DÅRLIGE læge..... hva siger i piger.... bedøm selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Soap

Blev du ikke gynækologisk undersøgt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Topp

nej det gjorde jeg ikke

Anmeld

24. april 2010

Soap

Så vil jeg mene det er en dårlig læge 

Mon du skulle overveje at skifte permanent ? 

Tillykke iøvrigt, for dine tests er da så positive som de blir 

Anmeld

24. april 2010

Topp

der er desværre ikke andre læger i området der har tilgang for nye patienter

Anmeld

24. april 2010

Low

Topp skriver:

han tog bare en test kastede den i glasset. konstateret blod i urinen og nærmest fortalte mig at jeg var liiidt skør og min mens var på vej. begge tests blev kastet ud uden han tjekkede dem yderligere..

vi var bare så KEDE af det, vi troede jo lige....

men har testet igen i dag ingen ændringer sååå mon ikke det er ham der er gal på den

Det er da helt sikkert ham der er noget galt med ville jeg mene hehe.

Spørgsmålet er bare med hvor lang tid han vil nægte at du er gravid hehe. .. Vil du skifte læge eller venter du bare noget tid og så tager op til ham igen for at han evt kan teste dig igen?

Anmeld

24. april 2010

Soap

Du kan ringe til andre læger og høre om de vil tage dig ind på dispensation over de 15 km, det er der nemlig nogen som vil 

Anmeld

24. april 2010

Topp

jeg prøver at få en tid ved en anden læge mandag - og hvis den så er positiv dér må jeg jo ringe til ham og sige han var forkert på den. for i følge tests er jeg så gravid som man skal være  - for at være gravid *GG*

Anmeld

24. april 2010

VIPpigen

Topp skriver:

jeg prøver at få en tid ved en anden læge mandag - og hvis den så er positiv dér må jeg jo ringe til ham og sige han var forkert på den. for i følge tests er jeg så gravid som man skal være  - for at være gravid *GG*

Det ville jeg sq også gøre... Og hvis den nye læge siger den er positiv, kan du spørge om de vil tage dig ind, så du ikke skal til nogen lægetjek ved egen læge, da du ikke stoler på ham. Kan være de kan klemme dig ind som fast patient

Fuck en skod læge

Anmeld

24. april 2010

Fatima

hey.

jeg har en kusine som også var blevet gravid, hun lavede flere teste hvor en var positiv men lægen sagde hun ikke var. det tydede på at hun var gravid men uden for livmoderen.

prøv og tjekke det også. men håber da du gravid

Anmeld

24. april 2010

MinWilliam

Jeg vil nok også få en tid ved en anden læge..

De teste du har taget ser da bare positiv ud..

Så vil da sige du er gravid.. Tillykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.