Bløder lidt, tror det er slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

Muffinmus

Fuck nogle gange hader jeg sgu moder natur. Var lige så glad for at at det lykkes så hurtigt.
Nu sidder jeg abre med en dårlig smag i munden og har på fornemmelsen den er helt slut. Troede jeg skulle have en okay graviditet uden for mange bekymringer. Ikke somd en med William efter en MA, men nej, må bare til lægen og erkende det er slut og håbe det hele kommer ud så vi kan starte forfra igen. RØV BANAN LORTE MODER NATUR!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Lise

Nejnejnej Maria!!! :(

Du kan jo sagtens bløde uden der behøver at være noget galt... Men jeg kan godt forstå dig hvis du har haft en MA tidligere. Bevar optimismen og kom til lægen med dig. Jeg håber at den lille spire har det super inde i maven på dig..

Lise

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Tak, men det er ret meget og har lidt ondt også. Så det er desværrre slut for denne gang, og har bare lyst til at vold tude og råbe lort ud til hele verden. Synes bare det er så drøn uretfærdigt at folk skal miste mere end 1 gang, for jeg vil jo aldrig kunne nyde en graviditet mere nu. Den med William var i forvejen plaget af de vildeste bekymringer og det vil den næste jo også blive nu.

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

MariaE skriver:

Fuck nogle gange hader jeg sgu moder natur. Var lige så glad for at at det lykkes så hurtigt.
Nu sidder jeg abre med en dårlig smag i munden og har på fornemmelsen den er helt slut. Troede jeg skulle have en okay graviditet uden for mange bekymringer. Ikke somd en med William efter en MA, men nej, må bare til lægen og erkende det er slut og håbe det hele kommer ud så vi kan starte forfra igen. RØV BANAN LORTE MODER NATUR!!!!!!!!

mariae???

er du mon her endnu.?

jeg kan godt forstå din følelse omkring det med at skrive det er slut.

men det kan altså lade sig gøre at man bløder hele vejen igennem...kig lige på mig!

prøv nu at få en tid ved din læge og få snakket med ham/hende.

der kan altså være flere årsager til at du bløder.

herfra får du lige et stort trøstekram, og håbet om at alt er vel...

og få så lige fingeren ud og kom afsted til doktoren!

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Ja, det ved jeg godt, men med en MA i baglommen er det sgu svært at være optimistisk. Især når jeg ikke blødte med William og jeg har lidt ondt i maven. Det er jo desværre ikke de bedste tegn.
Venter på at klokken bliver 8 så jeg kan ringe til min læge og hører hvad vi gør. Tror desværre ikke jeg er langt nok henne til at der med sikkerhed burde kunne ses hjerteblink, så det bliver sikkert bare en HCG blodbrøve test.

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

MariaE skriver:

Ja, det ved jeg godt, men med en MA i baglommen er det sgu svært at være optimistisk. Især når jeg ikke blødte med William og jeg har lidt ondt i maven. Det er jo desværre ikke de bedste tegn.
Venter på at klokken bliver 8 så jeg kan ringe til min læge og hører hvad vi gør. Tror desværre ikke jeg er langt nok henne til at der med sikkerhed burde kunne ses hjerteblink, så det bliver sikkert bare en HCG blodbrøve test.

så må du hjælpe mig...hvad er en MA ? jeg er helt blank...

Anmeld

2. juni 2008

mor til en del

Kæreste Maria.

Vold tud du bare og råb alt hvad dine lunger kan magte.

Jeg føler med dig, det er bare for hårdt, den følelse af at det er slut er en meget naturlig reaktion, og så er man jo også forberede på det væreste, selvom man inderst inde håber på det bedste.

Håber det bedste for dig.

Lisbeth.

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Ma- missed abortion. Når det er dødt men ikke selv komme yud. Bliver først opdaget ved scanning. skulle i narkose og have det fjernet sidst så måske er det bedst på den her måde hvor naturen kan ordne det selv.

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Lisbeth Pedersen skriver:

Kæreste Maria.

Vold tud du bare og råb alt hvad dine lunger kan magte.

Jeg føler med dig, det er bare for hårdt, den følelse af at det er slut er en meget naturlig reaktion, og så er man jo også forberede på det væreste, selvom man inderst inde håber på det bedste.

Håber det bedste for dig.

Lisbeth.

Ja, lige præcis. Der er vel altid en snert af håb på at den lille spire stadig har det godt, men er dog også så realistisk at jeg tror på det er slut og allerede forsøger at vænne mig til tanken så jeg ikke skal sidde og hyle hos lægen. Hader sgu at hyle.

Anmeld

2. juni 2008

Rasmine

Åh nej, Maria.
Aner ikke hvad jeg skal sige, synes bare det er uretfærdigt!
Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.