DÅRLIGE læge..... hva siger i piger.... bedøm selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Øv altså....ville sådan ønske der var noget jeg kunne skrive, der gav dig bare lidt håb. men når du først har testet positivt og derefter negativt efter den blødning...så er der jo nok ikke meget håb tilbage

Blødte fra onsdag til lørdag aften, testede allerede søndag aften, desværre negativ... Har stadig lidt ømme babser og en underlig murren i underlivet.. Fuck it, går sku ned og køber en test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Blødte fra onsdag til lørdag aften, testede allerede søndag aften, desværre negativ... Har stadig lidt ømme babser og en underlig murren i underlivet.. Fuck it, går sku ned og køber en test

Ja gør det....og viser den stadig negativ, så har du i hvert fald fået klar besked

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Ja gør det....og viser den stadig negativ, så har du i hvert fald fået klar besked

Ja, det er rigtigt.. Men tror du at jeg skal vente til imorgen tidligt, med at teste?? Det er jo alligevel kun 4 dage siden sidst..

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Ja, det er rigtigt.. Men tror du at jeg skal vente til imorgen tidligt, med at teste?? Det er jo alligevel kun 4 dage siden sidst..

Det er nok bedst at vente til imorgen tidlig

Anmeld

16. juni 2011

bobbles

Topp skriver:

jaa..... jeg var ved lægen i går efter 4 positive teste......

meeen i følge lægen er jeg IKKE GRAVID

ved hæfter 2 forskellige tests så i kan bedømme  *GGG*

det skete os for mig.. havde 3 eller 4 positive test men lægen sagde os jeg ikke var gravid, men jeg var stædig, så fik en tid ugen efter weekenden og kom ned om morgenen, også var jeg pludselig gravid alligevel, 7 uger henne der.. så det er ikke altid lægen har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.