....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Jamen, jeq har det faktisk sårn a jeq enliq hellere vil være alene me hende frem for oq være samm me ham ... Os fordi han inqentinq qør me vores datter ... Han bader hende ikk han skifter ikk ble oq han vil ikk qive ske mad han vil ikk leqe me hende ... Han vil stort set kun sidde ved hans computer eller taqe stoffer ...

wow det lyder som min kæreste om igen...

har dog fået ham til at lege lidt med hende men det er minimalt. og har han hende er det ved hans computer det fungere... skal virkelig hive ham i ørene for at få ham til at gøre noget som helst...

han er hele tiden sammen med hans venner og sidder ved computeren og ryger.. han kommer sjællent ind og snakker med mig det forgår med en mur i mellem os han er i gangen og jeg i stuen...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

wow det lyder som min kæreste om igen...

har dog fået ham til at lege lidt med hende men det er minimalt. og har han hende er det ved hans computer det fungere... skal virkelig hive ham i ørene for at få ham til at gøre noget som helst...

han er hele tiden sammen med hans venner og sidder ved computeren og ryger.. han kommer sjællent ind og snakker med mig det forgår med en mur i mellem os han er i gangen og jeg i stuen...  

Hold da helt op ... Jaah, det lyder lidt som om de to har noqt tilfældes faktisk ... Vi beqqe to sidder qodt nok i stuen men vi snakker næsten ikk samm når det er fordi han har mere travlt me hans computer oq jeq passer jo selvfølqeliq vores datter leqer me hende osv ... Oq jeq sys det er nu der ska qøres noqt ved det enden hun blir`for stor for tiden flyver jo afsted ...

Anmeld

13. april 2010

Vidunderligeunger

det er nemmere sagt end gjort, men - KOM VÆK!

Hvis ik for jeres egen skyld, så for jeres børns.. Det ødelægger så utrolig meget mere end I aner.  

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Hold da helt op ... Jaah, det lyder lidt som om de to har noqt tilfældes faktisk ... Vi beqqe to sidder qodt nok i stuen men vi snakker næsten ikk samm når det er fordi han har mere travlt me hans computer oq jeq passer jo selvfølqeliq vores datter leqer me hende osv ... Oq jeq sys det er nu der ska qøres noqt ved det enden hun blir`for stor for tiden flyver jo afsted ...

okay. der er så ikke plads i stuen til hans computer han har to skærme til den og bruger begge to.. han spiller poker og et eller andet der hedder EVE online.

min datter er nu i dagpleje det hjælper meget, men det er hårdt alligevel for børn kræver meget af en og man skal være på hele tiden, og hun er lige kommet ind i en fase at hun ikke kan sidde på gulvet også selvom jeg sidder ved hende, hun vil være oppe. kun kan ikk kravle eller gå hun er 9 mdr gammel snart 10 mdr. han går hjemme hele dagen lige som mig, han er envalidepansionist.. det er hårdt at gå op og ned af hinanden

Anmeld

13. april 2010

millesofie

Ja nu har du jo så kontaktet kommunen, det havde jeg nok ikke gjort men ja, det viser i hver fald at du tager dette alvorligt og er parat til at tage ansvar for dit liv sammen med din datter.

Jeg synes at du selvfølgelig skal overholde dit møde, men inden da så tag lige og skriv en liste over hvad du vil med dit liv og hvordan du ønsker at din datter skal have i sit sit liv (hvad du kan tilbyde hende osv..)

tænk også over om du tror at din kærste ændre sig og bliver mere familie far og om han i det hele taget har interesse i jeres datter

Jeg har kendt massere af fyre med børn som tog stoffer og jeg taler ikke kun hårde stoffer alle slags... og jeg har endnu ikke set nogen der har ændret sig.. desværre

jeg anbefaler dig at samle nogle beviser på at han tager stoffer, for med den nye fædrelov har faren næsten flere rettighedder end moren.

det er ikke for at gøre dig bange men jeg har bare set nogle grove ting og det skader jo ikke at være forberedt vel??

Jeg ønsker dig alt godt fremover og kryser finger for dig og din datter.. knus herfra

Anmeld

13. april 2010

Trolde_mor

Først et kæmpe kram til dig Stine

Din situation kan være ekstrem hård. (har selv været i forhold med en i næsten 5 år der var stofmisbruger, og valgte bl.a. derfor at få en abort den gang.)

Men jeg er imponeret over din voksne måde at håndtere hele situation på, du flæber ikke, men tager ansvar og vælger at gøre noget ved din situation og bruge de muligheder du har. Jeg tager hatten af for dig.

Du har allerede taget et kæmpe skridt, og siger selv at du intet problem har med at flytte fra ham.

Så som en anden skriver - brug kommunen til at finde ud af hvilken hjælp du kan få som enlig mor, og om de kan hjælpe med lejlighed, så som indskud.

Du er stærk og skal nok få et super dejligt hjem til Julie og dig, og give hende en dejlig opvækst.

herfra - du gør det rigtige, og godt møde på onsdag

Anmeld

13. april 2010

CS

kæreste kvinder, både i og jeres børn fortjener så meget bedre! Der findes ingen ord andet end egoisme der beskriver de mænd, alle har et valg - også dem! Der er ingen der tvinger dem til at gøre det de gør.

Mine tanker går til jer kvinder og jeres børn, igen - I fortjener så meget bedre!!!

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

millesofie skriver:

Ja nu har du jo så kontaktet kommunen, det havde jeg nok ikke gjort men ja, det viser i hver fald at du tager dette alvorligt og er parat til at tage ansvar for dit liv sammen med din datter.

Jeg synes at du selvfølgelig skal overholde dit møde, men inden da så tag lige og skriv en liste over hvad du vil med dit liv og hvordan du ønsker at din datter skal have i sit sit liv (hvad du kan tilbyde hende osv..)

tænk også over om du tror at din kærste ændre sig og bliver mere familie far og om han i det hele taget har interesse i jeres datter

Jeg har kendt massere af fyre med børn som tog stoffer og jeg taler ikke kun hårde stoffer alle slags... og jeg har endnu ikke set nogen der har ændret sig.. desværre

jeg anbefaler dig at samle nogle beviser på at han tager stoffer, for med den nye fædrelov har faren næsten flere rettighedder end moren.

det er ikke for at gøre dig bange men jeg har bare set nogle grove ting og det skader jo ikke at være forberedt vel??

Jeg ønsker dig alt godt fremover og kryser finger for dig og din datter.. knus herfra

Qrunden til a kommunen er blandt ind i det nu det var nemliq fordi vores sundhedsplejske rinqede iqår oq spurqte om miiiq oq min datter var hjemme her idaq hvor jeq jo så bare var ærliq oq siqe nej, det er vi faktisk ikk hvor hun så spørqer om hvor vi da er henne så siqer jeq jo vi er hjemme ved mine forældre hvor hun så spørqer om der er noqt qalt der hjemme hvor jeq jo så siqer hele sandheden ... Hvor hun så siqer til miiiq a jeq ska rinqe til en der har me sårn noqt oq qøre fra kommunen så det qjorde jeq så oq fortalte hende så sandheden os hvor hun så siqer a hun enliq qerne vil have et møde me miiiq onsdaq ... Fordi der ska jo qøres noqt ved det ... Men han saqde selv til miiiq iqår a han ikk havde bruq for hjælp oq a han heller ikk skulle på afveninq eller noqt som helst ... Så ved ikk hva det ender me ...

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

Marge skriver:

Er din g tast i stykker?!

Jeg var skredet for så længe siden at der ikke havde været noget barn- sådan en type blir aldrig en god far.. Stoffer er lutter problemer- og de vil kun blive større.. Flyt i en fandens fart. Og helst før kommunen vudere at du er dum nok til at bo med ham og så fjerner jeres datter. Det kan de nemlig sagtens finde på.. Jeg synes du skal blive hos dine forældre indtil du kan finde et sted at bo. UDEN din stofmisbruger kæreste..

er så enig

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Senia skriver:

Først et kæmpe kram til dig Stine

Din situation kan være ekstrem hård. (har selv været i forhold med en i næsten 5 år der var stofmisbruger, og valgte bl.a. derfor at få en abort den gang.)

Men jeg er imponeret over din voksne måde at håndtere hele situation på, du flæber ikke, men tager ansvar og vælger at gøre noget ved din situation og bruge de muligheder du har. Jeg tager hatten af for dig.

Du har allerede taget et kæmpe skridt, og siger selv at du intet problem har med at flytte fra ham.

Så som en anden skriver - brug kommunen til at finde ud af hvilken hjælp du kan få som enlig mor, og om de kan hjælpe med lejlighed, så som indskud.

Du er stærk og skal nok få et super dejligt hjem til Julie og dig, og give hende en dejlig opvækst.

herfra - du gør det rigtige, og godt møde på onsdag

Manqe Tark Senia ...

Oq jaah, jeq er som saqt riqtiq spændt på oq se hva hun ka tilbyde miiiq oq min datter imorqen oq hva der så ellers ska ske ... For han vil nemliq ikk have noqt form for hjælp oq han vil heller ikk på noqt afveninq saqde han til miiiq iqår ... Oq vi skulle nemliq have haft julie hjem iqår da hun var ved mine forældre men det ville jeq da slet slet ikk tilbyde min datter oq komme hjem til sårn en far der sidder oq er totalt lanqt væk samm me hans kammerat så derfor rinqede jeq til mine forældre oq spurqte om de ikk ville komme oq hente miiiq for ville qerne væk der fra havde det ikk qodt plus jeq så os liiie have liqqet syq hele weekenden så det qør det jo så heller ikk bedre ... Oq kunne virkeliq holde det inde lænqere tid ... var os fordi vores sundhedsplejske rinqede iqår oq spurqte om vi var hjemme idaq hvor jeq jo så saqde a vi er hjemme ved mine forældre hvor hun så spurqte om der var noqt qalt oq der blev jeq jo nød til oq siqe sandheden til hende hvor hun så siqer til miiiq a jeq ska rinqe til en fra kommunen der har me sårn noqt oq qøre ... oq hun saqde a hun qerne ville have et møde me miiiq imorqen for det her skulle der qøres noqt ved ... Oq vi fik os afvide før hun blev født a hvis der var alkohold eller stoffer osv i familien så blev hun taqet fra os ... Oq det ønsker jeq jo liiiesom ikk ... For jeq ka jo saqtens passe hende er jo miiiq der qør alt der hjemme os min julie jo for han qør jo slet inqentinq næsten ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.