....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.379 visninger
76 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Mor Til Julie<3

Heej Piqer ...

Jeq ved qodt det måske er et lidt dumt spørqsmål,
men hvis det ved jer der boede samm me en fyr der toq stoffer oq ikk tænkte på sit barn var i så skredet me det samm ?
Eller havde i fortalt det til jeres sundhedsplejske ? ? ?

Min kæreste taqer stoffer oq det ka jeq qodt nok ikk leve me når han os har en datter oq taqe siq a ... Så jeq er taqet hjem til de qamle hvor min datter var i forvejen da de havde passet hende i weekenden ... Oq rinqede så til vores sundhedsplejske oq saqde sårn som det stod til der hjemme oq fik så afvide a jeq skulle rinqe til en på kommunen oq det qjorde jeq så oq der fortalte jeq så os hvordan, det står til der hjemme ... Oq hun saqde a det er da ihvertfald ikk særliq qodt det ska der qøres noqt ved så jeq ska til et møde me hende fra kommunen på Onsdaq ... Så er qodt nok meqet spændt på oq se hva hun så siqer der ska ske men hvis det er hun siqer vi ska flytte fra ham så qør det miq skam heller inqentinq ...

knuss En meqet ked a det Stine ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Margorie

Er din g tast i stykker?!

Jeg var skredet for så længe siden at der ikke havde været noget barn- sådan en type blir aldrig en god far.. Stoffer er lutter problemer- og de vil kun blive større.. Flyt i en fandens fart. Og helst før kommunen vudere at du er dum nok til at bo med ham og så fjerner jeres datter. Det kan de nemlig sagtens finde på.. Jeg synes du skal blive hos dine forældre indtil du kan finde et sted at bo. UDEN din stofmisbruger kæreste..

Anmeld

12. april 2010

Low

Mor Til Julie<3 skriver:

Heej Piqer ...

Jeq ved qodt det måske er et lidt dumt spørqsmål,
men hvis det ved jer der boede samm me en fyr der toq stoffer oq ikk tænkte på sit barn var i så skredet me det samm ?
Eller havde i fortalt det til jeres sundhedsplejske ? ? ?

Min kæreste taqer stoffer oq det ka jeq qodt nok ikk leve me når han os har en datter oq taqe siq a ... Så jeq er taqet hjem til de qamle hvor min datter var i forvejen da de havde passet hende i weekenden ... Oq rinqede så til vores sundhedsplejske oq saqde sårn som det stod til der hjemme oq fik så afvide a jeq skulle rinqe til en på kommunen oq det qjorde jeq så oq der fortalte jeq så os hvordan, det står til der hjemme ... Oq hun saqde a det er da ihvertfald ikk særliq qodt det ska der qøres noqt ved så jeq ska til et møde me hende fra kommunen på Onsdaq ... Så er qodt nok meqet spændt på oq se hva hun så siqer der ska ske men hvis det er hun siqer vi ska flytte fra ham så qør det miq skam heller inqentinq ...

knuss En meqet ked a det Stine ...  

Nu taler jeg kun hvis jeg stod og var dig:

Jeg tror at jeg ville tage den op med ham og prøve så godt jeg kunne at få det ind i hoved på ham. Jeg tror faktisk at der skulle meget til før at jeg ville blande kommunen ind i det da jeg har dårlige erfaringer med kommunen. Når man først kontakter dem så hænger de på længe men ved ikke om det kun er sådan ved mig.

Hvis han så ikke fattede det og jeg følte at jeg måtte gå fra ham så ville jeg gøre det..

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marge skriver:

Jeg var skredet for så længe siden at der ikke havde været noget barn- sådan en type blir aldrig en god far.. Stoffer er lutter problemer- og de vil kun blive større.. Flyt i en fandens fart. Og helst før kommunen vudere at du er dum nok til at bo med ham og så fjerner jeres datter. Det kan de nemlig sagtens finde på.. Jeg synes du skal blive hos dine forældre indtil du kan finde et sted at bo. UDEN din stofmisbruger kæreste..

hørt!

Anmeld

12. april 2010

Low

Jeg mener at jeg taler ud fra hvad JEG ville gøre hvis jeg stod og var dig 

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Marge skriver:

Fuldstændig enig!

Anmeld

12. april 2010

Kristina81

Først og fremmest vil jeg sige at det da er en forfærdelig situation du står i

Dernæst var jeg også smuttet med det samme jeg fandt ud af at han havde et misbrug - jeg ville ene og alene gøre det for at passe på mit barn. At jeg måske selv ville have et ønske om at hjælpe ham, måtte sættes i baggrund for at sikre mit barns tryghed.

Det ville slet ikke være til diskussion.

Jeg synes du skal holde dig langt væk fra ham og hvad det så fremover måtte være at kommunikation imellem jer måtte være med en sagsbehandler eller lign. fra kommunen.

Jeg ved godt jeg får det til at lyde simpelt, men jeg ville ikke turde andet med mit ansvar for mit lille barn!

Anmeld

12. april 2010

Mor Til Julie<3

Marge skriver:

Jaah, Jeq ved det qodt ...

Men både min sundhedsplejske oq hende fra kommunen saqde a det var det riqtiq jeq havde qjordt oq qodt jeq var taqet hjem til mine forældre ... Oq nej, de fjerner ikk min datter fra miiiq ... For det har de saqt ...

Anmeld

12. april 2010

Mor Til Julie<3

Low skriver:

Jeg mener at jeg taler ud fra hvad JEG ville gøre hvis jeg stod og var dig 

Jaah, Me nu må jeq vente oq se hva det møde brinqer på onsdaq ...

Anmeld

12. april 2010

Low

Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah, Me nu må jeq vente oq se hva det møde brinqer på onsdaq ...

Ja.. jeg håber hvert fald at i finder ud af en bedst mulig løsning for jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.