DÅRLIGE læge..... hva siger i piger.... bedøm selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

.....

Frøken J. skriver:

Detr altså en mega gammel debat Hun har født siden

Haha UPS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

er jeg da nu så hvis den er gammel..

Henriette

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Fra nu af tjekker jeg fra hvornår tråden er oprettet! Skal ikke gøre dette igen! 

Well, det var da sådan set meget skægt at læse debatten ift. at hun nu har barn, så lægen tog i HVERT fald fejl! Hehe

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Well, det var da sådan set meget skægt at læse debatten ift. at hun nu har barn, så lægen tog i HVERT fald fejl! Hehe

Ja lige præcis... 

Synes godt nok det er noget underligt noget at sige af en læge... 

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Topp skriver:

ja nu har jeg en dejlig datter på 6 måneder - såååå gravid var jeg da

Ja det var du jo så hihihi.Tillykke med hende som nu er 6 mdr hihi flovt.

Henriette

Anmeld

16. juni 2011

Topp

jep han tog FEJL den læge - det var bare det jeg henviste i anden tråd til hehe

Anmeld

16. juni 2011

Topp

Henriette1976 skriver:

Ja det var du jo så hihihi.Tillykke med hende som nu er 6 mdr hihi flovt.

Henriette

tak tak

Anmeld

16. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Hold da op. hvordan kan han sige at du ikke er gravid når du har to positive tests. altså.. en graviditets test kan ikke være positiv hvis man ikke er gravid, men kan godt være negativ hvis man er gravid.

dårlig læge, den læge burde vide bedre.

TILLYKKE

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

Topp skriver:

han tog bare en test kastede den i glasset. konstateret blod i urinen og nærmest fortalte mig at jeg var liiidt skør og min mens var på vej. begge tests blev kastet ud uden han tjekkede dem yderligere..

vi var bare så KEDE af det, vi troede jo lige....

men har testet igen i dag ingen ændringer sååå mon ikke det er ham der er gal på den

Ved godt at det er længe siden at du har lavet tråden.. MEN, jeg var ude for det samme for en uge siden, min læge sagde bare - HCG negativ og blod i urin.. Jeg fik ikke taget en blodprøve, så hvordan han ved at jeg var "HCG negativ", det ved jeg ikke..

Ved stadig ikke om jeg stadig er gravid, har testet 5 positive herhjemme

Anmeld

16. juni 2011

Nemesis

Det er da egentlig lidt spøjst så forskellige læger de er...de sidste 2 læger/lægehuse jeg har haft har slet ikke selv ville tjekke. Deres kommentar har været at hvis jeg selv havde testet posotiv så kunne de jo ikke gøre det bedre.

Så er ikke blevet tjekket for andet end graviditets betingede ting og ikke reelt om jeg var gravid..

..Faktisk er det ikke helt sandt for der var til 2 lægebesøg der i 25 uge hvor sygeplejersken kom til at tjekke for graviditet og sørme om jeg ikke var gravid..den grinene vi alle ret meget af, da jeg jo netop var der pga. graviditet. 

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.