veninde søges esbjerg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Chili21

hey hey tøser... er det nødvendigt at være top gravid for at være med i denne veninde gruppe????? eller er det at søge venskaber en stor nok kvalitet??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Camilla_a

Hehe nej da man behøver ikke være gravid

Anmeld

11. april 2010

Chili21

super.. er jeg glad ved at høre

Anmeld

23. april 2010

Christina.78

Så vil jeg også gerne være med..

Hedder Christina, bor sammen med kæresten, har to dejlige piger Emma i hjertet gemt fra 07 og Cecilie i armene fra 09..

Er 31 og fra en lille flække kaldet Rejsby (de fleste har været der uden at vide det..man kører nemlig igennem når man fræser til Tyskland

Og det er sgi ikke så langt fra Esbjerg..ca ½ times kørsel...kender nu byen ret godt alligevel..

Så må jeg være med?

Anmeld

23. april 2010

merichs

Christina.78 skriver:

Så vil jeg også gerne være med..

Hedder Christina, bor sammen med kæresten, har to dejlige piger Emma i hjertet gemt fra 07 og Cecilie i armene fra 09..

Er 31 og fra en lille flække kaldet Rejsby (de fleste har været der uden at vide det..man kører nemlig igennem når man fræser til Tyskland

Og det er sgi ikke så langt fra Esbjerg..ca ½ times kørsel...kender nu byen ret godt alligevel..

Så må jeg være med?

Tror bestemt godt du må være med søs

Anmeld

26. april 2010

Christina.78

Please  ?? 

Anmeld

11. juni 2010

larven_

hejsa. jeg er 27 år og bor i janderup.

venter mit første barn til oktober.

hvad er det blevet til? har i mødt hinanden alle i piger herinde fra esbjerg omegn for ellers så er jeg med på den også:-)

trænger til at møde nogle andre mennesker.

Anmeld

21. august 2010

Shafali22

Jeg er 29 år og fra Varde. Kunne også godt tænke mig at vide, om denne tråd stadig er aktuel?

Anmeld

21. august 2010

larven_

Det virker ikke til at der er så meget aktivitet her. men det er selvfølgelig også lang tid siden den er oprettet.

Anmeld

21. august 2010

Camilla_a

Kunne jo være en god idé at få den lidt op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.