DÅRLIGE læge..... hva siger i piger.... bedøm selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

smokin

Topp skriver:

han tog bare en test kastede den i glasset. konstateret blod i urinen og nærmest fortalte mig at jeg var liiidt skør og min mens var på vej. begge tests blev kastet ud uden han tjekkede dem yderligere..

vi var bare så KEDE af det, vi troede jo lige....

men har testet igen i dag ingen ændringer sååå mon ikke det er ham der er gal på den

sådan en abe!!! jeg tror helt sikkert den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

JonTri

Tillykke med graviditeten... den første graviditetsundersøgelse foreligger i uge 9-10 og lægen har ingen grund til at undersøge inden - med mindre man ikke aner hvornår man er 9-10 uger henne. Jeg ringede til min læge da jeg testede pos. Han sagde at jeg da gerne måtte få det bekræftet, men at hjemmetestene er SÅ sikre, at der ikke er nogen grund til at komme til lægen, hvis alt er ok.

Når du kommer til undersøgelse i 9-10. uge, skal du have en gyn undersøgelse - ikke før. Han skal se at livmodermunden har ændret farve = tegn på graviditet.

Anmeld

26. april 2010

Low

Ja.. min læge spurgte også hvor mange tester jeg havde taget og jeg sagde 2 og så sagde hun at hvis de viste at jeg var gravid så var jeg også gravid så hun lød til at de var ret sikre. Jeg fik en fik til undersøgelse da jeg var i uge 6-7 ca.

Anmeld

26. april 2010

Low

Topp skriver:

opdate : har lige snakket med min læge - han vil simpelthen ikke se mig før jeg er 10 uger henne

Sikke en #"!?`/4# han er .

Nu er jeg ikke læge men jeg ville da mene at du skal op før  men jeg ved heller ikke om det er forskelligt fra sted til sted. Jeg var ved min læge da jeg var i uge 6-7 ca. 

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

ALtså min læge behøvede ikke engang at teste. Hun troede bare på mig, når jeg sagde at jeg havde taget tre positive tests! For en god læge ved, at når testen er positiv så er man gravid! Virkelig underligt!!

Så tillykke mange gange

Anmeld

26. april 2010

myprincess

De er stoppet med at lave gynækologiskeundersøgelser medmindre man selv ber om det Det sagde min læge og jeg fik heller ikke en ved min første graviditetsundersøgelse... han sagde at de ikke fik nok ud af at lave den...

Anmeld

26. april 2010

MoarTil4

resultatet er da tydeligt og taler for sig selv.

måske gik lægens test lidt i vasken...jeg ville helt sikkert på en anden læge ind over

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Topp skriver:

jaa..... jeg var ved lægen i går efter 4 positive teste......

meeen i følge lægen er jeg IKKE GRAVID

ved hæfter 2 forskellige tests så i kan bedømme  *GGG*

hvis der stå gravid så er du sgu gravid sjovt min læge sagde også den er kun svag kom igen om en uge du er ikke gravid pt men de fik da en lang næste + skifte læge have længe ikke kunne lide ham og hans kone gammel nogle og jeg have også en test og på 20 sex stod der gravid i den..

Tillykke....

Henriette

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

myprincess skriver:

De er stoppet med at lave gynækologiskeundersøgelser medmindre man selv ber om det Det sagde min læge og jeg fik heller ikke en ved min første graviditetsundersøgelse... han sagde at de ikke fik nok ud af at lave den...

Det samme sagde de her fordi risokoen er større i af man midste hvis de roder for meget deroppe sagde min gynækolog + jdm.

Henriette

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Topp skriver:

jaa..... jeg var ved lægen i går efter 4 positive teste......

meeen i følge lægen er jeg IKKE GRAVID

ved hæfter 2 forskellige tests så i kan bedømme  *GGG*

Hvad er det dog for en læge? 

Jeg ser helt klar 2 (TO!!!!!) tydelige positive teste... 

Hvad så nu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.