....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Mor Til Julie<3

Low skriver:

Ja.. jeg håber hvert fald at i finder ud af en bedst mulig løsning for jer alle

Jaah, Håber jeq os ...
Men ellers flytter vi bare hjem til mine forældre end til vi finder noqt selv ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Pige2009

Sikke da en helt igennem vanskelig situation. Jeg synes du har gjort rigtigt i at flytte midlertidigt hjem til dine forældre Et liv med en misbruger dur ikke - især ikke med et lille barn.

Håber mødet onsdag bringer noget godt med sig.

Knus Linda

Anmeld

12. april 2010

Mor Til Julie<3

Baagøe skriver:

Sikke da en helt igennem vanskelig situation. Jeg synes du har gjort rigtigt i at flytte midlertidigt hjem til dine forældre Et liv med en misbruger dur ikke - især ikke med et lille barn.

Håber mødet onsdag bringer noget godt med sig.

Knus Linda

Nej, Det er jo nemliq det a det ikk dur ...
Oq kunne virkeliq ikk klare det mere idaq ...
Derfor jeq toq miiiq samm til oq fortælle vores sundhedsplejske det ... Oq har virkeliq ikk fortrydt det overhovedet ...

Oq jaah, håber os a mødet brinqer noqt qodt ...  

Anmeld

12. april 2010

NinaNymannMadsen

hej..

kender lidt til det. for hash er vel også under katagorien stoffer vil jeg mene... min kæreste ryger og gjorde det rigtig meget i starten nu har han dog skåret lidt ned men ikke meget og det går ud over vores økonomi og hans tolmodihed med vores datter... har snakket med en familierådgiver om det og hun har snakket med os begge om det, og han kunne komme i en eller anden gruppe (han har damp også) men altså jeg fik ikk meget ud af det... og ser tiden an har ikke indblandet sundhedsplejersken eller komunen. han er bange for de ville tage vores datter fra os. men det tror jeg ikke for de plejer som regl at forstå en hvordan det er. min sundhedsplejerske ved dog at han har damp og er vanskelig.

nu har han også et meget voldsomt temperamant og det kan man heller ikke leve med i længden så jeg prøver at holde ud i lidt tid og det er så det... vil se om han bliver bedre og hvis ikk ser jeg ikk andre udveje end at flytte for det er ikke godt for vores datter..

kan følge de andre i hvad de siger for det er ikk godt for barnet med en far der er sådan på nogen måde overhovedet...

Anmeld

12. april 2010

ekzunz

Du må ikke forvente at din sagsbehandler siger til dig at du skal flytte fra din kæreste. Altså - det gør hun jo nok, men kun som en anbefaling. Kommunen skal og kan jo ikke bestemme hvem du skal bo sammen med,  og derfor skal du flytte fordi du ønsker at flytte, for din egen skyld og for din datters skyld. Kommunen blander sig hvis din datter ikke har det godt, og det er ikke sundt for børn at vokse op i et misbrugerhjem - om det alene er nok til en tvangsfjernelse tvivler jeg på hvis du er en god og velfungerende mor.

Men uanset om hvor godt du passer på din datter, skal du også huske at passe godt på dig selv - så se at komme væk. Hvis du kan, så bliv hos dine forældre og benyt mødet på kommunen til at høre hvor meget de kan hjælpe dig mht. lejlighed osv.

Anmeld

12. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

hej..

kender lidt til det. for hash er vel også under katagorien stoffer vil jeg mene... min kæreste ryger og gjorde det rigtig meget i starten nu har han dog skåret lidt ned men ikke meget og det går ud over vores økonomi og hans tolmodihed med vores datter... har snakket med en familierådgiver om det og hun har snakket med os begge om det, og han kunne komme i en eller anden gruppe (han har damp også) men altså jeg fik ikk meget ud af det... og ser tiden an har ikke indblandet sundhedsplejersken eller komunen. han er bange for de ville tage vores datter fra os. men det tror jeg ikke for de plejer som regl at forstå en hvordan det er. min sundhedsplejerske ved dog at han har damp og er vanskelig.

nu har han også et meget voldsomt temperamant og det kan man heller ikke leve med i længden så jeg prøver at holde ud i lidt tid og det er så det... vil se om han bliver bedre og hvis ikk ser jeg ikk andre udveje end at flytte for det er ikke godt for vores datter..

kan følge de andre i hvad de siger for det er ikk godt for barnet med en far der er sådan på nogen måde overhovedet...

Jeq var virkeliq nød til oq fortælle vores sundhedsplejske det for hvem skulle jeq da ellers have fortalt det oq qrunden til hende fra kommunen er blandt ind i det det er fordi hun taqer siq a de unqe familier me barn/børn hvor der er ind blandt alkohold, stoffer oq misbruq osv ... Oq de taqer ikk min datter fra miiiq for jeq ka saqtens passe hende det er bare min kæreste der er en stor lort faktisk ...

Anmeld

12. april 2010

Lone Jakobsen

åh jeg får så ondt indeni når jeg læser jeres indlæg. jeg har selv stået i det, og kæmper til stadighed med eftervirkningerne af det.

er glad for at i har fundet nogen at snakke med, men for jeres børns skyld (det her er også til astasmor) så flyt dog....hash, stoffer, for mig går det ud på et. hidsigt temperament og ingen interesse i deres børn...søde piger hvad laver i med de mænd.

i SKAL og må tænke på jeres børn og deres fremtid. deres chance for selv at vokse op og finde en misbruger, bliver så mange gange større hvis i bliver i forholdet. de vil finde tryghed i den verden, og vil derfor ubevidst lede efter en der opfører sig sådan.

så hvis i ikke forlader dem for jeres egen skyld....så gør det for jeres børns. i kan ikke redde en misbruger der ikke vil reddes....tro mig.

jeg sender jer en helt masse styrke og mange tanker, og i er begge velkomne til at skrive til mig privat. jeg ved desværre meget om emnet.

mange hilsner

Lone

Anmeld

12. april 2010

nynne-l

Jeg synes du har gjort det rigtigt og så få ham ud af dit liv jeg ved godt det er surt hvis du elsker ham men det dur jo bare ikke når han er misbruger

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeq var virkeliq nød til oq fortælle vores sundhedsplejske det for hvem skulle jeq da ellers have fortalt det oq qrunden til hende fra kommunen er blandt ind i det det er fordi hun taqer siq a de unqe familier me barn/børn hvor der er ind blandt alkohold, stoffer oq misbruq osv ... Oq de taqer ikk min datter fra miiiq for jeq ka saqtens passe hende det er bare min kæreste der er en stor lort faktisk ...

ja okay.. jeg havde så muligheden at blande en familierådgiver ind da det var en der var knyttet til min mødregruppe og dem har jeg også snakket med det hele om. og det støtted mig. og spurgte ind til hvordan og hvor ledes...

det jo kun rigtig godt at de ikke tager hende fra dig, det gør en meget glad jo. og det er jo bedst i sidste ende at i ikke er sammen mere når han er sådan som han er. det kan man ikke leve med og det er da bedre at være ene om barnet uden han er der end at være ene om barnet og han så også er der for kærester tager også noget tid.

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

ja okay.. jeg havde så muligheden at blande en familierådgiver ind da det var en der var knyttet til min mødregruppe og dem har jeg også snakket med det hele om. og det støtted mig. og spurgte ind til hvordan og hvor ledes...

det jo kun rigtig godt at de ikke tager hende fra dig, det gør en meget glad jo. og det er jo bedst i sidste ende at i ikke er sammen mere når han er sådan som han er. det kan man ikke leve med og det er da bedre at være ene om barnet uden han er der end at være ene om barnet og han så også er der for kærester tager også noget tid.

Jamen, jeq har det faktisk sårn a jeq enliq hellere vil være alene me hende frem for oq være samm me ham ... Os fordi han inqentinq qør me vores datter ... Han bader hende ikk han skifter ikk ble oq han vil ikk qive ske mad han vil ikk leqe me hende ... Han vil stort set kun sidde ved hans computer eller taqe stoffer ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.