Jeg vil også rigtig gerne være med. Jeg er også tilflytter til Viborg og savner lidt søde tøser at snakke med om alt og ingenting.
Jeg kan godt fredag 30. april, men tænker om vi kan finde en dato der ikke er en helligdag, hvor de fleste kærester/mænd også har fri? Jeg tænker der er oplagt at tage hjem til bedsteforældre og lign. når man får en forlænget weekend forærende.
Jeg er selv specialestuderende og bestemme derfor selv mine "arbejdstider" hjemme foran computeren. Men om I andre er lige så heldige er jo ikke sikkert. Men kaster lige en dato mere op i luften - TORSDAG 29. april????
Om man er til cafe eller hjemmehygge kommer helt an på hvilket temperament baby har og hvad man er van til. Hvis det er naturligt for en at komme meget på cafeer og ikke bliver stresset over babygråd og amning ude i det offentlige, så er det også helt naturligt at holde sin "cafe-rytme" i skak efter man har født.
Jeg kom selv meget på cafe da Mille var mindre, men nu syntes jeg det er lidt hårdt at have hende med på cafe da hun ikke gider at sidde stille ret længe af gangen, hvilket betyder at jeg skal gå rundt med hende og ikke får siddet ret meget ned og hygget.
Jeg er både til cafe og hjemmehygge. Også har jeg Mille på 16 måneder og er gravid i 24. uge.
SMIL fra Mette 23+1
Liste over dem som tager med den 30 april på café tur 
Gaia
VNB (Vinni)
msax (mette) - foreslår vi mødes 11.30 såen ca. hvordan passer det jer?
Anmeld