Maja84 skriver:
ih hvor det lyder spændende, med kønsscanning, selv vil jeg ikke vide det, når det er, håber jo inderligt det er nu det er nu, men synes det er fedt man har valget og muligheden for det, for dem som gerne vil det.
dejligt man kan føde i vandet, hvis man ønsker det, er jo bare super 
det med jordmødrene, tager jeg med dem, når vi kommer så langt, håber da man kan finde ud af noget, når man nu synes det netop lyder som det rigtige, har helt klart lettet, og givet en del ro på, omkring nærvøsitet for graviditet og fødsel, man kan jo snakke med dem om muligheden, ved første JM samtale eller når vandre journalen bliver oprettet 
Ja, det er fantastisk at muligheden for selv at tage imod sit lille vidunder, er der.
Jeg sagde det allerede til 1. lægebesøg - ingen succes ved min læge, men jeg fik jordmoder hjem ugen efter (de besøger oftere end hvis det er på sygehus, så vidt jeg ved) og det var super at have en der var forstående og som syntes det var en fantastisk idé at føde hjemme
Plus jm sagde også at blev jeg i tvivl, kunne jeg til hver en tid sige at jeg var mere tryg ved sygehus. Men nu er jeg sikker på at kunne føde hjemme, og sikker på at der er et badekar ledigt til os, fordi jeg var så hurtig ude 
Anmeld