, vi har snakket om at blive gift engang, men 2010 bringer så meget dejligt med sig i og med vi skal have vores første barn, så det skal være "hendes" år
Skal nok skrive om (mit) frieri når det engang kommer :
BlyViol skriver: var lige min første indskydelse, lyder sgu ret så perfekt... Til trådstarter, vi har snakket om at blive gift engang, men 2010 bringer så meget dejligt med sig i og med vi skal have vores første barn, så det skal være "hendes" år Skal nok skrive om (mit) frieri når det engang kommer :
Kæmpe tillykke herfra
Så romantisk
Jeg blev friet til under morgenmaden til min 29 års fødselsdag.
Manden havde lavet lækkert morgenbord, hvor mine gaver også lå. På min tallerken lå en lille gave og da jeg åbnede den kom han hen ved siden af min stol og faldt på knæ og friede.
Ønskebarnet skriver: Syntes da vi skal høre hvordan i blev friet til ? . Min kommende mand gik på knæ d 14 feb i år....han havde lagt røde roser rundt i stuen samt købt en stor buket blomster. Han gik dog først på knæ senere til aftensmaden .
På Vores første ferie med sønnike
Tenerife på en lokal skøn restaurant i Februar og blev gift i Juni Kirke mv var bestilt og han havde haft ringen med hj fra jo jo
Mvh
TbCp skriver: Jeg blev friet til under morgenmaden til min 29 års fødselsdag. Manden havde lavet lækkert morgenbord, hvor mine gaver også lå. På min tallerken lå en lille gave og da jeg åbnede den kom han hen ved siden af min stol og faldt på knæ og friede.
Suk... så romantisk! Forestiller mig hvordan han har gået og hygget sig med at overraske dig. Sådan vil jeg også gerne fries til
Eeiih! Han lyder som en dejlig mand, ham Søren!
Mettemus skriver: Eeiih! Han lyder som en dejlig mand, ham Søren!
han er også ret dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128