Mødregruppe vol.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Valle81

Mathildesmor skriver:

Som altid er det jo smadder hyggeligt at mødes, og få vendt hele verdensituationen! 

Nye som "gamle" er meget velkommen til en hyggelig dag hos mig enten den:

8. maj:

9. maj:

15. maj:

16. maj:

Skriv jer gerne på hvor det passer bedst - og alle er som sagt meget velkomne! 

Kh. Corinna

Hejsa:0)

Hvor mødes i henne:0) Vil smadder gern med:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

hvis der er nok der kan d. 16. så er det jo bare perfekt  

Jeg kunne også godt holde det på søndag, er bare skide bange for at gå i fødsel - og hvis jeg holder det kan jeg heller ikke tage hjem når jeg bliver for træt hehe

Ja, lige præcis - ellers er det bare ris til min egen røv

Selvom jeg jo gerne vil holde det - nu var det jo min tur til at lægge hus osv til, og det vil jeg jo gerne holde

Men lad os nu se - så vidt jeg husker var der ligeså mange der kunne søndag d. 16 som nu på søndag......Søs skal vi nok ikke regne med... Tror du?

Anmeld

5. maj 2010

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Hvor mødes i henne:0) Vil smadder gern med:0)

Umiddelbart bliver det holdt hos mig (i Kølvrå/Karup) søndag d. 16/5 kl.11

Du er mere end velkommen, jo flere jo bedre

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Ja, lige præcis - ellers er det bare ris til min egen røv

Selvom jeg jo gerne vil holde det - nu var det jo min tur til at lægge hus osv til, og det vil jeg jo gerne holde

Men lad os nu se - så vidt jeg husker var der ligeså mange der kunne søndag d. 16 som nu på søndag......Søs skal vi nok ikke regne med... Tror du?

nej det tror jeg ikke, hvis de er kommet hjem til den tid, så kunne jeg forestille mig de har brug for ro?? 

Kan godt forstå du gerne selv vil holde det når det var din tur  

Anmeld

5. maj 2010

BlyViol skriver:

nej det tror jeg ikke, hvis de er kommet hjem til den tid, så kunne jeg forestille mig de har brug for ro?? 

Kan godt forstå du gerne selv vil holde det når det var din tur  

Ja, det kunne jeg også godt forestille mig.

Ihh, altså - synes stadig det er så vildt, at hun har fået sin lille dreng allerede...Hun havde kun termin 14 dage før mig.

Men hvor er det sejt, at han klarer sig så godt - er virkelig glad på deres vegne!

Men jeg håber ikke at DU også føder før tid - du skal liiiiige nå at være med én sidste gang, inden du kan kalde dig for moar

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Ja, det kunne jeg også godt forestille mig.

Ihh, altså - synes stadig det er så vildt, at hun har fået sin lille dreng allerede...Hun havde kun termin 14 dage før mig.

Men hvor er det sejt, at han klarer sig så godt - er virkelig glad på deres vegne!

Men jeg håber ikke at DU også føder før tid - du skal liiiiige nå at være med én sidste gang, inden du kan kalde dig for moar

ja det ville i hvert fald være rarest Hun skal vendes på mandag, så må vi se hvad det ender med - sædefødel eller PKS...

Synes også det er SÅ vildt hun har født, men hellere at han har det godt uden for mavsen end inde i hulen.. glæder mig til at se ham en dag

Anmeld

5. maj 2010

BlyViol skriver:

ja det ville i hvert fald være rarest Hun skal vendes på mandag, så må vi se hvad det ender med - sædefødel eller PKS...

Synes også det er SÅ vildt hun har født, men hellere at han har det godt uden for mavsen end inde i hulen.. glæder mig til at se ham en dag

Jeg vil krydse alt hvad jeg kan for, at de får hende vendt....Synes næsten at alle kvinder skal have muligheden for, at opleve en 'normal' fødsel

Anmeld

5. maj 2010

Faith

Jeg er i hvert fald klar den 16. Glæder mig til at se jer alle sammen igen

Anmeld

5. maj 2010

smillaluna skriver:

Jeg er i hvert fald klar den 16. Glæder mig til at se jer alle sammen igen

Det lyder perfekt Mia

Anmeld

5. maj 2010

FruEllingsen

hvor er i søde piger.

Jeg springer lige over denne omgang. så må vi lige se hvordan det ser ud næste gang der bliver holdt noget.

Men i kan da lige få en opdate. Vores lille supermand vejer nu 1530 g. så han vokser flot og han klarer sig rigtig godt. nu skal han bare lige have lært at spise ved mor her. men det kommer nok til at tage lidt tid.

I kan tro jeg glæder mig til at jeg kan vise ham frem til jer piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.