hjemmefødsel vs hospitalsfødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Kløver

Senia skriver:

Syntes jeg er en god idé, så får du også hurtigt snakket med de jordmødre der skal være med til din fødsel, og måske får lidt ro omkring det.

Her om fjorten dage, får jeg nummer to på besøg, og så har jeg allerede mødt dem begge, når jeg er 17+... Giver en tryghed syntes jeg

ej hvor dejligt, ja tryghed er bare alfa-omega, og gik jo allerede nu havde været lidt bange for det, da en veninde havde født på hospitalet, og følte sig presset og stresset, og at jordemoderen talte meget grimt til hende, jo nogle skal presses, men ik så meget man bliver ked af det så man ikke kan fokusere på at presse og komme godt gennem fødslen. så ja jeg tænkte, jeg skal dælme ikke ned og ikke vide hvem jeg kommer til at have til at hjælpe mig, har alt for dårlige erfaringer med læger og som misforstår og ikke lige undersøger, hvad menneske der sidder bag.

ja jeg synes det er fedt at i så allerede får snakket med begge, så man ved at det er en af dem som kommer, meget bedre at forholde sig til.

jeg håber i får en rigtig god snak med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Kløver

Zafir skriver:

Altså naturligvis, så kommer jeg til at brabbe op om vores næste hjemmefødsel

Jeg ved ikke om du har fået lejlighed til at læse Iduns fødsel, der er link til den fra min profil

uh tak, vil da gå ind og kigge

synes jo også, at havde man synes en hjemmefødsel var slem gjorde man det jo ik to gange, tværtimod viser det jo også bare at det har været en god oplevelse at man ønsker at gentage succesen

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

uh tak, vil da gå ind og kigge

synes jo også, at havde man synes en hjemmefødsel var slem gjorde man det jo ik to gange, tværtimod viser det jo også bare at det har været en god oplevelse at man ønsker at gentage succesen

Ja helt sikkert!!

Men uanset hvad, så bliver man jo nødt til at føde anden gang, selvom første gang har været en dårlig oplevelse. Så det bedste er jo at få en god oplevelse i bagagen, fra første gang.

Anmeld

5. april 2010

Trolde_mor

Maja84 skriver:

ej hvor dejligt, ja tryghed er bare alfa-omega, og gik jo allerede nu havde været lidt bange for det, da en veninde havde født på hospitalet, og følte sig presset og stresset, og at jordemoderen talte meget grimt til hende, jo nogle skal presses, men ik så meget man bliver ked af det så man ikke kan fokusere på at presse og komme godt gennem fødslen. så ja jeg tænkte, jeg skal dælme ikke ned og ikke vide hvem jeg kommer til at have til at hjælpe mig, har alt for dårlige erfaringer med læger og som misforstår og ikke lige undersøger, hvad menneske der sidder bag.

ja jeg synes det er fedt at i så allerede får snakket med begge, så man ved at det er en af dem som kommer, meget bedre at forholde sig til.

jeg håber i får en rigtig god snak med hende

Ej hvor må det bare have været en frygtelig oplevelse for hende Syntes jeg da hun skulle sige videre, så den jordmor får det at vide.. Er synd for den næste der kommer under hendes ekspertise..

Det er også bare det bedste, at man på forhånd ved at det bliver en af de to man har snakket med, og som kender ens ønsker og bekymringer.

Tusind tak Håber jeg også..

Anmeld

5. april 2010

Trolde_mor

ct skriver:

Hehe, jeg tror nu også nærmere, det er den sidste

Men nej, tiden skal nok komme til at gå stærkt. 

Det er lidt utroligt, synes jeg; Nu er vi gravide, det er de sidste ni måneder af vores liv, hvor vi kun har os selv at tænke på. - Nøj, hvor burde man bare nyde det, men nej! Man tæller nærmest timer ned til terminen

Ja, det burde man faktisk.. Men iiih man længtes bare efter at holde den lille i sine arme, og for alvor lære ens lille vidunder at kende

Anmeld

5. april 2010

Kløver

Senia skriver:

Ej hvor må det bare have været en frygtelig oplevelse for hende Syntes jeg da hun skulle sige videre, så den jordmor får det at vide.. Er synd for den næste der kommer under hendes ekspertise..

Det er også bare det bedste, at man på forhånd ved at det bliver en af de to man har snakket med, og som kender ens ønsker og bekymringer.

Tusind tak Håber jeg også..

hun sagde vist også noget så det hjalp, men hun fortalte hun undskyldte meget under sin fødsel, og synes jo ikke man skal have sådan en fødsel

så ja jeg håber da helt sikkert at hjemme fødsel bliver en mulighed, så kender de jo også en, og feks ens begrænsninger og fyskiske skavanker osv så de bedre kan rådgive en rigtigt og på en god måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.