Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Gaia

okay tænker lige højt igen..tænker det er smartest at holde mig til café. Håber ik jeg har forvirret alt for meget med mine åbne tanker omkring mødested

For en sikkerheds skyld: møde i Viborg på café den 30 April evt. morville. Håber I er med på den? Skriv jer endelig på listen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

VNB

Gaia skriver:

Kan I evt skrive jer på denne liste hvis i Kan mødes i Viborg fredag den 30 April Så får vi lige et overblik Jeg kan begynde med mig og så håbe på andre skriver sig på.

(Nåja kan ik finde ud af om hvad der er bedst med en lille baby..at mødes hjemme hos mig eller på café? Nogle med erfaringer?? hvor ville være smartest hjemme eller ude? )

Gaia (Mig)

Liste over dem som tager med den 30 april på café tur

Gaia

VNB (Vinni)

Anmeld

7. april 2010

VNB

Gaia skriver:

Det lyder bare rigtig godt :-) jo flere des bedre :-) Ja jeg satser på at have en lille bebs den 30 April og fremviser hende gerne 

Man kunne evt. mødes på morville her i Viborg...Kender ik så mange cafeer men hvis du kender nogle så modtages forslag gerne.

jeg vil også gerne inviterer her hjem til mig, men da mødet sikkert kommer til at finde sted inden for vores piges første 14-3 uger, ja så er jeg ik sikker på hjemme tager sig alt for pænt ud..har i hvert fald hørt at man skal lade hjemme ligge i den periode. (uh bliver lidt svært). Så ligenu hælder jeg til at mødes på Café og hvis vejret er til det en tur om søen Hvad siger I? Og hvor mange er med på at mødes den 30 april?

vil glæde mig rigtig meget til at se både bebs, dig og de andre så

Synes at morville lyder helt fint! det er jo et godt sted

Tillod mig lige at lave en overskuelig liste for dem som kan

Ih blir da så spændende at møde nogle af jer "in real life!"

Knus Vinni.

Anmeld

8. april 2010

Gaia

VNB skriver:

vil glæde mig rigtig meget til at se både bebs, dig og de andre så

Synes at morville lyder helt fint! det er jo et godt sted

Tillod mig lige at lave en overskuelig liste for dem som kan

Ih blir da så spændende at møde nogle af jer "in real life!"

Knus Vinni.

Ja jeg glæder mig sørme også til at møde dig og evt. andre der skriver sig på .

Anmeld

8. april 2010

msax

Jeg vil også rigtig gerne være med. Jeg er også tilflytter til Viborg og savner lidt søde tøser at snakke med om alt og ingenting.

Jeg kan godt fredag 30. april, men tænker om vi kan finde en dato der ikke er en helligdag, hvor de fleste kærester/mænd også har fri? Jeg tænker der er oplagt at tage hjem til bedsteforældre og lign. når man får en forlænget weekend forærende.

Jeg er selv specialestuderende og bestemme derfor selv mine "arbejdstider" hjemme foran computeren. Men om I andre er lige så heldige er jo ikke sikkert. Men kaster lige en dato mere op i luften - TORSDAG 29. april????

Om man er til cafe eller hjemmehygge kommer helt an på hvilket temperament baby har og hvad man er van til. Hvis det er naturligt for en at komme meget på cafeer og ikke bliver stresset over babygråd og amning ude i det offentlige, så er det også helt naturligt at holde sin "cafe-rytme" i skak efter man har født.

Jeg kom selv meget på cafe da Mille var mindre, men nu syntes jeg det er lidt hårdt at have hende med på cafe da hun ikke gider at sidde stille ret længe af gangen, hvilket betyder at jeg skal gå rundt med hende og ikke får siddet ret meget ned og hygget.

Jeg er både til cafe og hjemmehygge. Også har jeg Mille på 16 måneder og er gravid i 24. uge.

SMIL fra Mette 23+1

Gaia

VNB (Vinni)

msax (mette) - foreslår vi mødes 11.30 såen ca. hvordan passer det jer?

Anmeld

8. april 2010

VNB

msax skriver:

Jeg vil også rigtig gerne være med. Jeg er også tilflytter til Viborg og savner lidt søde tøser at snakke med om alt og ingenting.

Jeg kan godt fredag 30. april, men tænker om vi kan finde en dato der ikke er en helligdag, hvor de fleste kærester/mænd også har fri? Jeg tænker der er oplagt at tage hjem til bedsteforældre og lign. når man får en forlænget weekend forærende.

Jeg er selv specialestuderende og bestemme derfor selv mine "arbejdstider" hjemme foran computeren. Men om I andre er lige så heldige er jo ikke sikkert. Men kaster lige en dato mere op i luften - TORSDAG 29. april????

Om man er til cafe eller hjemmehygge kommer helt an på hvilket temperament baby har og hvad man er van til. Hvis det er naturligt for en at komme meget på cafeer og ikke bliver stresset over babygråd og amning ude i det offentlige, så er det også helt naturligt at holde sin "cafe-rytme" i skak efter man har født.

Jeg kom selv meget på cafe da Mille var mindre, men nu syntes jeg det er lidt hårdt at have hende med på cafe da hun ikke gider at sidde stille ret længe af gangen, hvilket betyder at jeg skal gå rundt med hende og ikke får siddet ret meget ned og hygget.

Hvordan er der nede på morville? Jeg har kun gået forbi og set "gamle" damer derinde. Måske er det bare mig der har været forbi på det forkerte tidspunkt. Er der nogen af jer der har boet i Viborg længe der kender de forskellige cafeer og kan komme med gode ideer til hvad vi skal vælge?

Jeg er både til cafe og (helst) hjemmehygge. Også har jeg Mille på 16 måneder og er gravid i 24. uge.

SMIL fra Mette 23+1

Gaia

VNB (Vinni)

msax (mette)

jeg havde slet ikke lige tænkt over at det var helligdag... Sidder hjemme og skriver eksamensopgave i hele april, så alle dage går mere eller mindre ud i et for tiden...

Så er det hip som hap for mig om det blir den 29 eller 30  

Morville er et rigtig hyggeligt sted synes jeg. hehe tror det er meget uheldigt at du kun har set gamle damer igennem vinduet  synes faktisk at der er en del yngre derinde, egentlig folk i alle aldre også... men de er lidt pebrede i deres priser, så det er ikke det helt unge gym-studerende slæng som kommer der.

Vil da også lige sige at jeg synes det er midst lige så hyggeligt hjemme hos nogle, men tænker bare lidt at første gang vi mødes, så er en café lidt mere neutral (eller hvordan skal man udtrykke det ) men er med på begge dele.

Knus Vinni.

Anmeld

8. april 2010

msax

VNB skriver:

Morville er et rigtig hyggeligt sted synes jeg. hehe tror det er meget uheldigt at du kun har set gamle damer igennem vinduet  synes faktisk at der er en del yngre derinde, egentlig folk i alle aldre også... men de er lidt pebrede i deres priser, så det er ikke det helt unge gym-studerende slæng som kommer der.

Vil da også lige sige at jeg synes det er midst lige så hyggeligt hjemme hos nogle, men tænker bare lidt at første gang vi mødes, så er en café lidt mere neutral (eller hvordan skal man udtrykke det ) men er med på begge dele.

Knus Vinni.

Det viser sig at jeg forvekslede cafeen med en anden cafe - så jeg har rettet i mit indlæg

Jeg kan godt følge dig i at det er mere neutralt på en cafe - så lad os bare holde os til det.

Men hvad siger I andre til torsdag 29. april istedet for? Hvis det ikke passer så holder vi os bare til fredag.

SMIL Mette

Anmeld

9. april 2010

Gaia

Hej Ang. dato vil jeg rigtig gerne hvis det kan blive den 30 fordi jeg der er sikker på at have min kæreste hjemme fra arbejde i tilfælde af at jeg får brug for hans hjælp.

Jeg har endnu ikke født (øv øv) så ved ik om han har barsel der eller om hans 14 dage er udløbet der, afhænger af fødsels tidspunktet. Men vil helst at jeg kan få fat i ham da det sandsynligvis bliver en af de første gang jeg skal alene ud med vores pige. Håber I forstår

Tidspunktet kl. 11.30 passer tilgengæld helt fint, så den er jeg med på

Anmeld

9. april 2010

msax

Gaia skriver:

Hej Ang. dato vil jeg rigtig gerne hvis det kan blive den 30 fordi jeg der er sikker på at have min kæreste hjemme fra arbejde i tilfælde af at jeg får brug for hans hjælp.

Jeg har endnu ikke født (øv øv) så ved ik om han har barsel der eller om hans 14 dage er udløbet der, afhænger af fødsels tidspunktet. Men vil helst at jeg kan få fat i ham da det sandsynligvis bliver en af de første gang jeg skal alene ud med vores pige. Håber I forstår

Det er bare helt ok - kan godt forstå dig. Man ved aldrig helt hvordan helt "nye" babyer opfører sig.

Jeg glæder mig til at mødes med jer.

Der er jo et stykke til, så jeg håber da vi kan få lidt flere med - jeg syntes i hvert fald det kunne være hyggeligt så kom frisk i gæve Viborg tøser.

Vi siger Fredag 30. april kl 11.30 på cafe morville og vi satser på solskinsvejr så vi kan sidde ude og nyde der dejlige vejr

SMIL fra Mette 23+2

Indtil videre er vi:

msax

Gaia

VNB

Anmeld

9. april 2010

VNB

Gaia skriver:

kan også sagtens følge dig! Synes det er flot at du i det hele taget vil med så tidlig efter din fødsel, så det er fuldt ud forståeligt at det er trygt at manden er hjemme!

den 30/4. kl 11.30 IT IS!

Glæder mig også! vi mødes ved bare ude foran eller hvordan? haha det er jo ikke sikkert at man lige kan kende jer... så står man dér  

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.