Bløder lidt, tror det er slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2008

birgittemarie

Åårh nej Maria :'(:'(:'( Hvor er jeg ked af det på dine vegne, hvis det er, som du tror :'( Tusind trøsteknus herfra og hvor er det bare skide uretfærdigt >( Godt, du ikke mister modet, hvis du nu har ret! Så skal du nok snart blive gravid igen. Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Muffinmus

Takker tøser, i er guld værd:)
Men har blødt hele dagen nu med nogle smerter så der er sgi ikke noget at komme efter nu. Fik af min ene chef(der vidste det) lov til at holde fri i dag og i morgen og så komme ondsag hvis min mave var ok der. Så det er godt nok. Utroligt hvor hurtigt man vænner sig til tanken om at være gravid igen og begynder at finde navnet. AHvde dælme allerede pige navnet klar.
hmm.. bad luck må man sige, men så kan det være jeg får et sommer barn igen i stedet for hvis jeg er så heldig at blive gravid igen.

Anmeld

2. juni 2008

Kaufie

Puuuh Maria - det er skisme ikke retfærdigt. Et er at du har været igennem det én gang - men at du så igen skal opleve at miste - øv.

Godt din chef er så forstående, så du lige kan få et par dage til at komme over det værste chok - og ja, så må I jo på den igen når du ellers er klar. Selvom jeg sagtens kan følge dig i, at det bliver svært at nyde en graviditet.

(H)
Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.