veninde søges esbjerg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.915 visninger
60 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Koen.

når nu henrik var så sød at oprette denne gruppe skal den da os bruges

MIG: Jeg hedder tanja og er 19 år gammel.. Jeg er forlovet med Martin, vi har været sammen i lidt over 3 år og vi venter vores første barn sammen med termin d. 17. april Jeg er en glad, lidt genert pige, jeg er loyal, trofast og elsker et godt grin! Jeg kommer oprindelig fra midtjylland, men flyttede til esbjerg for et lille års tid siden så kender ikke så mange. Plejer at arbejde som handicap hjælper, men er sygemeldt pga. bækkenl.

Jeg søger en veninde som er der i de sjove tider, men ikke stikker halen mellem benene hvis tingene brænder på.

Håber der er nogle søde piger derude som os savner en god veninde

Sorry det dårlige billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Koen.

29. marts 2010

banaman89

Heej ..

Mit navn er Anna og er 21 år , jeg bor også i Esbjerg , jeg er lige flyttet til sønderris (6710) med min forlovet Jakob og datter Katrin fra den 18-09-09.. Jeg er gået hen og blevet gravid igen og venter nu en h*n den 10-08-10 ..

Jeg er flyttede til Esbjerg den 31-12-2008,  og havde boet i Bramming i små 3 måneder før det, jeg er oprindelig fra nordjylland hvor alt min tætteste familie bor ..

Jeg kender ikke ret mange her i Esbjerg, andet end Jakobs venner og bekendte, 3 piger som jeg går i mødre gruppe med ..

Jeg savner at grine og komme lidt ud, så jeg ikke føler mig så låst fast .. Jeg er dog meget genert og brænder ikke nogen af (hader det!)

Hilsen Anna ..

Anmeld

29. marts 2010

Koen.

banaman89 skriver:

Heej ..

Mit navn er Anna og er 21 år , jeg bor også i Esbjerg , jeg er lige flyttet til sønderris (6710) med min forlovet Jakob og datter Katrin fra den 18-09-09.. Jeg er gået hen og blevet gravid igen og venter nu en h*n den 10-08-10 ..

Jeg er flyttede til Esbjerg den 31-12-2008,  og havde boet i Bramming i små 3 måneder før det, jeg er oprindelig fra nordjylland hvor alt min tætteste familie bor ..

Jeg kender ikke ret mange her i Esbjerg, andet end Jakobs venner og bekendte, 3 piger som jeg går i mødre gruppe med ..

Jeg savner at grine og komme lidt ud, så jeg ikke føler mig så låst fast .. Jeg er dog meget genert og brænder ikke nogen af (hader det!)

Hilsen Anna ..

jamen lyder da bare helt perfekt og tillykke med familieforøgelsen igen, det bliver jo spændende! Hader os og blive brændt af og efter jeg blev gravid er de veninde jeg havde smuttet deres vej, så savner at have nogen og snakke/hygge med..

Jeg bor inde midt i esbjerg (rolfsgade) Men der er jo ikke langt til sønderris

Anmeld

29. marts 2010

banaman89

lillespurv19 skriver:

jamen lyder da bare helt perfekt og tillykke med familieforøgelsen igen, det bliver jo spændende! Hader os og blive brændt af og efter jeg blev gravid er de veninde jeg havde smuttet deres vej, så savner at have nogen og snakke/hygge med..

Jeg bor inde midt i esbjerg (rolfsgade) Men der er jo ikke langt til sønderris

Mange tak  Jeg har også miste mine de "rigtige" venner efter jeg fik Katrin ..

Skal jeg være ærlig så kender jeg slet ikke byen så godt så måtte lige krak'e gade  Jeg bor på Vædderens kvarter

Anmeld

29. marts 2010

Koen.

banaman89 skriver:

Mange tak  Jeg har også miste mine de "rigtige" venner efter jeg fik Katrin ..

Skal jeg være ærlig så kender jeg slet ikke byen så godt så måtte lige krak'e gade  Jeg bor på Vædderens kvarter

ja det er trist når man indser at man ikke har sin gamle venner mere, men så kan man jo sige at de nok ikke har været så gode venner som man troede

Uhh kender heller ikke rigtig byen, men ved da hvor de forskellige bydele er har du barsel eller?

Kunne da være sjovt at mødes en dag..

Anmeld

29. marts 2010

banaman89

lillespurv19 skriver:

ja det er trist når man indser at man ikke har sin gamle venner mere, men så kan man jo sige at de nok ikke har været så gode venner som man troede

Uhh kender heller ikke rigtig byen, men ved da hvor de forskellige bydele er har du barsel eller?

Kunne da være sjovt at mødes en dag..

Ja , det var ikke rigtige veninder .. sådan en savner jeg ..

Ja jeg har barsel , kommer faktisk til at gå fra en barsel til den næste

Tja nogle af bydelene kan jeg , men ikke ret meget

Ja det kunne være sjovt at mødes

Anmeld

29. marts 2010

Koen.

banaman89 skriver:

Ja , det var ikke rigtige veninder .. sådan en savner jeg ..

Ja jeg har barsel , kommer faktisk til at gå fra en barsel til den næste

Tja nogle af bydelene kan jeg , men ikke ret meget

Ja det kunne være sjovt at mødes

samme her, så vi må da prøve og finde ud af noget.. om der er noget "kemi"
Jamen så ved du jo hvad du skal lave det næste laaaaange tid, men det må være skønt. kan ikke vente til min prinsesse melder sin ankomst

Ej, kender heller ikke alle bydele, men kan da lokalisere sædding, hjerting, sønderris og måde hehe.. men så er det os det!

Sender dig lige en pb..

Anmeld

29. marts 2010

Camilla_a

Jeg hedder Camilla er 25. Bor sammen med min kæreste Morten og vores 2 drenge Frey på 2,7år og Loke på 1,6år. Vi flyttede til Esbjerg for et lille år siden, for at komme lidt tættere på min familie. Vi boede i KBH før. Jeg kender ikke rigtig så mange i Esbjerg mere, da stor set alle mine veninder flyttede til kbh. Jeg er en glad og positiv pige, men er lidt genert og er ikke en der bare lige kan gå op til alle mennesker og snakke. (Det kan min kæreste tilgængæld og kan slet ikke forstå jeg ikke også bare kan det...) Jeg går pt ude på handelsskole på et 12 ugers hg kursus da jeg gerne vil være lægesekretær, men der er bare ingen elevpladser, så efter sommerferien starter jeg på socialrådgiver uddannelsen.

Hilsen Camilla

Anmeld

29. marts 2010

merichs

Jeg melder mig da lige på banen her.

Jeg hedder Marlene, er 25 og bor i Skads med min kæreste Søren, vores hund og 2 katte. Vi venter vores 1. barn d. 3/10-10

Inden jeg fandt sammen med min kæreste har jeg boet lidt rundt omkring og har derfor mine veninder spredt over hele landet.

Jeg arbejder som togfører, hvilket betyder "skæve" arbejdstider som så gør at der ikke altid er så meget tid til veninder fordi jeg arbejder når de har fri

Synes det kunne være rart at kende flere i Esbjerg og omegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.