Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

msax

Anja.t skriver:

Jeg tager også bare en kop kaffe dernede

Men jeg tænkte på om, hvor mange der har børn med og hvor børnevenligt er der på morville?? Jeg har nemlig min dreng på 10 mdr med og har klapvogn. (gad vide om han egengtlig skulle tælle med i bordbestillingen ? )

Det nemmeste ville være hvis vi sad udenfor, men det er ikke sikkert at vejret tillader det 

Jeg har hørt at man ikke må have barne/klapvogn med derind. Men det må du stort set ikke nogen steder (brandmyndighederne er ret skrappe).

Hvis han skal sidde selv (hvilket han jo nok skal) så skal vi vel sørge for at der er plads til en højstol til ham...

Corinna - ringer du og hører om højstol? ellers kan jeg sagtens gå derned forbi imorgen og høre.

Er der andre der skal have højstole? Skriv gerne nedenfor

Gaia

VNB

msax (Mille hygger med far = ingen højstol)

Anja.t (med dreng = højstol)

mathildesmor

Christinap

lauratapdrup

SMIL fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

VNB

jeg regner også bare med at bestille noget at drikke.

det kommer vist lidt an på hvor vores bord er om der er plads til et par klapvogne... så vidt jeg husker.

Men det må vi jo se til.

Glæder mig til at se jer allesammen på fredag!

knus Vinni.

Anmeld

27. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

msax skriver:

Jeg har hørt at man ikke må have barne/klapvogn med derind. Men det må du stort set ikke nogen steder (brandmyndighederne er ret skrappe).

Hvis han skal sidde selv (hvilket han jo nok skal) så skal vi vel sørge for at der er plads til en højstol til ham...

Corinna - ringer du og hører om højstol? ellers kan jeg sagtens gå derned forbi imorgen og høre.

Er der andre der skal have højstole? Skriv gerne nedenfor

Gaia

VNB

msax (Mille hygger med far = ingen højstol)

Anja.t (med dreng = højstol)

mathildesmor

Christinap

lauratapdrup

SMIL fra Mette

Du må gerne gå derned Mette.

Jeg sidder midt i opgaveskrivning, og har ikke lige tid eller overskud til at gå derned lige nu

Jeg regner kun med at skal have noget at drikke.

Anmeld

27. april 2010

msax

Mathildesmor skriver:

Du må gerne gå derned Mette.

Jeg sidder midt i opgaveskrivning, og har ikke lige tid eller overskud til at gå derned lige nu

Jeg regner kun med at skal have noget at drikke.

Kender godt det med opgaver , jeg sidder og kæmper med mit speciale.

Men hunden skal luftes alligevel også kan jeg klare den når jeg henter Mille i vuggestue.

I hvilket navn har du reserveret bordet? og til klokken 11.30?

SMIL Mette

Anmeld

27. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har reserveret bordet i mit eget navn, Corinna til kl.11.

Du må gerne rette det til kl.11.30 (opdagede jeg først her til morgen).

Anmeld

27. april 2010

msax

Mathildesmor skriver:

Jeg har reserveret bordet i mit eget navn, Corinna til kl.11.

Du må gerne rette det til kl.11.30 (opdagede jeg først her til morgen).

Så er der styr på højstole (de har sat to af til os) , tidpunkt (11.30) osv...

glæder mig meget til at se jer.

SMIL fra Mette

Anmeld

27. april 2010

Gaia

øv må man ikke have barnevogne med ind...bum bum bum nå men så må lille pigen blive hjemme ved far.  Må man have lift med ind??

Jeg skal vist også bare have noget at drikke, ellers så deler jeg overbevisningen om at de nok skal have tid til at lave mad til os, hvis nogle af os skulle blive sultne.

Anmeld

27. april 2010

msax

Gaia skriver:

øv må man ikke have barnevogne med ind...bum bum bum nå men så må lille pigen blive hjemme ved far.  Må man have lift med ind??

Jeg skal vist også bare have noget at drikke, ellers så deler jeg overbevisningen om at de nok skal have tid til at lave mad til os, hvis nogle af os skulle blive sultne.

jeg tror ikke de kan sige nej til en lift (den fylder jo "kun" en stol) og ikke lige så meget som en barnevogn.

Jeg glæder mig til at se lillepigen (hvis hun altså kommer med)

SMIL fra Mette

Anmeld

29. april 2010

Gaia

Hej

Så er det imorgen glæder mig til at hilse på jer alle samme, det skal nok blive hyggeligt. Lille pigen (Maja) kommer med..så tager jeg bare liften med ind... Satser på det går.

Vi ses imorgen

Anmeld

29. april 2010

lauratapdrup

Hej piger

Beklager, men jeg kommer ikke i morgen. Er begyndt at bløde og skal holde mig i ro de næste dage.

Nogen der i øvrigt har erfaringer med det?

Hyg jer i morgen

KH Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.