Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Gaia

LevisMor skriver:

Jeg bor i kjellerup og kører dagligt til viborg da jeg er i praktik på blichergården 

Jeg har en søn på snart 9 mdr og er 23 år hedder forresten Patricia 

Hvad er du i praktik i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Gaia

frk andreasen skriver:

hej jeg har lært at leve med det efterhånden. jeg foretager mig ik det ville passer på mig selv

nej vi ved ik kønnet endnu. men min fornemmelse siger en pige havde ret de andre to gange så nu må vi se om jeg har ret igen.. men kønnet er som ligemeget bare det er sundt og rask hele vejen igennen

jeg kommer ik rundt om søerne foreløbig for så kan jeg slet ik gå dag dagen efter desværre

Hvordan går det med graviditeten ? Kan godt forstå en tur rundt om søerne er lige i overkanten. Har i fundet ud af kønnet og var det i såfald en pige, som du troede?

Anmeld

18. juli 2012

Levi&LilysMor

Gaia skriver:

Hvad er du i praktik i?

Jeg er ved at uddanne mig til social og sundhedsassistent , er på blichergården indtil sidst i august, hvor jeg derefter skal på vestervang i aktivitetspraktik

Anmeld

18. juli 2012

TrineMine86

Gaia skriver:

Nu tager jeg lige tråden op igen vil da lige høre hvordan det går det forskellige fra viborg. Jeg kan da lige lægge ud med at sige, at jeg nu er mor til to vidunderlige unger og at jeg er faldet super godt til i viborg. Det er en skøn skøn by. Kunne dog bare godt bruge at alt vejarbejdet op i byen snart var færdigt, jo ik til at komme frem med barnevognen.

Hej..

jeg bor også i Viborg, jeg er 25 år og mor til Magnus på 9 måneder

jeg er oprindelig fra Kjellerup af, men mig og kæresten flyttede til Viborg i 2007 og har boet her lige siden

Anmeld

20. juli 2012

frk andreasen

Gaia skriver:

Hvordan går det med graviditeten ? Kan godt forstå en tur rundt om søerne er lige i overkanten. Har i fundet ud af kønnet og var det i såfald en pige, som du troede?

det går fint maven vokser skal først til md om 10 dage!! er så spændt og er stadig overbevist om det der en lille pige men nu får vi at se en dreng er lige så velkommen..'

Anmeld

24. juli 2012

Lene32

Jeg er også fra Viborg ( født og opvokset),dog har jeg tilbragt de sidste 5 år i Aarhus,inden jeg flyttede "hjem igen" i November sidste år

Jeg er 32 år,gift,har 2 børn (en dreng på 3 år og en pige på 2½ mdr)

Jeg har ingen uddannelse.

Elsker at læse,specielt Virkelighedens Verden bøger.

Er helt klart ude-menneske.

Det var lidt om mig,håber det har vakt interesse.

Anmeld

24. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

LevisMor skriver:

Jeg bor i kjellerup og kører dagligt til viborg da jeg er i praktik på blichergården 

Jeg har en søn på snart 9 mdr og er 23 år hedder forresten Patricia 

Hvor henne på Blichergården er du ? Og er du egentlig glad for at være der??

Anmeld

29. juli 2012

Levi&LilysMor

LouiseVous skriver:

Hvor henne på Blichergården er du ? Og er du egentlig glad for at være der??

Jeg er på 1. sal ( ikke demens afsnittet, men det ved siden af ) 

Synes det er godt der ja 

Anmeld

29. juli 2012

L&V

LevisMor skriver:

Jeg er ved at uddanne mig til social og sundhedsassistent , er på blichergården indtil sidst i august, hvor jeg derefter skal på vestervang i aktivitetspraktik

Næh hvor hyggeligt arbejder selv i vestervang, dog ikke med ældre men med børn

Anmeld

30. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

LevisMor skriver:

Jeg er på 1. sal ( ikke demens afsnittet, men det ved siden af ) 

Synes det er godt der ja 

Okay. Dejlig nok... Meen har også kun hørt det er 2. og 3. Sal den er gal med. Jeg kommer aldrig tilbage til blichergården igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.