Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

lauratapdrup skriver:

Hej med jer.

Jeg vil også gerne deltage

Flyttede fra Esbjerg til Viborg i december 2007 og bor nu i Finderup.  

Er 15+6 i dag. Så endnu en gravid

Er der en der bestiller bord, for der blir da nok run på, sådan en helligdag....ellers kan jeg varmt anbefale Café Ludwig.

Hilsner fra Laura

Spørgsmålet er om vi ikke bare skal bestille et bord på Morville - bare for en sikkerhedsskyld....

Jeg har ikke lige overblik over hvor mange vi bliver, men hvis det er mere end 4-5 stykker, er det nok en meget íde at bestille bord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Kvindemin

Har været på ferie, hvad er det her for noget
Lyder hyggeligt.

Knus

Anmeld

24. april 2010

Gaia

Mathildesmor skriver:

Spørgsmålet er om vi ikke bare skal bestille et bord på Morville - bare for en sikkerhedsskyld....

Jeg har ikke lige overblik over hvor mange vi bliver, men hvis det er mere end 4-5 stykker, er det nok en meget íde at bestille bord

Tror vi bliver en 6 -7 stykker. Så du har nok ret i at det er en god idé at bestille bord. Var det evt. noget du vil gøre?

Anmeld

24. april 2010

Gaia

Chritinap skriver:

Har været på ferie, hvad er det her for noget
Lyder hyggeligt.

Knus

Vi satser da også på at det bliver hyggeligt. Du skal da være velkommen til at deltage. Fredag den 30. april på Morville, mødested udenfor på trappen, kl. 11.30

Anmeld

24. april 2010

Gaia skriver:

Tror vi bliver en 6 -7 stykker. Så du har nok ret i at det er en god idé at bestille bord. Var det evt. noget du vil gøre?

Det ska' jeg nok- gør det mandag

Anmeld

25. april 2010

msax

Uhh - så er der på fredag - jeg glæder mig meget til at hygge og nyde en god kop kaffe (det tror jeg i hvert fald det ender med, med mindre de har noget super lækkert på menu/drikkekortet).

Og hvor er der dejligt at du er med Laura - jo flere jo bedre

Gaia - sig lige til hvis baby tager tid til bordbestilling (kan huske de mest "simple" ting kunne tage evigheder den gang Mille var helt lille. Jeg går gerne ned forbi og bestilller bord til os hvis det er.

STORT smil fra Mette

Anmeld

26. april 2010

Hej piger!

Jeg har talt med Morville, og der er nu bestilt bord til 7 personer - stemmer det med antallet af folk?

Dog vil de MEGET gerne vide hvor mange der skal have noget at spise? Og dem der skal må meget gerne oplyse hvad de skal have, da han mener at fredag bliver en ekstrem travl dag for dem derinde.

Deres menu kort kan ses på: www.cafemorville.dk

Anmeld

26. april 2010

msax

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

Jeg har talt med Morville, og der er nu bestilt bord til 7 personer - stemmer det med antallet af folk?

Dog vil de MEGET gerne vide hvor mange der skal have noget at spise? Og dem der skal må meget gerne oplyse hvad de skal have, da han mener at fredag bliver en ekstrem travl dag for dem derinde.

Deres menu kort kan ses på: www.cafemorville.dk

Hejsa alle sammen

Jeg glæder mig til på fredag - jeg kommer uden barn, men med mave, har nemlig fået lov til at "holde fri".

Nedenfor har jeg forsøgt at liste dem vi kommer på fredag - hvis der er nogen jeg har overset, så undskyld (har ikke været hele tråden igennem).

Umiddelbart tror jeg ikke jeg skal have noget at spise, men man ved jo aldrig. Også er jeg også lidt af den overbevisning at selvom der bliver travlt så skal køkkenet nok nå at lave noget mad til os

SMIL fra Mette (25+5)

Gaia

VNB

msax

Anja.t

mathildesmor

Christinap

lauratapdrup

Anmeld

26. april 2010

lauratapdrup

Jeg tager også bare noget at drikke dernede...

Anmeld

26. april 2010

Anja.t

Jeg tager også bare en kop kaffe dernede

Men jeg tænkte på om, hvor mange der har børn med og hvor børnevenligt er der på morville?? Jeg har nemlig min dreng på 10 mdr med og har klapvogn. (gad vide om han egengtlig skulle tælle med i bordbestillingen ? )

Det nemmeste ville være hvis vi sad udenfor, men det er ikke sikkert at vejret tillader det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.