Først og fremmest, så synes jeg satme det er flot af dig at fortælle det herinde. Og at du retter ryggen og gør noget ved det. (går til kommunen).
Jeg har selv haft et forhold til en tumpe der tog/dealede med stoffer (laaaaaang tid før jeg fik børn), også selv om han "lovede" at han ikke ville tage, har han efterfølgende fortalt mig, at det gjorde han måske lidt ofte alligevel.
Jeg var jo ikke dum, men blev alligevel ved hans side, for jeg elskede ham jo, og var jo gift med ham. Jeg kunne jo ikke bare løbe fra det..... JO!!
Du skal selvfølgelig bare ud af det. Også selv om han vil stoppe, så skal du bestemt ikke indlede noget, før du har fået beviser for det.
Kommunen kan se at du gør en indsats for at hjælpe dit barn, og vil derfor ikke fjerne det. Men hvis du var blevet i hjemmet, og havde forsøgt at se igennem øjnene med det, så var det, at de kunne finde på at finde jer uegnet som forældre!
Men held og lykke med det hele.
Jeg håber i finder en rigtig god løsning på det hele, og at du kan komme ud af det på en god måde 
KÆMPE 
Anmeld