Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathildesmor skriver: Hmmm, som det ser ud lige nu bliver det d. 9 maj, da det er der flest er skrevet på... Er det ikke mest fair for alle parter?
Hmmm, som det ser ud lige nu bliver det d. 9 maj, da det er der flest er skrevet på... Er det ikke mest fair for alle parter?
helt okay....i giver bare besked næste gang så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den 9. maj passer mig fint
Mathildesmor skriver: Selvfølgelig gør du det, nu skal du ik være pyldret Du føder ikke før efter d. 10.maj (eller noget)
Selvfølgelig gør du det, nu skal du ik være pyldret
Du føder ikke før efter d. 10.maj (eller noget)
hehe, jeg regner stærkt med det bliver EFTER d. 10...
nutche skriver: helt okay....i giver bare besked næste gang så
Det er også ærgeligt at du ikke kan d. 9, men tænkte bare at når der er flest der har skrevet sig på det, ville det være oplagt med den dato. Håber du kommer næste gang
Hva tid skal vi sige den 9?
smillaluna skriver: Hva tid skal vi sige den 9?
kl 11.??
håber i får en hyggelig dag
Ja, lad os bare sige kl. 11
Nu er jeg ikke den store husmutti, så vi må se hvad jeg kan finde på af mad....
Mathildesmor skriver: Ja, lad os bare sige kl. 11 Nu er jeg ikke den store husmutti, så vi må se hvad jeg kan finde på af mad....
boller (som gerne må være hjemmeBRAGT ) smør og pålæg - så er folk vidst tilfredse ja og så noget vand at skylle ned med...
BlyViol skriver: boller (som gerne må være hjemmeBRAGT ) smør og pålæg - så er folk vidst tilfredse ja og så noget vand at skylle ned med...
Kl 11 er fint.... Og det med maden: Det behøver overhovedet ikke være noget fancy
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128