Mødregruppe vol.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

Mia har for 4 timer siden sendt mig en besked på facebook, hvor hun skriver at hun ikke kommer på søndag, da hun pludselig er blevet indlagt i Skejby med veer! Hun kommer ikke hjem foreløbig. Puha altså - krydser bare fingre for, at de får veerne stoppet, så hendes to dejlige drenge ikke bliver født allerede i 27.uge!

Hvis I gerne vil have hendes mob. nr, så send lige et brev til mig.

Ej! Det var da ikke godt! Krydser alt hvad krydses kan for at de 2 varyler bliver derinde LANG tid endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

FruEllingsen

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

Mia har for 4 timer siden sendt mig en besked på facebook, hvor hun skriver at hun ikke kommer på søndag, da hun pludselig er blevet indlagt i Skejby med veer! Hun kommer ikke hjem foreløbig. Puha altså - krydser bare fingre for, at de får veerne stoppet, så hendes to dejlige drenge ikke bliver født allerede i 27.uge!

Pu ha det lyder ikke godt krydser fingre for det bedste for Mia og hendes små drenge.

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

nej for pokker det lyder slemt. åhh krydser bare fingre for at alt går godt

Anmeld

14. maj 2010

Lone Jakobsen

noget nyt fra Mia?

Anmeld

14. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nope... Sms'ede lidt med hende igår aftes. Hun ligger med vehæmmende drop (hedder det ik' det? ), og har fået af vide, at hvis hendes drenge beslutter sig for at komme til verden om en uges tid, vil de have rigtig god chancer - så det er jo rigtig dejligt!!

Lige mht. på søndag.... Jeg skal lige have et overblik over hvem der kommer....Vil I ikke lige være sød at melde jer på banen

Anmeld

14. maj 2010

L-Mortil3

Jeg kommer

Mitzie kommer da forhåbentlig også - Jeg skal ihvertfald være chauffør

Anmeld

14. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam skriver:

Jeg kommer

Mitzie kommer da forhåbentlig også - Jeg skal ihvertfald være chauffør

Kanon!

hehe, ja det kunne jeg forstå.... er det pga. hendes plukveer?

Anmeld

14. maj 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Kanon!

hehe, ja det kunne jeg forstå.... er det pga. hendes plukveer?

Jeps, og så HVIS nu der skulle gå et eller andet igang, så er jeg total ræser bilist - Ej jeg tror det er for strenge selv at køre så langt når man er højgravid, det kunne jeg i hvertfald ikke

Anmeld

14. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Jeps, og så HVIS nu der skulle gå et eller andet igang, så er jeg total ræser bilist - Ej jeg tror det er for strenge selv at køre så langt når man er højgravid, det kunne jeg i hvertfald ikke

det er nemlig lige præcis fordi jeg ikke orker køre så langt selv det er ikke nemt at holde i rattet når sædet er kørt ned i ligge-position

Men ja, jeg kommer helt sikkert også... og skulle vandet gå, jamen så kører vi til herning

Anmeld

14. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

det er nemlig lige præcis fordi jeg ikke orker køre så langt selv det er ikke nemt at holde i rattet når sædet er kørt ned i ligge-position

Men ja, jeg kommer helt sikkert også... og skulle vandet gå, jamen så kører vi til herning

Præcis! Hurtigt som en ninja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.