veninde søges esbjerg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

når nu henrik var så sød at oprette denne gruppe skal den da os bruges

MIG: Jeg hedder tanja og er 19 år gammel.. Jeg er forlovet med Martin, vi har været sammen i lidt over 3 år og vi venter vores første barn sammen med termin d. 17. april Jeg er en glad, lidt genert pige, jeg er loyal, trofast og elsker et godt grin! Jeg kommer oprindelig fra midtjylland, men flyttede til esbjerg for et lille års tid siden så kender ikke så mange. Plejer at arbejde som handicap hjælper, men er sygemeldt pga. bækkenl.

Jeg søger en veninde som er der i de sjove tider, men ikke stikker halen mellem benene hvis tingene brænder på.

Håber der er nogle søde piger derude som os savner en god veninde

Sorry det dårlige billede

Gider bare slet ikke være veninde med dig når du er så grim at skrive Esbjerg omegn

Hilsen

Hende den meget fornærmet fra Sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

Gider bare slet ikke være veninde med dig når du er så grim at skrive Esbjerg omegn

Hilsen

Hende den meget fornærmet fra Sjælland

jamen er sjælland ikke os lige i omegnen??

Anmeld

30. marts 2010

3drenge

lillespurv19 skriver:

uhh 3 drenge og en mand! Så må du da helt sikkert have brug for noget pigetid engang imellem Men venskaber har ingen aller synes jegg, så du er bestemt ikke for gammel

Det lyder godt 

Ja der er skam gang i det lille hjem med alle de hankøn tror det snart er 2 år siden jeg sidst har været ude selv.

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

3drenge skriver:

Det lyder godt 

Ja der er skam gang i det lille hjem med alle de hankøn tror det snart er 2 år siden jeg sidst har været ude selv.

ja det vil jeg godt tro, der må være nok og se til Hold da fast det var længe, det må der altså laves om på

Anmeld

30. marts 2010

Louise mortil4

jeg er her også hvis omegnen kan gå helt til ølgod

Jeg hedder Louise og er 26 år og bor ved ølgod sammen med min mand Niels på 28 år og vores 4 piger Freja Sophie fra 17 Februar 06, tvillingerne Lærke Sophie og Liv Sophie fra 24 Juli 07 og Nanna Sophie fra 15 April 09. Jeg er faglært landmand og arbejder som landbrugsmedhjælper på en mindre kvæg gård ca 10 min fra hvor vi bor. Niels er slagter og arbejder på DC i Esbjerg indtil videre. Vi bor på en ejendom med en 5500 kvm stor grund så der rigtig er plads til at ungerne kan boltre sig uden for også er vi igang med at lave en stor legeplads til dem. Vi har også en lille hund som hedder Fix.

Grundet mit arbejde og at alle ungerne også skal passes, har der heller ikke rigtig været plads til at finde nye veninder da de fleste fladt fra mens jeg var under uddannelse og flyttede en del rundt i hele jylland. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde nogle gode veninder som også har børn.

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

lillespurv19 skriver:

sys det er flot du bare går vider med noget andet, end det du først ville

ja, det var ti gange nemmer da man bare spurgte om man sq lege sammen.. men den går nok ikke nu Nej det er svært når man er lidt foran sine jævnalderne, for med et barn kan man ikke bare lige smide alt man har i hænderne og det er ikke altid de forstår..

Nej det er nemlig langt alle der kan forstå man bare lige kan smutte fraalt der hjemme. Heldigvis er mine meget nære veninder rigtig forstående og elsker at være sammen med mine drenge og drengene kalder dem også for deres tanter. Men de bor alle 3 i kbh. Men det kunne være hyggeligt at lave noget andet end at lege gemmeleg og bygge med lego.

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

3drenge skriver:

Det lyder godt 

Uha kender det godt med alle de hankøn  Har ellers prøvet at indføre en lille dukke ind mellem alle bilerne og pistolerne, men må stadig klæde sig ud som viking og bekæmpe de store drager (har lige været inde og se sådan træner du din drage med Frey)

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

Camilla_a skriver:

Nej det er nemlig langt alle der kan forstå man bare lige kan smutte fraalt der hjemme. Heldigvis er mine meget nære veninder rigtig forstående og elsker at være sammen med mine drenge og drengene kalder dem også for deres tanter. Men de bor alle 3 i kbh. Men det kunne være hyggeligt at lave noget andet end at lege gemmeleg og bygge med lego.

det er da dejligt drengene er så glade for dem, så det er da træls at de bor helt i KBh

jamen så må vi da prøve ud af noget en dag, så du lige kan få et afbræk fra legoen Nu nærmer min termin sig godt nok, men tvivler på at prinsessen har tænkt sig at kigge ud før tid

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

lillespurv19 skriver:

det er da dejligt drengene er så glade for dem, så det er da træls at de bor helt i KBh

jamen så må vi da prøve ud af noget en dag, så du lige kan få et afbræk fra legoen Nu nærmer min termin sig godt nok, men tvivler på at prinsessen har tænkt sig at kigge ud før tid

Kunne være rigtig hyggeligt  Dejligt det snart er ved at være tid, husker alt for tydeligt hvor jeg synes den sidste var. Jeg var helt overbevist om at jeg ville gå over tid med den første, men sørme om jeg ikke fødte lige på terminen

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

Camilla_a skriver:

Kunne være rigtig hyggeligt  Dejligt det snart er ved at være tid, husker alt for tydeligt hvor jeg synes den sidste var. Jeg var helt overbevist om at jeg ville gå over tid med den første, men sørme om jeg ikke fødte lige på terminen

ja det kaan være der er stemning for at der var flere der ville mødes, evt. hjemme hos en eller vi kunne få en bid mad et sted

Synes de sidste da her føles som mdr, så for at jeg er lige så heldig at det bliver til terminen.. Men tror det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.