Mødregruppe vol.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

boller (som gerne må være hjemmeBRAGT ) smør og pålæg - så er folk vidst tilfredse ja og så noget vand at skylle ned med...

Det sku' jeg nok ku' klare

Nu hader jeg at bage, og få klistrede fingre, så jeg må nok en tur forbi Rema 1000

Glæder mig til at se jer.

Sender lige min adresse når vi nærmer os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

msax

Hej tøser

Man hvor jeg glæder mig, det bliver super hyggeligt at hilse på jer ude i den virkelige verden.

Jeg vil gerne være den der tager boller og mælk med til cafe latte - så kan i andre "slås" om hvem der skal medbringe smør og pålægschokolade.

Hvor mange kommer med børn? eller er det kun et møde for gravide maver? Jeg kan både medbringe barn og mave hvis det er...

Jeg tænkte nemlig bare at, hvis det var med børn så er boller fx ikke helt nok til min datter - også tager jeg gerne lidt rugbrød med også. Er det uden børn så bliver hun bare hjemme hos farmand og hygger mens jeg holder "fri" (jeg har endnu ikke bestemt mig for hvad jeg gør).

STORT sommersmil fra mette 24+4

Anmeld

25. april 2010

L-Mortil3

msax skriver:

Hej tøser

Man hvor jeg glæder mig, det bliver super hyggeligt at hilse på jer ude i den virkelige verden.

Jeg vil gerne være den der tager boller og mælk med til cafe latte - så kan i andre "slås" om hvem der skal medbringe smør og pålægschokolade.

Hvor mange kommer med børn? eller er det kun et møde for gravide maver? Jeg kan både medbringe barn og mave hvis det er...

Jeg tænkte nemlig bare at, hvis det var med børn så er boller fx ikke helt nok til min datter - også tager jeg gerne lidt rugbrød med også. Er det uden børn så bliver hun bare hjemme hos farmand og hygger mens jeg holder "fri" (jeg har endnu ikke bestemt mig for hvad jeg gør).

STORT sommersmil fra mette 24+4

Hvor dejligt med en smilende nyt ansigt

Det er både med børn og mave

Jegselv har Liam på 5 mdr med, og hvis Nutche kommer vil jeg væde med hun har Rasmus med på... (host host... var det...) 9 mdr tror jeg

Børn er absolut velkomne

Nu skal jeg da lige have læst tråden igennem, havde ikke set vi lige skulle battle om hvem der har hvad med

Knus Line, der har køleren fuld af smør og polle

Anmeld

25. april 2010

msax

Line&Liam skriver:

Hvor dejligt med en smilende nyt ansigt

Det er både med børn og mave

Jegselv har Liam på 5 mdr med, og hvis Nutche kommer vil jeg væde med hun har Rasmus med på... (host host... var det...) 9 mdr tror jeg

Børn er absolut velkomne

Nu skal jeg da lige have læst tråden igennem, havde ikke set vi lige skulle battle om hvem der har hvad med

Knus Line, der har køleren fuld af smør og polle

Jeg tror ikke der var en "mad-batle"

Tænkte bare jeg ville byde ind med lidt så Corinna ikke stod med "hele opgaven". Også kan jeg godt lide ikke at komme tomhændet (en høflighedsting jeg tror jeg har arvet fra min dejlige mor) - ikke at jeg kun tager det med af hørlighed - men fordi jeg rent faktisk godt kan lide det.

Jeg snakker lige med kæresten/faderen om Mille (17 mdr) skal med, eller jeg må holde fri.

SMIL Mette

Anmeld

25. april 2010

Hej piger

Nutche kommer desværre ikke, skal i legoland med sine unger den dag.

Min egen datter er den weekend på besøg hos sin bedstemor, så umiddelbart tror jeg at Liam blir' det eneste barn

Mht. maden, så er det jo 4 gang vi skal mødes, og det er bare blevet sådan, at den der "ligger hus til", også er den der står for mad/drikke..... Også skiftes vi jo bare til at besøge hinanden

Anmeld

25. april 2010

msax

Mathildesmor skriver:

Hej piger

Nutche kommer desværre ikke, skal i legoland med sine unger den dag.

Min egen datter er den weekend på besøg hos sin bedstemor, så umiddelbart tror jeg at Liam blir' det eneste barn

Mht. maden, så er det jo 4 gang vi skal mødes, og det er bare blevet sådan, at den der "ligger hus til", også er den der står for mad/drikke..... Også skiftes vi jo bare til at besøge hinanden

ok med mig - så får I ingen boller denne gang

SMIL mette

Anmeld

25. april 2010

Vidunderligeunger

msax skriver:

ok med mig - så får I ingen boller denne gang

SMIL mette

dem må du bage når vi kommer hjem til dig

Glæder mig til at se jer alle sammen igen !!

Anmeld

29. april 2010

4. maj 2010

Hej piger!

Jeg er desværre nødt til lige at høre jer ad - sådan for lige at være rigtig besværlig, om det ikke er muligt for jer, at vi rykker mødet til søndag d. 16 istedet?

Jeg er simpelthen så presset denne weekend, og skal køre manden nu på søndagved 13-tiden (han arbejder pt. på sjælland), så synes ligesom det hele bliver så kaotisk

Kh Corinna

Anmeld

4. maj 2010

Lørdag d. 15 er også fint.....

Hvilken dag passer jer bedst, såfremt vi rykker det....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.