Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.456 visninger
99 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Gaia

Hej

Jeg søger nogle piger fra Viborg til at mødes med, gå på café med, snakke med om alt mellem himmel og jord, grine med, dele erfaringer med, .. ja alt hvad venner/veninder nu gør.

Jeg selv er flyttet til viborg i slut. okt. og kender derfor ikke rigtig særlig mange endnu og savner i særdeleshed en veninde eller to her fra byen, som jeg kan møde med.

Jeg er 28 år. Mine interesser er min graviditet og forhåbentlige snarlige fødsel, min forlovede, bøger, musik, sang og teater, at være kreativ kan blandt andet godt lide at male (ikke at jeg er specielt god, men jo også hyggen det kommer mest an på..i hvert fald for mig ) jeg elsker at gå ture og at være i naturen. Så en rask gåtur rundt om søen - ja den er jeg med på .

Det var bare lige lidt om mig. Hvis det har vækket din interesse ja så skriv endelig til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Gaia

Øv slet ingen fra Viborg. Det var ærgeligt, havde ellers lige håbet.

Anmeld

1. april 2010

GryHSB

Jo jeg er fra Viborg, er vokset op i et bibliotek - og elsker af samme grund bøger Har lavet en del teater - også som forfatter- og malede (dårligt meget inden børnene kom til verden. Nå jå, og så bor jeg næsten midt i Danmarks dejigste skov

Anmeld

1. april 2010

bette

jeg er også fra viborg.. jeg er lige straks 23 år. og venter mit 2. barn. har en søn i forvejen som ærmer sig de 3 år.

jeg elsker selv at male.. synes det er hyggeligt og sjovt.

Anmeld

1. april 2010

MetteMTH

Gaia skriver:

Hej

Jeg søger nogle piger fra Viborg til at mødes med, gå på café med, snakke med om alt mellem himmel og jord, grine med, dele erfaringer med, .. ja alt hvad venner/veninder nu gør.

Jeg selv er flyttet til viborg i slut. okt. og kender derfor ikke rigtig særlig mange endnu og savner i særdeleshed en veninde eller to her fra byen, som jeg kan møde med.

Jeg er 28 år. Mine interesser er min graviditet og forhåbentlige snarlige fødsel, min forlovede, bøger, musik, sang og teater, at være kreativ kan blandt andet godt lide at male (ikke at jeg er specielt god, men jo også hyggen det kommer mest an på..i hvert fald for mig ) jeg elsker at gå ture og at være i naturen. Så en rask gåtur rundt om søen - ja den er jeg med på .

Det var bare lige lidt om mig. Hvis det har vækket din interesse ja så skriv endelig til mig

jeg er nu heller ikke fra Viborg.. Men bor i Struer

Anmeld

1. april 2010

Anja.t

Jeg bor i nærheden af viborg(15 km derfra), men har boet i viborg i mange år.

jeg er 29 år og har en søn, der er 9 mdr. Jeg mangler også en veninde, bare til snak og hygge.

man kunne måske lave et viborg møde??

Anmeld

1. april 2010

Dictes mor

Jeg er også fra Viborg

Anmeld

1. april 2010

Gaia

Anja.t skriver:

Jeg bor i nærheden af viborg(15 km derfra), men har boet i viborg i mange år.

jeg er 29 år og har en søn, der er 9 mdr. Jeg mangler også en veninde, bare til snak og hygge.

man kunne måske lave et viborg møde??

Hej

Ja jeg vil i hvert fald gerne være med til et Viborg-møde. Det kunne være rigtig hyggeligt.

Skal lige siges at jeg har termin på tirsdag, så derfor vil det være bedst for mig om vi kunne mødes i slutningen af April Der skulle jeg nemlig meget gerne have født..uh glæder mig.

Men altså helt klart med på et Vibrog møde så slynger da lige en dato ud og så kan folk jo melde sig på..tænker fredag d. 30 April, der er helligdag så kunne jo være en god dag at mødes på.

Anmeld

1. april 2010

Gaia

Majastina skriver:

Jeg er også fra Viborg

Hej

Ville da lige sige tillykke med den nye titel Håber det var en god fødsel du havde.

Her venter jeg endnu på at vores pige skal melde din ankomst...glæder mig meget og nu er der heldigvis ikke så lang tid endnu...håber på engang i næste uge

Kig lige Viborg-møde og se om det er noget du kunne tænke dig at være med til.

Anmeld

5. april 2010

Tama

Jeg er fra Herning men har bil så vil rigtig gerne køre til viborg når du har født 

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.