Bløder lidt, tror det er slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2008

Muffinmus

Det skal du ikke tænke på Sloggi. Det går nok:)
Jeg er drøn ked af at det ødelægger alt. Var jo så nervøs sidste gang jeg var gravid og det her vil bare gøre den næste SÅ meget værre.
Det synes jeg faktisk er det værste.
Derud over er vi jo nødt til bare at hoppe op på hesten igen og få lavet den bror /søster lige så snart jeg holder op med at bløde og får ÆL.
Synes det er mærkeligt at jeg lige havde accepteret at jeg var gravid og alt det der og så skal man acceptre at det er man sikkert ikke alligevel.
Holder det op med at bløde nu her og sker der ikke mere, så ville hun overveje at sende mig til scanning i næste uge for at se om der kunne ses hjerteblink, men at det var en meget lille chance.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Loggidut

fordi jeg er så vild når der kommer en ano på den måde, og fordi man jo kender folk herinde, og rigtig gerne vil dele glæden med dem.... men lige nu ville jeg ønske at jeg havde respekteret mariae´s ønske om at forblive ano.... :'(

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Ej Loggi, det skal du virkelig ikke tænke på, det var jo gået sådan her uanset hvad, og nu må jeg så dele mine fustrationer med jer bagefter...

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

nej nej sloggi sådan er det alligevel når man kommer frem på et offenligt site! desværre, men sådan er det. maria håber virkelig på det bedste for jer. da jeg var gravid med alexander turde jeg næsten ikke tænke tanken at jeg var gravid. så det holdte vi hemmeligt næsten 3måneder, så begyndte jeg lige så stille og løsne op. tror du ikke også det kommer hos dig, når du først når så langt? så du ikke er nervøs helegrav. ellers må du få lægen til at sygemelde dig med det samme, for det er da ikke til at holde tanken ud at man skal være dybt nervøs i 9 måneder:'(

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

ja det ved jeg godt, men kan lige nøjagtig huske at der var nogle andre sider du ønskede at være ano på, håber du har haft muligheden for at forblive ano der...du får ihvertfald en ordentlig trøstekrammer herfra, for det har du sgu fortjent!

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Krammer right back at ya(H)
Ja, ville gerne være ano nogle stder fordi jeg kender folk privat derinde, men vist ikke herinde fra. Så det går nok alligevel.
Og Kalaha, hmmm nej, tror desværre ikke det bliver bedre efter de første 3 mdr næste gang. Sidste gang med William var jeg stensikker på at der nok skulle ske et eller andet lort så de tog ham fra mig...helt frem til uge 26 gik og turde ikke tro på at mit barn i mave skulle komme levende ud til mig. Fra uge 26 havde jeg fået af vide at det måske ville kunne voerleve, så der begyndte jeg at tro på det lidt af gangen.
Så næste gang bliver sgu desværre nok ikke bedre, men det må jeg jo tage som det kommer. Uanset hvad så VIL jeg være gravid igen snart:)

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

åhh ja så kan jeg godt se det ikke blir spændende... min svigerinde som mistede deres barn i uge 30, fik lov til at komme til scanning ofte sidst hun var gravid, tror du ikke også du kan få lov til det?? du mangler ikke et stof i kroppen for at kunne holde på bebs?? ja hvad ved jeg. trist søde:'(

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Hmm. det ved jeg da ikke..
Får bare den her syge fornemmelse at jeg ikke kan få piger. Ved ikke hvorfor. Da jeg blev gravid første gang var jeg sikker på det skulle være en pige, mistedet jo desværre.
Blev gravid igen 2 år senere og var sikker på det blev en dreng. Fik William:)
DEnne gang hadve jeg en pige fornemmelse igen...og vupti, så mister jeg også det. Så tror sgu snart på at jeg ikke kan holde på pigeforstre. DEt er jo før sket for nogle kvinder at de ikke kan få det ene eller adnet køn...måske er jeg sådan en.

Anmeld

2. juni 2008

Nadi

MariaE skriver:

Hmm. det ved jeg da ikke..
Får bare den her syge fornemmelse at jeg ikke kan få piger. Ved ikke hvorfor. Da jeg blev gravid første gang var jeg sikker på det skulle være en pige, mistedet jo desværre.
Blev gravid igen 2 år senere og var sikker på det blev en dreng. Fik William:)
DEnne gang hadve jeg en pige fornemmelse igen...og vupti, så mister jeg også det. Så tror sgu snart på at jeg ikke kan holde på pigeforstre. DEt er jo før sket for nogle kvinder at de ikke kan få det ene eller adnet køn...måske er jeg sådan en.

Åh Maria hvor er jeg ked af at høre det er gået sådan! Det er sgu ikke sjovt. Ja jeg kan vel ikke siger mere men du skal vide at du er i mine tanker!

Lige for at kommentere det med din "pige fornemmelse", så kan der altså være noget i det. Man skal nemlig have et bestemt gen for at kunne bære/få pige-børn. Jeg ønsker ikke at strø salt i såret, men hvis jeg kan hjælpe dig med at forstå det lidt bedre føler jeg at det er min pligt at fortælle dig den viden jeg har.

Håber virkelig det bedste for dig!

-Nadia

Anmeld

2. juni 2008

Mie A

Kære Maria

Hvor er det bare så uretfærdigt! - blødte jo også en del i starten af denne graviditet - Det er så forbandet hårdt ikke at vide om man er købt eller solgt. Håber det bedste for dig og din lille spire.

Knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.