DÅRLIGE læge..... hva siger i piger.... bedøm selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Topp

det prøver jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

M.O.A.R.

Da vi fandt ud af jeg var gravid, var det med svage positive teste herhjemme, fik en tid hos lægen og deres viste negativ ( selvom testen ikke lå i andet en 20 - 30 sek HØJST inden sekretæren sagde den var negativ).. Teste herhjemme viste stadig svagt positiv, mens blev fortsat væk. Så ugen efter gik jeg til lægen igen, og der var testen positiv...

Jeg fik også bare at vide at det var mig der var noget galt med, og kan sagtens følge dig i at du føler dig dårligt behandlet af lægen..

Prøv og se om du kan få testet hos en anden læge

Malene 40+4

Anmeld

24. april 2010

Vial

Hold da op en kikset læge....

Min læge siger, at man kan lave nok så mange undersøgelser og tests. Det aller vigtigste for en læge er at lytte til patienten..

Jeg synes, at du skal fortælle ham, at han skal passe på med at stirre sig blindt på den pind og i stedet lytte til, hvad du har at sige.

Anmeld

25. april 2010

Topp

ja jeg er godt nok skuffet over ham... for det kan da ikke være så svært at se jeg er gravid....

det kan vi "læger" herinde da se

Anmeld

25. april 2010

Mette+Mathias

Åh, jamen den læge er da et fjols, det kan enhver da se.

Jeg testede postitiv 3 gange hjemme og var hurtigt ved lægen pga. tidl. MA og grav. udenfor livmoderen, og lægens test var også negativ, men hun tog da bare en blodprøve og ja...han er 5½ nu!

Mht. det som én skriver vedr. grav. udenfor livmoderen, så bare tag det roligt, for så vil den (oftest) ikke være så bragende positiv, - og uanset om det er udenfor livmoderen eller ej, så vil lægens test jo også være positiv.

Anmeld

25. april 2010

Kamelia

De gange jeg har været gravid, har jeg først fået tid hos lægen når jeg var mere end 8 uger henne. Jeg har ikke været oppe og få lavet en test da mens ikke kom.

Det er enda 3 forskellige læger. De troede på min graviditet via telefonen og gav mg en tid i 8-10 uge og der var testen da bragende positiv.

Men han lyder nu som en noget gammel indestængt læge, øv for det!

Jeg ville jo danse over sådanne fine tests!!!

KÆMPE STORT TILLYKKE, et lille mirakel er ved at ske, ohhh glæd dig!!

Kamelia

Anmeld

25. april 2010

morNov2010

Topp skriver:

ja jeg er godt nok skuffet over ham... for det kan da ikke være så svært at se jeg er gravid....

det kan vi "læger" herinde da se

Du skal huske, at hvis du og din kæreste bor sammen, så kan du altid blive patient hos hans læge. Når man bor sammen, har man nemlig ret til at have samme læge i husstanden. Også selvom lægen har lukket for tilgang.

Anmeld

25. april 2010

Josesmor

Det lyder da til at være en total underlig læge du har med at gøre der... 4 teste ville jo ALDRIG vise positive hvis ikke det var det de var... Jeg vil æde min gamle hat på at du er gravid (hvis jeg havde en )

TILLYKKE MED DET!!! HURRAAAA!!!!!

Og så sig da lige noget til den læge der..., det sku da for dårligt...

Anmeld

26. april 2010

Topp

opdate : har lige snakket med min læge - han vil simpelthen ikke se mig før jeg er 10 uger henne

Anmeld

26. april 2010

Sabsy

Topp skriver:

opdate : har lige snakket med min læge - han vil simpelthen ikke se mig før jeg er 10 uger henne

Sådan noget kan få min ih oh åh så dejlige hormoner i KOG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.