Maja84 skriver:
ih hvor lyder det altså spændende, er endnu mere hoockeed på hjemmefødsel, og også det med kar, ja har også hørt det skulle lindre men vidste jo ikke man godt måtte føde i kar i dk, så er jo bare super
men lyder da også til man skal forberede lidt, tænker også man skal have det hele opstillet samme sted
feks kar og en ekstra/gæsteseng i stuen, tænker lidt om en oppustelig god høj luftmadras kan bruges, istedet for en gæsteseng :-)
hvor bliver det superspænde, hvor har du termin 
Smiler.. kan jeg godt forstå, jeg tror også bare det bliver fantastisk. Selvfølgelig kan jeg ende med at vi tager stille og roligt til sygehuset, men så følger jordmoder jo med, og er ved mig, og det samme er kæresten 
Ja, tror også det er nemmest, voresstørste rum i huset er heldigvis vores stue, hvor der er lyst, og godt med gulvplads.
Vi har også snakket om luftmadras kan bruges. Men er kommet til at tænke på at den jo med tiden taber luft, og et blødt underlag under fødsel, er nok ikke så godt? Tror man ligger forkert og det så gør mere ondt? 
Monster spændende!
Har termin d. 29 sep. Men har fået besked af kæresten at jeg skal krydse ben indtil d. 10 okt. - 10.10.2010
Men det er jo heller ikke ham der skal gå der højgravid
Men kunne nu være sjovt hvis man fødte den dag 

Anmeld