Bløder lidt, tror det er slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2008

Muffinmus

Netop, kan hu8ske jeg læste noget om det enagng.. og JEns kollega fik 3 aborter og nu har de 3 drange??? så mon ikke også det har været sådan for dem. Underligt at der sådan skal være forskel på folk og hvad de kan få af børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Muffinmus

Mie Albrecht skriver:

Kære Maria

Hvor er det bare så uretfærdigt! - blødte jo også en del i starten af denne graviditet - Det er så forbandet hårdt ikke at vide om man er købt eller solgt. Håber det bedste for dig og din lille spire.

Knus Mie

Ja, det kan jeg også godt huske. Men har nu menssmerter som er lidt mere end hvad man ellers har når man er grvaid. ikke at det gør meget ondt, men det kan mærkes. DErfro tror jeg ikke rigtig åp at det abre er en blødning desværre. Men takker for din bekymring søde.

Anmeld

2. juni 2008

Grynt

Du skal også lige have nogle knus her fra. Jeg véd det super hårdt lige nu. Har selv oplevet både SA'er og en enkelt MA. Knus her fra Tina (H)

Anmeld

2. juni 2008

ivfmarie

Søde ven
Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal skrive.... Jeg vil jo give de andre ret i at du jo godt kan bløde under graviditeten uden at der sker noget ved det. Men på den anden side, når du selv er så overbevist om at det er en SA, så har du nok ret - det er vel den kvindelige/moderlige intuition der kommer til udtryk i sådanne tilfælde.
Jeg tænker på dig søde, og holder fingrene krydsede trods alt - det ville da være skønt om din intuition spiller dig et puds, og der er liv i den lille spire.

(H) fra marie

Anmeld

2. juni 2008

Marco2

åååhh pis Maria.

Men vil alligevel krydse mine fingre for den bette spire.
Men som IVF skriver er der noget noget med den moderlige intuition, så hvis du virkelig er overbevist....

Men det var jeg nu også i min. Havde også en MA og blødte enormt i den med Em og var overbevist om at det var sket igen. Så da scannermanden spurgte om jeg ville se, sagde NEJ!! for ville sgu ikke se mit lille pus ligge helt stille i maven... Men det gjorde hun heller ikke ;) og har sgu ikke ligget stille siden...

AG - tænker på dig

Anmeld

2. juni 2008

Millebasse

Åh nej,Maria..

Ved slet ikke lige hvad jeg skal skrive til dig,andet end at jeg tænker på dig og håber at alt er okay..

De største (H) fra mig til dig..

Camilla

Anmeld

2. juni 2008

BellaT

:'(:'(:'( Åh nej. Hvor er det uretfærdigt. Sådan noget burde kun ske højst[u][/u] én gang for et menneske. Sender tanker til dig og din mand. Flot at du ikke mister modet, men det kan man jo heller ikke. Det får man ingen børn af.:-o Spis fiskeolie fiskeolie fiskeolie. Det modvirker både svangerskabsforgiftning og abort. Håber du kommer igennem dette og får lavet en ny lille spire. En drengespire helst så. Knus og tanker fra Helle...(H)

Anmeld

2. juni 2008

Juniors mor

øv øv øv Maria, hvor er det bare trist og uretfærdigt :'( Stort trøsteknus herfra (H)

Anmeld

2. juni 2008

Sille

åh nej maria... ved ikke hvad jeg skal skrive, men er simpelthen så ked af det på jeres vegne.. håber og krydser for at den lille har det godt i maven....

stort knus og mange hilsner fra sille(H)

Anmeld

2. juni 2008

Ny mor

Æv, Maria...hvor er det bare trist og unfair....jeg håber selvfølgelig også det er falsk alarm...og ville gerne forsikrer dig om det :) Har sikkert fortalt 100 gange herinde at jeg selv blødte i små to uger i uge 7 og frem med Julius uden det betød noget...... Selvom det lyder så "flot" og bla, bla, så er det alligevel godt at kroppen selv vælger fra nogle gange så tidligt som muligt :'( Stort trøsteknus Birgitte (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.