veninde søges esbjerg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Camilla_a

lillespurv19 skriver:

ja det kaan være der er stemning for at der var flere der ville mødes, evt. hjemme hos en eller vi kunne få en bid mad et sted

Synes de sidste da her føles som mdr, så for at jeg er lige så heldig at det bliver til terminen.. Men tror det ikke

Ja det ville være hyggeligt hvis der var flere  Jeg bor forresten på tunøvej, det ligger i jerne.

Jeg havde en veninde som fødte lidt over en måned før mig og jeg begyndte bare at tude da jeg fik det af vide, synes det var så snyd, selvom jeg selvfølgelig var glad på hendes vegne, men ja den sidste tid virke som flere måneder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

3drenge

Camilla_a skriver:

Uha kender det godt med alle de hankøn  Har ellers prøvet at indføre en lille dukke ind mellem alle bilerne og pistolerne, men må stadig klæde sig ud som viking og bekæmpe de store drager (har lige været inde og se sådan træner du din drage med Frey)

Ha ha nej dukker er der ikke mange af har valgt at have røde pynteting i stuen, det er det eneste "feminine" herhjemme.  

Anmeld

30. marts 2010

3drenge

mortil4 skriver:

jeg er her også hvis omegnen kan gå helt til ølgod

Jeg hedder Louise og er 26 år og bor ved ølgod sammen med min mand Niels på 28 år og vores 4 piger Freja Sophie fra 17 Februar 06, tvillingerne Lærke Sophie og Liv Sophie fra 24 Juli 07 og Nanna Sophie fra 15 April 09. Jeg er faglært landmand og arbejder som landbrugsmedhjælper på en mindre kvæg gård ca 10 min fra hvor vi bor. Niels er slagter og arbejder på DC i Esbjerg indtil videre. Vi bor på en ejendom med en 5500 kvm stor grund så der rigtig er plads til at ungerne kan boltre sig uden for også er vi igang med at lave en stor legeplads til dem. Vi har også en lille hund som hedder Fix.

Grundet mit arbejde og at alle ungerne også skal passes, har der heller ikke rigtig været plads til at finde nye veninder da de fleste fladt fra mens jeg var under uddannelse og flyttede en del rundt i hele jylland. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde nogle gode veninder som også har børn.

Hold da op alle de piger, her er der kun drenge

Vi har boet i Tistrup i 7 år, men flyttede til Billum for 2 år siden. 

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

Camilla_a skriver:

Ja det ville være hyggeligt hvis der var flere  Jeg bor forresten på tunøvej, det ligger i jerne.

Jeg havde en veninde som fødte lidt over en måned før mig og jeg begyndte bare at tude da jeg fik det af vide, synes det var så snyd, selvom jeg selvfølgelig var glad på hendes vegne, men ja den sidste tid virke som flere måneder!

jamen så prøver jeg lige at smide en afstemning sener for at se om der er stemning for det, ellers må vi jo selv finde på noget okay jamen tror jeg ca. ved hvor jerne ligger

lige netop den situation kender jeg godt, her i lørdags fødte min brors kone og hun havde termin 7 dage før mig,, og ja man er da vildt glad på deres vegne, men man føler sig lidt snydt

Anmeld

30. marts 2010

Louise mortil4

3drenge skriver:

Hold da op alle de piger, her er der kun drenge

Vi har boet i Tistrup i 7 år, men flyttede til Billum for 2 år siden. 

jeg tror også manden gerne havde set lidt flere drenge mellem, men sådan blev det så ikke Tistrup, ja det er jo lige rundt om hjørnet

Anmeld

30. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

jamen er sjælland ikke os lige i omegnen??

ALT er relativt

Anmeld

30. marts 2010

6800

Det kunne være vi alle skulle mødes sammen, enten hjemme hos en eller på en café??

Anmeld

30. marts 2010

Koen.

6800 skriver:

Det kunne være vi alle skulle mødes sammen, enten hjemme hos en eller på en café??

super ide

Anmeld

30. marts 2010

N&J

lillespurv19 skriver:

hej

Hvor henne af i midtbyen bor du? Bor selv i rolfsgade.. Lyder da hyggeligt med jeres mødregruppe

Vil du gerne tilbage til KBH og bo igen?

uhh.. det der med gader er jeg virkelig ikke god til, ender altid med at fare vildt.. jeg bor på nørrebrogade, så lige ved sygehuset.. 

Anmeld

30. marts 2010

Camilla_a

6800 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.