veninde søges esbjerg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

N&J

Jeg hedder Jane, har en lille pige Nikita på 13 mdr. og er alene, jeg bor inde i midtbyen, og er også flyttet tilbage til "hjembyen" efter at have boet i kbh i nogle år. Jeg har ingen gamle veninder herfra tilbage, har dog genoptaget kontakten med en efterskole veninde, hendes lillesøster og min egen søster, og vi har så dannet en mødregruppe, da jeg ikke havde mulighed for at komme i en, da jeg fødte.. men jeg syntes det kunne være rigtig hyggeligt at lære flere mennesker fra byen og kende, men er så en af dem, der nok ikke bliver boende, men vil stadig gerne lære nogen af kende .. og kommer altid på besøg, da hele min familie bor her og de er jo svære at undvære..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Koen.

merichs skriver:

Jeg melder mig da lige på banen her.

Jeg hedder Marlene, er 25 og bor i Skads med min kæreste Søren, vores hund og 2 katte. Vi venter vores 1. barn d. 3/10-10

Inden jeg fandt sammen med min kæreste har jeg boet lidt rundt omkring og har derfor mine veninder spredt over hele landet.

Jeg arbejder som togfører, hvilket betyder "skæve" arbejdstider som så gør at der ikke altid er så meget tid til veninder fordi jeg arbejder når de har fri

Synes det kunne være rart at kende flere i Esbjerg og omegn

Jeg har som sagt boede helt oppe i midtjylland, så ville derfor os super gerne lære nogle flere at kende i esbjerg og omegn

Togføre?? Det må da være super sjovt arbejde.. det er jo næsten en drøm mange drenge har som små Hvordan kan det være du lige faldt over det arbejde??

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

Camilla_a skriver:

Jeg hedder Camilla er 25. Bor sammen med min kæreste Morten og vores 2 drenge Frey på 2,7år og Loke på 1,6år. Vi flyttede til Esbjerg for et lille år siden, for at komme lidt tættere på min familie. Vi boede i KBH før. Jeg kender ikke rigtig så mange i Esbjerg mere, da stor set alle mine veninder flyttede til kbh. Jeg er en glad og positiv pige, men er lidt genert og er ikke en der bare lige kan gå op til alle mennesker og snakke. (Det kan min kæreste tilgængæld og kan slet ikke forstå jeg ikke også bare kan det...) Jeg går pt ude på handelsskole på et 12 ugers hg kursus da jeg gerne vil være lægesekretær, men der er bare ingen elevpladser, så efter sommerferien starter jeg på socialrådgiver uddannelsen.

Hilsen Camilla

Hejsa godt der er nogen der melder sig på banen til henrik for denne katagori.

Ej det er da bare super øv, at der ikke er nogen elevpladser Jeg er os genert og synes derfor at denne katagori er en god mulighed for at lære nye mennesker at kende

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

NikitasMoar skriver:

Jeg hedder Jane, har en lille pige Nikita på 13 mdr. og er alene, jeg bor inde i midtbyen, og er også flyttet tilbage til "hjembyen" efter at have boet i kbh i nogle år. Jeg har ingen gamle veninder herfra tilbage, har dog genoptaget kontakten med en efterskole veninde, hendes lillesøster og min egen søster, og vi har så dannet en mødregruppe, da jeg ikke havde mulighed for at komme i en, da jeg fødte.. men jeg syntes det kunne være rigtig hyggeligt at lære flere mennesker fra byen og kende, men er så en af dem, der nok ikke bliver boende, men vil stadig gerne lære nogen af kende .. og kommer altid på besøg, da hele min familie bor her og de er jo svære at undvære..  

hej

Hvor henne af i midtbyen bor du? Bor selv i rolfsgade.. Lyder da hyggeligt med jeres mødregruppe

Vil du gerne tilbage til KBH og bo igen?

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

lillespurv19 skriver:

Hejsa godt der er nogen der melder sig på banen til henrik for denne katagori.

Ej det er da bare super øv, at der ikke er nogen elevpladser Jeg er os genert og synes derfor at denne katagori er en god mulighed for at lære nye mennesker at kende

Ja det er noget rigtig øv, men så er det bare igang med at prøve noget andet  Ja det er en god idé med sådan en katagori, det var så meget nemmere at finde venner da man gik i skole. går jo godt nok i skole lige nu, men dem jeg går i klasse er alle rigtig søde og sådan, men dem som er på min alder har ikke børn og går jo selvfølgelig meget i byen og det er jo så det de går meget op i. Mit fokus er jo bare et andet sted, ikke fordi jeg ikke gerne vil i byen en gang imellem, men det sker måske 2-3 gange om året  Dem fra min klasse der så har børn er meget ældre end mig, så det er også lidt svært....

Anmeld

30. marts 2010

6800

Hejsa hvis Varde gælder som omegn melder jeg mig også på banen...jeg hedder Ditte og er 25 år, og kommer som sagt fra Varde, her bor jeg med min kæreste som jeg venter mit første barn med, har termin d. 4/10...jeg boede i Jelling mens jeg studerde til lærer, og er nu kommet tilbage...mange af mine venskaber er røget sig en tur efter 4 år væk, og kunne derfor også godt bruge nogle flere og dele tingene med...

Anmeld

30. marts 2010

3drenge

Hej jeg hedder Tanja er 32år (ved ikke om jeg er for gammel herinde) kommer fra Esbjerg, men bor nu i Billum med mand og 3 drenge på 8, 5 og 6mdr.

Kommer meget sjældent ud.... synes der er nok at se til herhjemme og vi har heller ikke så mange pasningsmuligheder til alle de unger Men det kunne da være hyggeligt med et netværk, hvor vi måske kunne mødes 

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

Camilla_a skriver:

Ja det er noget rigtig øv, men så er det bare igang med at prøve noget andet  Ja det er en god idé med sådan en katagori, det var så meget nemmere at finde venner da man gik i skole. går jo godt nok i skole lige nu, men dem jeg går i klasse er alle rigtig søde og sådan, men dem som er på min alder har ikke børn og går jo selvfølgelig meget i byen og det er jo så det de går meget op i. Mit fokus er jo bare et andet sted, ikke fordi jeg ikke gerne vil i byen en gang imellem, men det sker måske 2-3 gange om året  Dem fra min klasse der så har børn er meget ældre end mig, så det er også lidt svært....

sys det er flot du bare går vider med noget andet, end det du først ville

ja, det var ti gange nemmer da man bare spurgte om man sq lege sammen.. men den går nok ikke nu Nej det er svært når man er lidt foran sine jævnalderne, for med et barn kan man ikke bare lige smide alt man har i hænderne og det er ikke altid de forstår..

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

6800 skriver:

Hejsa hvis Varde gælder som omegn melder jeg mig også på banen...jeg hedder Ditte og er 25 år, og kommer som sagt fra Varde, her bor jeg med min kæreste som jeg venter mit første barn med, har termin d. 4/10...jeg boede i Jelling mens jeg studerde til lærer, og er nu kommet tilbage...mange af mine venskaber er røget sig en tur efter 4 år væk, og kunne derfor også godt bruge nogle flere og dele tingene med...

Jamen varde gælder skam som omegn, der er jo ikke så langt

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

3drenge skriver:

Hej jeg hedder Tanja er 32år (ved ikke om jeg er for gammel herinde) kommer fra Esbjerg, men bor nu i Billum med mand og 3 drenge på 8, 5 og 6mdr.

Kommer meget sjældent ud.... synes der er nok at se til herhjemme og vi har heller ikke så mange pasningsmuligheder til alle de unger Men det kunne da være hyggeligt med et netværk, hvor vi måske kunne mødes 

uhh 3 drenge og en mand! Så må du da helt sikkert have brug for noget pigetid engang imellem Men venskaber har ingen aller synes jegg, så du er bestemt ikke for gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.