veninde søges esbjerg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Koen.

NikitasMoar skriver:

uhh.. det der med gader er jeg virkelig ikke god til, ender altid med at fare vildt.. jeg bor på nørrebrogade, så lige ved sygehuset.. 

ej hvor sjovt det er kun lige 5 min fra mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

N&J

lillespurv19 skriver:

ej hvor sjovt det er kun lige 5 min fra mig af

ja i hvilken retning, har aldrigt fundet ud af gaderne i esbjerg til tros for at jeg er født og opvokset her, men okey har ikke kørekort, det kan være derfor.. 

Hov jeg ved hvor englandsgade er.. 

Anmeld

30. marts 2010

N&J

Den dobbelte lige op...

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

NikitasMoar skriver:

ja i hvilken retning, har aldrigt fundet ud af gaderne i esbjerg til tros for at jeg er født og opvokset her, men okey har ikke kørekort, det kan være derfor.. 

Hov jeg ved hvor englandsgade er.. 

hvis man køre på frodesgade ned mod havne så kommer politistationen og vi bor lige bag arresten Hehe.. kan heller ikke finde ud af alle de gader, ved ikke engang hvor englandsgade er

Anmeld

30. marts 2010

N&J

lillespurv19 skriver:

hvis man køre på frodesgade ned mod havne så kommer politistationen og vi bor lige bag arresten Hehe.. kan heller ikke finde ud af alle de gader, ved ikke engang hvor englandsgade er

Jeg ved da hvor politistationen ligger.. 

Englandsgade krydser gågaden (hvor superbrusen lå før) og går hele vejen (næsten) ned til sygehuset.. 

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

NikitasMoar skriver:

Jeg ved da hvor politistationen ligger.. 

Englandsgade krydser gågaden (hvor superbrusen lå før) og går hele vejen (næsten) ned til sygehuset.. 

jamen så er det lige bagved, fra vores stue kan vi se over i arresten

Nåhr så ved jeg godt hvor den er, så har jeg ski lært noget nyt i dag

Anmeld

30. marts 2010

merichs

lillespurv19 skriver:

Jeg har som sagt boede helt oppe i midtjylland, så ville derfor os super gerne lære nogle flere at kende i esbjerg og omegn

Togføre?? Det må da være super sjovt arbejde.. det er jo næsten en drøm mange drenge har som små Hvordan kan det være du lige faldt over det arbejde??

Der er mange der forveksler togfører og lokomotivfører. Togføreren går inde i toget og billeterer og sørger for sikkerheden er i orden. Og lokomotivføreren har æren af at køre toget. Det er et dejligt job hvis man kan indfinde sig med skiftende og skæve arbejdstider

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

merichs skriver:

Der er mange der forveksler togfører og lokomotivfører. Togføreren går inde i toget og billeterer og sørger for sikkerheden er i orden. Og lokomotivføreren har æren af at køre toget. Det er et dejligt job hvis man kan indfinde sig med skiftende og skæve arbejdstider

Det er min faster også, det har hun 25år snart! Måske kender du hende, hun Jill Lauridsen

Anmeld

30. marts 2010

merichs

Camilla_a skriver:

Det er min faster også, det har hun 25år snart! Måske kender du hende, hun Jill Lauridsen

Jah jeg kender godt Jill  Hun er sqi så sød!!

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

merichs skriver:

Jah jeg kender godt Jill  Hun er sqi så sød!!

Hehe det var da lidt sjovt  Ja han er meget sød hende min kære faster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.