....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Senia skriver:

Som sagt super godt det du gør.. Og når han ikke en gang vil gøre noget ved det, så er det da bare om at komme væk. Så er han ikke til at hjælpe. Når de så allerede har sagt at ved alkohol eller stoffer bliver hun taget fra jer, så er det godt du tydeligt viser at du vil væk, og din sundhedsplejerske har jo set at hun har det godt, og at du passer hende optimalt, så tror nu heller ikke de kunne finde på at tage hende fra jer.

Opdatere du imorgen, efter mødet?

Liiiie præcis ...

Oq jeq passer hende jo som jeq ska jo ... Oq vil da ihvertfald ikk have hende taqet fra miiiiq så ved jeq a mine forældre blir riqtiq kede a det ihvertfald ... Oq det vil jeq da os selv blive hvis det er ... Men vil me qlæde qerne flytte fra ham for oq beholde min datter ...

Oq jo, ska da nok liiiie opdatere jer alle samm her inde som har skrevet jeres meninq ... Oq er riqtiq qlad for i kommet me jeres meninqer til miiiq ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mormilla

Mor Til Julie<3 skriver:

Heej Piqer ...

Jeq ved qodt det måske er et lidt dumt spørqsmål,
men hvis det ved jer der boede samm me en fyr der toq stoffer oq ikk tænkte på sit barn var i så skredet me det samm ?
Eller havde i fortalt det til jeres sundhedsplejske ? ? ?

Min kæreste taqer stoffer oq det ka jeq qodt nok ikk leve me når han os har en datter oq taqe siq a ... Så jeq er taqet hjem til de qamle hvor min datter var i forvejen da de havde passet hende i weekenden ... Oq rinqede så til vores sundhedsplejske oq saqde sårn som det stod til der hjemme oq fik så afvide a jeq skulle rinqe til en på kommunen oq det qjorde jeq så oq der fortalte jeq så os hvordan, det står til der hjemme ... Oq hun saqde a det er da ihvertfald ikk særliq qodt det ska der qøres noqt ved så jeq ska til et møde me hende fra kommunen på Onsdaq ... Så er qodt nok meqet spændt på oq se hva hun så siqer der ska ske men hvis det er hun siqer vi ska flytte fra ham så qør det miq skam heller inqentinq ...

knuss En meqet ked a det Stine ...  

Jeg ville flytte med det samme! Men måske din måde er go. Fordi så har du nok nemmere ved at få forældre myndighed over hende.

Håber at din møde går godt i morgen

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

ja det er hårdt for økonomien.

det er da kun godt han ikke bruger penge på det da.

det er rigtig dyrt at skulle købe en masse ting til ens barn for man vil jo ha de skal ha det bedste jo næsten hvertfald og det er ikke billigt selvf kan man spare mange steder hvis man køber de rigtige ting jo og sådan noget men derfor er det jo bare ikke iorden at han bruger alle de penge for alt i alt har vi 6000 til sammen tilbage og så låner han 1000 fra madkontoen og det skal man ikke bare...

vi har det delt op så vi hver i sær har lidt at bruge for men det kan man jo så ikke bare når det er han skal bruge pengene... han har sagt han skal nok få det ned på mindre men tror ikke på det før jeg har set det for han har sgat det i et halvt år nu eller sådan noget og det er ikke blevet bedre.

Nej, så tror jeq heller ikk a det blir`bedre ... Det er da bare meqa synd for diiiq oq din datter når hun er så qammel som hun er der qår jo ikk manqe måneder før hun forstår hva det er der sker han qør det vel ikk der hjemme når jeres datter er der ? ? ?

Hvorff, smutter d så ikk fra ham ? ? ? Søde ...

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Mormilla skriver:

Jeg ville flytte med det samme! Men måske din måde er go. Fordi så har du nok nemmere ved at få forældre myndighed over hende.

Håber at din møde går godt i morgen

Jaah. ved jeq qodt ... Men venter liiir til imorqen til når jeq har været til møde ...

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Nej, så tror jeq heller ikk a det blir`bedre ... Det er da bare meqa synd for diiiq oq din datter når hun er så qammel som hun er der qår jo ikk manqe måneder før hun forstår hva det er der sker han qør det vel ikk der hjemme når jeres datter er der ? ? ?

Hvorff, smutter d så ikk fra ham ? ? ? Søde ...

han har det hjemme hele tiden og de ligger i en af skufferne. han sidder med det åbenlyst også når hun er hjemme... ryger dog ikke foran hende eller i et rum hvor hun kommer... nej der går ikke lang tid før hun forstår hvad der sker... hun er også begyndt at søge væk fra ham og over til mig når hun er ved ham de gange det sker..

tør helt ærligt ikke for kender hans måde at reagere på. men har overvejet det mange gange. det er svært når man også elsker ham, men er også begyndt at tvivle på om jeg virkelig elsker ham eller om det er det med at der er en ved siden af en når man sover og man kan føle sig lidt mere tryk.

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

han har det hjemme hele tiden og de ligger i en af skufferne. han sidder med det åbenlyst også når hun er hjemme... ryger dog ikke foran hende eller i et rum hvor hun kommer... nej der går ikke lang tid før hun forstår hvad der sker... hun er også begyndt at søge væk fra ham og over til mig når hun er ved ham de gange det sker..

tør helt ærligt ikke for kender hans måde at reagere på. men har overvejet det mange gange. det er svært når man også elsker ham, men er også begyndt at tvivle på om jeg virkelig elsker ham eller om det er det med at der er en ved siden af en når man sover og man kan føle sig lidt mere tryk.

Ejj, hvor er det virkeliq synd for jer beqqe to ...
Ejj, Okaiiii ... Det ka jeq da ihvertfald qodt forstå a d er banqe for ... '

Men jeq er virkeliq os riqtiq meqet banqe for hvordan, min kæreste vil reagere på det her ... For som saqt han ved inqentinq om det her nu ... Men sys der skulle qøres noqt ved det nu enden hun blir`ældre ... For hun blir`jo 6 måneder her den 23 April ... Nemliq ...

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Ejj, hvor er det virkeliq synd for jer beqqe to ...
Ejj, Okaiiii ... Det ka jeq da ihvertfald qodt forstå a d er banqe for ... '

Men jeq er virkeliq os riqtiq meqet banqe for hvordan, min kæreste vil reagere på det her ... For som saqt han ved inqentinq om det her nu ... Men sys der skulle qøres noqt ved det nu enden hun blir`ældre ... For hun blir`jo 6 måneder her den 23 April ... Nemliq ...

ja burde også gøre noget ved det her inden hun bliver for gammel. for det er ikke godt for nogen af os.

hun reagere allerede på når vi diskuteret, og det bliver jo kun værre for jo ældre hun bliver.

det er kun rigtig rigtig flot du tør gå til komunen med det, du må endelig give noget update på det imorgen når du har været der...

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

ja burde også gøre noget ved det her inden hun bliver for gammel. for det er ikke godt for nogen af os.

hun reagere allerede på når vi diskuteret, og det bliver jo kun værre for jo ældre hun bliver.

det er kun rigtig rigtig flot du tør gå til komunen med det, du må endelig give noget update på det imorgen når du har været der...

Det ka d skam tro a jeq nok ska qøre ihvertfald ...
Qik os kun til kommunen fordi jeq ikk kunne klare det mere me oq blive ved me oq holde det ind lænqere men os fordi jeq sys det er synd for min datter a hun ska opvokse me sårn en far ... Det vil jeq virkeliq ikk tilbyde min datter for jeq har jo fået hende for oq qive hende en ordenliq opvækst ...

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Det ka d skam tro a jeq nok ska qøre ihvertfald ...
Qik os kun til kommunen fordi jeq ikk kunne klare det mere me oq blive ved me oq holde det ind lænqere men os fordi jeq sys det er synd for min datter a hun ska opvokse me sårn en far ... Det vil jeq virkeliq ikk tilbyde min datter for jeq har jo fået hende for oq qive hende en ordenliq opvækst ...

ja nemlig. må helle tage mig en alvorlig snak med ham snart eller involvere nogen andre i sagen som kan hjælpe mig.

alle mine veninder kan også godt se at det´ikke dur sådan som det er nu...

lyder godt, ville være rart nok at vide lidt jo..

nu har jeg heldivis min mor der arbejder for komunen i Odder så hun ved lidt men det ikke meget da hun er under pansions afdelingen

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

ja nemlig. må helle tage mig en alvorlig snak med ham snart eller involvere nogen andre i sagen som kan hjælpe mig.

alle mine veninder kan også godt se at det´ikke dur sådan som det er nu...

lyder godt, ville være rart nok at vide lidt jo..

nu har jeg heldivis min mor der arbejder for komunen i Odder så hun ved lidt men det ikke meget da hun er under pansions afdelingen

Jaah, Det sys jeq da ihvertfald a de skulle qøre ...
Men noqt ved din mor vel om det ...

Oq nej, det dur jo heller ikk for diiq oq din datter i lænqden ... Inqen a jer ka holde til det ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.