Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Gaia

Nu tager jeg lige tråden op igen vil da lige høre hvordan det går det forskellige fra viborg. Jeg kan da lige lægge ud med at sige, at jeg nu er mor til to vidunderlige unger og at jeg er faldet super godt til i viborg. Det er en skøn skøn by. Kunne dog bare godt bruge at alt vejarbejdet op i byen snart var færdigt, jo ik til at komme frem med barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

KN

bette skriver:

sommetider ja :p kigger lidt en gang mellem..

Jeg bor også i Viborg Hvor gamle er dine børn nu?

Anmeld

22. juni 2012

L&V

Jeg bor så godt nok 20km uden for viborg men arbejder deroppe

Anmeld

22. juni 2012

frk andreasen

Gaia skriver:

Øv slet ingen fra Viborg. Det var ærgeligt, havde ellers lige håbet.

jeg bor i viborg

jeg er snart 27 født og opvokset i viborg så er helt igennem viborgenser.. jeg bor sammen med min kæreste igennem snart 7 år vi har en pige på 5 og en dreng på 2 og venter vores 3 bandit termin d 14 dec. jeg er lige blevet sygemeldt pga bækkenløsning som jeg osse har døjet med imellem graviditeterne.

vi har to hunde som jo skal luftes og de elsker at løbe nede ved søerne

knus tanja

Anmeld

24. juni 2012

Gaia

frk andreasen skriver:

jeg bor i viborg

jeg er snart 27 født og opvokset i viborg så er helt igennem viborgenser.. jeg bor sammen med min kæreste igennem snart 7 år vi har en pige på 5 og en dreng på 2 og venter vores 3 bandit termin d 14 dec. jeg er lige blevet sygemeldt pga bækkenløsning som jeg osse har døjet med imellem graviditeterne.

vi har to hunde som jo skal luftes og de elsker at løbe nede ved søerne

knus tanja

Det er også dejligt nede ved søerne. Skal da vist også snart selv en tur rundt om dem . Hvis bare vejret var til det. Puha lyder ikke særlig rart med bækkenløsning og så allerede så tidligt i graviditeten..øv øv. Hvad får du så dagene til at gå med ? Spændende med en tre'er, ved i hvad køn det bliver?
Jeg selv har en pige på to og en dreng på to måneder.

Anmeld

25. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg høre under Viborg
Bor 13 km nord for Viborg i en lille by, alene med min datter på 3
Men da jeg blev gravid boede jeg med hendes far inde mit i gågaden

Anmeld

25. juni 2012

CarinaSB

Hej .. Lige pt bor jeg 30 mins kørelse fra Viborg (I Hobro) men om 1 mdr ca bor jeg i Herning .. men stadigvæk de 30 mins fra viborg. Jeg hedder Carina og har 2 dejlige drenge, Noah på 3 år og Charlie på 5 mdr ..

Anmeld

25. juni 2012

frk andreasen

Gaia skriver:

Det er også dejligt nede ved søerne. Skal da vist også snart selv en tur rundt om dem . Hvis bare vejret var til det. Puha lyder ikke særlig rart med bækkenløsning og så allerede så tidligt i graviditeten..øv øv. Hvad får du så dagene til at gå med ? Spændende med en tre'er, ved i hvad køn det bliver?
Jeg selv har en pige på to og en dreng på to måneder.

hej jeg har lært at leve med det efterhånden. jeg foretager mig ik det ville passer på mig selv

nej vi ved ik kønnet endnu. men min fornemmelse siger en pige havde ret de andre to gange så nu må vi se om jeg har ret igen.. men kønnet er som ligemeget bare det er sundt og rask hele vejen igennen

jeg kommer ik rundt om søerne foreløbig for så kan jeg slet ik gå dag dagen efter desværre

Anmeld

25. juni 2012

Levi&LilysMor

Gaia skriver:

Nu tager jeg lige tråden op igen vil da lige høre hvordan det går det forskellige fra viborg. Jeg kan da lige lægge ud med at sige, at jeg nu er mor til to vidunderlige unger og at jeg er faldet super godt til i viborg. Det er en skøn skøn by. Kunne dog bare godt bruge at alt vejarbejdet op i byen snart var færdigt, jo ik til at komme frem med barnevognen.

Jeg bor i kjellerup og kører dagligt til viborg da jeg er i praktik på blichergården 

Jeg har en søn på snart 9 mdr og er 23 år hedder forresten Patricia 

Anmeld

30. juni 2012

bette

KN skriver:

Jeg bor også i Viborg Hvor gamle er dine børn nu?

åh er så dum til at få tjekket herinde.. 
har en søn der lige straks fylder 5 og en pige der fylder 2 til september 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.