DÅRLIGE læge..... hva siger i piger.... bedøm selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

SSL

Topp skriver:

opdate : har lige snakket med min læge - han vil simpelthen ikke se mig før jeg er 10 uger henne

Synes du skal skifte læge.. Altså, det er helt normalt at lægen først vil se én i 7.-9. uge, for der laver man vandrejournal.. Men 10. uge er da liiige sent nok.. min kærestes læge tog mig ind, selvom de var lukket for tilgang, fordi vi bor sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Ved godt at det er længe siden at du har lavet tråden.. MEN, jeg var ude for det samme for en uge siden, min læge sagde bare - HCG negativ og blod i urin.. Jeg fik ikke taget en blodprøve, så hvordan han ved at jeg var "HCG negativ", det ved jeg ikke..

Ved stadig ikke om jeg stadig er gravid, har testet 5 positive herhjemme

Hvor meget blødte du dengang du regnede med at du havde mistet?

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Hvor meget blødte du dengang du regnede med at du havde mistet?

Ikke så meget som en normal mens, der kom 3 små "klumper" ud, men plejer altid at have klumper i min mens

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Ikke så meget som en normal mens, der kom 3 små "klumper" ud, men plejer altid at have klumper i min mens

Så behøver det jo ikke at betyde du har mistet. Der faktisk en del, flere end man sådan lige går og tror....der bløder omkring det tidspunkt de skulle have haft mens. Ofte er det noget rest-blod fra forrige mens, der lige kommer ud....men der kan også være flere årsager til det. Så længe du ikke har haft smerter, så synes jeg altså stadig du skal bevare håbet

Dengang jeg havde en spontan abort, der havde jeg negative teste allerede 1 uge efter. Prøv hold øje med hvor positive testene er, og om stregen bliver tydligere hver gang. Det er jo nemlig et tegn på at hcg stiger.

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Så behøver det jo ikke at betyde du har mistet. Der faktisk en del, flere end man sådan lige går og tror....der bløder omkring det tidspunkt de skulle have haft mens. Ofte er det noget rest-blod fra forrige mens, der lige kommer ud....men der kan også være flere årsager til det. Så længe du ikke har haft smerter, så synes jeg altså stadig du skal bevare håbet

Dengang jeg havde en spontan abort, der havde jeg negative teste allerede 1 uge efter. Prøv hold øje med hvor positive testene er, og om stregen bliver tydligere hver gang. Det er jo nemlig et tegn på at hcg stiger.

Jeg har godt hørt det med at man kan bløde, men jeg tror desværre ikke at det er tilfældet ved mig.. Kunne mærke ændringer i min krop, og de er der ikke mere Jeg testede dagen efter min "mens" var stoppet igen, og der var testen negativ

Burde jeg HVIS jeg er gravid stadig, kunne teste nu her om aftenen?? Kunne jo godt lige gå de 70 meter ned i netto

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Jeg har godt hørt det med at man kan bløde, men jeg tror desværre ikke at det er tilfældet ved mig.. Kunne mærke ændringer i min krop, og de er der ikke mere Jeg testede dagen efter min "mens" var stoppet igen, og der var testen negativ

Burde jeg HVIS jeg er gravid stadig, kunne teste nu her om aftenen?? Kunne jo godt lige gå de 70 meter ned i netto

Hehe hvis du stadig er gravid, så burde du jo kunne teste det, også om aftenen. Var det ikke også om aftenen du testede sidst?

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Hehe hvis du stadig er gravid, så burde du jo kunne teste det, også om aftenen. Var det ikke også om aftenen du testede sidst?

Jo det var det, men jeg tænker at der måske var en smule "blod" tilbage i min urin..

Men det er jo kun nogle dage siden, og der var den negativ

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Jo det var det, men jeg tænker at der måske var en smule "blod" tilbage i min urin..

Men det er jo kun nogle dage siden, og der var den negativ

Ok gad vide om det har været en biokemisk graviditet du har været ude for? Det kunne nemlig godt lyde sådan

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Ok gad vide om det har været en biokemisk graviditet du har været ude for? Det kunne nemlig godt lyde sådan

Ja det tænker je jo også.. Jeg testede positivt 4 dage før tid, og min mens kom 3 dage for sent

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

Frk_Dylan<3 skriver:

Ja det tænker je jo også.. Jeg testede positivt 4 dage før tid, og min mens kom 3 dage for sent

Øv altså....ville sådan ønske der var noget jeg kunne skrive, der gav dig bare lidt håb. men når du først har testet positivt og derefter negativt efter den blødning...så er der jo nok ikke meget håb tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.