....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah, det ka hun jo nemliq ...

Oqså derfor jeq har fortalt det til vores sundhedsolejske for min datter ku mærke på miiiq a jeq ikk har det qodt ... Nemliq ...

okay... skal ha ringet til min sundhedsplejerske snart faktis for skal ha taget en bool prøve på asta maria det fik jeg aldrig gjort sidst. ville også gerne snakke med hende om det men tør ikk når han er der.. har snakket lidt med hende uden ham men det er ikk meget...

men jeg vil smutte i seng nu så jeg kan få sovet lidt inden hun vågner.. så skrives ved imorgen højest sandsynligvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Astasmor skriver:

okay... skal ha ringet til min sundhedsplejerske snart faktis for skal ha taget en bool prøve på asta maria det fik jeg aldrig gjort sidst. ville også gerne snakke med hende om det men tør ikk når han er der.. har snakket lidt med hende uden ham men det er ikk meget...

men jeg vil smutte i seng nu så jeg kan få sovet lidt inden hun vågner.. så skrives ved imorgen højest sandsynligvis

Det er bare helt Iorden ...

Anmeld

14. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Det er bare helt Iorden ...

krydser fingre for mødet bare går så godt i dag

Anmeld

14. april 2010

Mormilla

Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah. ved jeq qodt ... Men venter liiir til imorqen til når jeq har været til møde ...

Det kan jeg godt forstå. Hvordan gik det???

Anmeld

14. april 2010

Mor Til Julie<3

Heejsa i dejliqe kvinder ...

Jaah, så er vi næsten liiie kommet hjem fra mødet a ... Oq det qår faktisk bare super qodt ... Hun saqde hvis det var a jeq valqte oq blive samm me ham så skulle der være noqt opsyn ... Men jeq saqde så til hende oq til min far a jeq taqer mit valq nu oq det er a jeq flytter fra ham samm me min datter ... Oq de beqqe saqde a det sys de var en riqtiq qod ide det valq jeq toq her ... Så nu ska jeq bare liiie have taqet miiiq samm til oq rinqe til ham oq siqe det sårn som det er oq det samm tril hans mor oq stedfar for hende jeq snakkede me hun ville ikk qøre noqt når det var et valq jeq selv havde taqet ... Oqså fortalte hun jo så bare hva han havde rat til oq ikk rat til oq a jeq så skulle sører for oq få alle de penqe jeq har rat til oq få ... Så nu er der qodt nok liiie en hel masse tinq der liiie ska ordnes ... Oq som hun os saqde a det var riqtiq flot a miiiq a jeq har kunne holde det inde så lænqe for holdte det jo os inde da jeq ventede hende ... Så det er alliqevel en del månder faktisk oq hun saqde os til miiiq a jeq var en riqtiq qod mor til min datter oq a jeq os qjorde alle tinqene riqtiqt så der var inqentinq oq komme efter der ... Hun saqde faktisk nok qode tinq til miiiq ...
Er så bare meqet meqet nervøs for hvordan, han raqere på det når det er jeq får taqet miiiq samm ...

Knuss Stine ... Sanrt alene mor til Julie ...  

Anmeld

14. april 2010

NinaNymannMadsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Heejsa i dejliqe kvinder ...

Jaah, så er vi næsten liiie kommet hjem fra mødet a ... Oq det qår faktisk bare super qodt ... Hun saqde hvis det var a jeq valqte oq blive samm me ham så skulle der være noqt opsyn ... Men jeq saqde så til hende oq til min far a jeq taqer mit valq nu oq det er a jeq flytter fra ham samm me min datter ... Oq de beqqe saqde a det sys de var en riqtiq qod ide det valq jeq toq her ... Så nu ska jeq bare liiie have taqet miiiq samm til oq rinqe til ham oq siqe det sårn som det er oq det samm tril hans mor oq stedfar for hende jeq snakkede me hun ville ikk qøre noqt når det var et valq jeq selv havde taqet ... Oqså fortalte hun jo så bare hva han havde rat til oq ikk rat til oq a jeq så skulle sører for oq få alle de penqe jeq har rat til oq få ... Så nu er der qodt nok liiie en hel masse tinq der liiie ska ordnes ... Oq som hun os saqde a det var riqtiq flot a miiiq a jeq har kunne holde det inde så lænqe for holdte det jo os inde da jeq ventede hende ... Så det er alliqevel en del månder faktisk oq hun saqde os til miiiq a jeq var en riqtiq qod mor til min datter oq a jeq os qjorde alle tinqene riqtiqt så der var inqentinq oq komme efter der ... Hun saqde faktisk nok qode tinq til miiiq ...
Er så bare meqet meqet nervøs for hvordan, han raqere på det når det er jeq får taqet miiiq samm ...

Knuss Stine ... Sanrt alene mor til Julie ...  

det lyder da bare super godt at mødet gik rigtig godt. og godt du tog et godt valg for dig og din datter.

krydser fingre for at de4t skal gå dig og julie godt frem over også.

Anmeld

14. april 2010

Mumto3

Tillykke med beslutningen, jeg er overbevist om at det er det helt rigtige du gør!!!

Jeg tænkte på at du ikke bare kan 'slå op med ham'. Du behøver vel ikke at sige det har noget med stofferne at gøre. Hvis han spørger hvorfor, kan du måske slå det lidt hen, Or...det er så mange ting, og så nævne lidt af det sædvanlige man slår op for. Jeg kunne nemlig forstillig mig (med det kendskab jeg har til stofmisbrugere og deres reaktioner) at han vil reagere meget kraftigere hvis det er hans misbrug du nævner som årsag. Det er ofte et meget meget ømt punkt, som stofmisbrugere forsvarer indædt, ofte ved at vende det mod andre: Det er dig, der ser syner, dig der får ham til at tage stofferne, du overdriver, eller det er din skyld. Stofmisbrugere reagere ofte med vrede når man påpeger deres misbrug og reagere ofte udadvendt. Hvis du derimod bare er 'en dum kælling, der skrider' så tror jeg det er meget lettere for ham at håndtere, og han vil ikke gøre så meget modstand.

Jeg kender ham selvfølgelig ikke!!! og det kan være han er helt anderledes!!! Det kan kun du vurdere. Det var blot nogle generelle forhold jeg omtalte.

Held og lykke med at sige det! (og lad være med at nævne du har været på kommunen!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.