Mødregruppe vol.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Faith

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

Jeg er desværre nødt til lige at høre jer ad - sådan for lige at være rigtig besværlig, om det ikke er muligt for jer, at vi rykker mødet til søndag d. 16 istedet?

Jeg er simpelthen så presset denne weekend, og skal køre manden nu på søndagved 13-tiden (han arbejder pt. på sjælland), så synes ligesom det hele bliver så kaotisk

Kh Corinna

Hejsa.

Jeg kan godt den 16. men ikke den 15.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Vidunderligeunger

neeeej øv... jo tættere på den 31. maj, jo værre   hehe... ej, det går nok  

Jeg kan godt d. 16 i hvert fald, d. 15 er lidt usikker... kan jeg først svare på d. 14....

Håber vi finder ud af noget - havde glædet mig til at se jer alle igen + nye

Anmeld

4. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jamen skal vi så ikke sige søndag d. 16?

Så har Nutche også mulighed for at komme - hun skulle jo til legoland den kommende weekend.

Anmeld

4. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hvor gamle er børnene? Den ældste?

Anmeld

4. maj 2010

MorTilGustav

Søndag d 16. i Kølvrå? Kan være Gustav og jeg også kan komme  Vil lige have det i baghovedet hvis jeg er i Herning den weekend. Kunne være SÅ hyggeligt

Anmeld

5. maj 2010

LouiseVous skriver:

Hvor gamle er børnene? Den ældste?

Der er ingen børn, udover Nutches søn på 9 mdr, hvis hun kommer....

Anmeld

5. maj 2010

MorTilGustav skriver:

Søndag d 16. i Kølvrå? Kan være Gustav og jeg også kan komme  Vil lige have det i baghovedet hvis jeg er i Herning den weekend. Kunne være SÅ hyggeligt

Jeps

Jamen det kunne da kun være så hyggeligt....

Anmeld

5. maj 2010

msax

ØV BØV... jeg kan ikke næste weekend og havde glædet mig til at blive en del af jeres lille gruppe

Håber jeg må komme med næste gang så .

I må have en fantastisk dag - og fuld forståelse for at I rykker det.

SMIL fra mette 27+0

Såfremt alt går galt og folk har lagt planer næste weekend kan vi godt være her på søndag (bare som nødløsning)

Anmeld

5. maj 2010

msax skriver:

ØV BØV... jeg kan ikke næste weekend og havde glædet mig til at blive en del af jeres lille gruppe

Håber jeg må komme med næste gang så .

I må have en fantastisk dag - og fuld forståelse for at I rykker det.

SMIL fra mette 27+0

Såfremt alt går galt og folk har lagt planer næste weekend kan vi godt være her på søndag (bare som nødløsning)

Det er også rigtig irriterende, men jeg har desværre ikke mulighed for at holde det nu på søndag alligeve, da jeg som sagt skal køre manden til arb

Men næste søndag er jeg ikke forhindret på nogen måde, og i og med at den dato også var oppe at vende i første omgang, tænkte jeg om der var mulighed for at rykke det til der

Under alle omstændigheder må du med næste gang Mette

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

hvis der er nok der kan d. 16. så er det jo bare perfekt  

Jeg kunne også godt holde det på søndag, er bare skide bange for at gå i fødsel - og hvis jeg holder det kan jeg heller ikke tage hjem når jeg bliver for træt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.