Bløder lidt, tror det er slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2008

Loggidut

oh på den måde...jeg kunne ikke regne ud hvad MA var for noget.

du skal ihvertfald vide at mine fingre er krydsede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Muffinmus

Takker, regner med at ringe på slaget 8 selv om der sikkert er kø, det er der sgu altid om mandagen. RØV. Havde sådan glædet mig til at give William en søster eller bror.

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

MariaE skriver:

Takker, regner med at ringe på slaget 8 selv om der sikkert er kø, det er der sgu altid om mandagen. RØV. Havde sådan glædet mig til at give William en søster eller bror.

ja det kan jeg kun alt for godt forstå...det er bare så uretfærdigt, men jeg venter nu på en update fra dig

Anmeld

2. juni 2008

bette

hej søde.. håber du er okay. og at den bette spire stadig er derinde og har det godt..
er sku ked af at høre at du bløder..
krydser finger for dig..
krammer

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Har snakket med lægen. Vi er enige om at det nok bare er slut. Jeg skal selvfølgelig se dagen an om det bliver evd med at bløde eller holder op osv. Men ellers anses denne graviditet sådan set som afsluttet.

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

aiii maria, hvad så hvad så? har du fået en tid?
jeg vil bare sige, at det er virkelig trist hvis det er tilfældet at du har mistet barnet.men men men, hvis du har det, så skal du tænke på at der nok er en grund til det... kroppen regulere jo som regel selv, og skiller de svage fra.
kan godt forstå du gerne ville gi wiliam søskende, men det tror jeg nu også stadig du kan;) det er jo bare ikke sikkert det bliver nu.
knus fra karina

Anmeld

2. juni 2008

Tut

Åh Maria, Hvor er jeg dog ked af det på jeres vegne :'( William skal nok blive storebror. Og husk at der jo har været en grund til at din krop frastøder fosteret, og at det derfor er bedst sådan - selvom jeg godt ved at det er rigtig svært lige nu. Stort knus (H) Mette

Anmeld

2. juni 2008

Muffinmus

Ja jeg ved det godt. Men når abort risikoen er på 25 %, hvorfor skal jeg så både have en tidlig SA OG en MA?? Det er jo ikke fair når andre slipper for nogen sinde at prøve det. Ikke at jeg synes det skal gå ud over andre, men bare det ikke gik ud over mig:'(:'(:'(:'( Nu har jeg vel så taget mine procenter og må vel håbe på den næste bliver derinde, selv om jeg ved jeg vil være røv skeptisk igen eller værre næste gang. Er bare så bange for jeg ikke vil kunne nyde næste graviditet lige som den med William. Godt min mand har fri, for så kan vi da hygge lidt sammen, måske spise lidt frokost inde i byen.

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

det er jeg bare ked af at høre...hvordan har du det?

ja hvad regner jeg dog med, du har det self. af røven til, øv for en møgdag.

som kalaha skriver så er der måske en grund til at tingene er som de er, pg jeg håber virkelig at det bliver nemmere for jer.

hmmm...stof til eftertanke, måske skulle vi andre piger lade være med at være så emsige med at finde den ano...især mig!

for måske havde det været nemmere for dig hvis du havde fået lov at være ano i det her...:(

så mange gange undskyld ihvertfald fra mig.

håber du får det bedre snart

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

loggi det kan da ikke blive din skyld!! så hvorfor undskylde!!(?)

maria har du fået snakket med lægen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.