Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja...puha det har været noget af en omgang.

Men jeg var faktisk afklaret, da jeg kunne mærke jeg ikke kunne glemme det. Tror desværre det bliver bedre uden hende som veninde...

Men det er da mærkeligt, og man når da lige at tænke "er det mig den er helt gal med"...

ja, jeg tænker også, at hun vel ikke har været den store støtte gennem alt det her, og så er det jo i og for sig lidt ligegyldigt. jeg har en veninde, hvor det også ligesom er gledet lidt ud. hun hænger dog sammen med en anden veninde, så vi ses stadig når vi alle 3 ses og har det hyggeligt og alting. jeg orker bare ikke alle hendes "visdomsord" længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Selvfølgelig kan humøret være dårligt, og i denne situation er det i hvert fald helt ok. Har du fået manden hjem?

Håber også på forår i maverne - selvfølgelig bliver det det!!!

Ja, han er kommet hjem. Og han blev mildest talt sur. Ikke på mig, men på kliniken. Vi skiftede for at få en bedre tid, og så får vi bare noget der er dårligere... Han synes også jeg skal ringe og tale med dem i morgen! Men som han sagde, sød som han er; Ingen ved om vi har lavet noget smukt i weekenden... (har haft ÆL)... Så jeg håber han har ret og at vi kan række tunge af kliniken.. Ville være fantastisk!

Håber alle der ønsker det får forår i maverne!!

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Det gør ikke noget med svaret, jeg blev selv lidt forundret, da jeg så det.

Hvor er det trist med din veninde.. Men nogle gange vokser man fra hinanden.. Den kan lade sig gøre at finde hinanden igen.. Men det gør ondt, når et venskab går i stykker!

Jeg håber mine telepatiske evner har sat skub i processen Så må du bruge dine, når der er brug for det!

Kram

Ja sådan er det desværre nogen gange, men tror det var en god beslutning, det var bare gået for skævt. 

Hi-hi...hvis de virker så er du i hvert fald hyret..

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

ja, jeg tænker også, at hun vel ikke har været den store støtte gennem alt det her, og så er det jo i og for sig lidt ligegyldigt. jeg har en veninde, hvor det også ligesom er gledet lidt ud. hun hænger dog sammen med en anden veninde, så vi ses stadig når vi alle 3 ses og har det hyggeligt og alting. jeg orker bare ikke alle hendes "visdomsord" længere

Nej det er jo det hun ikke har. Det har bare handlet om hende hele tiden...

Nej nogen gange må man bare overveje venskaberne, for de skulle jo helst gøre mere godt end ondt.

Nej der er heller ikke noget værre end folk der synes de har svaret på alt...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja sådan er det desværre nogen gange, men tror det var en god beslutning, det var bare gået for skævt. 

Hi-hi...hvis de virker så er du i hvert fald hyret..

Vi ser om 14 dage, om det har virket. Hvis det har, så kommer jeg og tager en snake med din mavse også!

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Jeg har også været en del af et trekløver. De vidste at vi prøver at få et barn, og sidste sommer sagde den ene, at nu ville de også prøve. 1 mdr efter var hun gravid. Den anden veninde kom til december og sagde at nu ville de prøve. Til nytår havde de to streger.. Jeg blev virkelig overhalet indenom må man sige.. Det har bare gjort at jeg har meget svært ved at være sammen med de to.. For for dem var de iiiih og åååhhh så hårdt at vente på de to gyldne streger... Jeg ønsker mig at have en muggert i håndtasken, når de siger det!!

Alle andre ved bedst.. Og det er kun sjovt til en vis grænse...

Og nu får jeg sikkert på puklen...

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg har også været en del af et trekløver. De vidste at vi prøver at få et barn, og sidste sommer sagde den ene, at nu ville de også prøve. 1 mdr efter var hun gravid. Den anden veninde kom til december og sagde at nu ville de prøve. Til nytår havde de to streger.. Jeg blev virkelig overhalet indenom må man sige.. Det har bare gjort at jeg har meget svært ved at være sammen med de to.. For for dem var de iiiih og åååhhh så hårdt at vente på de to gyldne streger... Jeg ønsker mig at have en muggert i håndtasken, når de siger det!!

Alle andre ved bedst.. Og det er kun sjovt til en vis grænse...

Og nu får jeg sikkert på puklen...

Det lyder godt...

Jeg synes helt ærligt godt de kan tage lidt hensyn. Selvfølgelig skal man tale om deres graviditet, men i deres lykkerus skal de lige huske ikke at træde andre over tæerne.

Det er det der er gået galt med mig og hende. Jeg synes ikke hun tog hensyn til mig og det at vi var igennem behandling og hun synes ikke jeg tog hensyn til at hun var blevet mor og hvor fantastisk det var for hende...

Det er et meget betændt område, og så oveni det så bliver det krydret med en masse hormoner...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det lyder godt...

Jeg synes helt ærligt godt de kan tage lidt hensyn. Selvfølgelig skal man tale om deres graviditet, men i deres lykkerus skal de lige huske ikke at træde andre over tæerne.

Det er det der er gået galt med mig og hende. Jeg synes ikke hun tog hensyn til mig og det at vi var igennem behandling og hun synes ikke jeg tog hensyn til at hun var blevet mor og hvor fantastisk det var for hende...

Det er et meget betændt område, og så oveni det så bliver det krydret med en masse hormoner...

Vi skal allesammen tage hensyn til hinanden.. Gravide som ikke gravide.. Og ingen føler andens smerte...

Sådan nogle områder ér bare betændte.. Og så gør helvedeshormonerne det nok overhovedet ikke bedre.

Men du er en skøn pige, så der er sikkert andre gode veninder der kan støtte? Ellers gør vi det med glæde herinde. Jeg gør gerne!

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Vi skal allesammen tage hensyn til hinanden.. Gravide som ikke gravide.. Og ingen føler andens smerte...

Sådan nogle områder ér bare betændte.. Og så gør helvedeshormonerne det nok overhovedet ikke bedre.

Men du er en skøn pige, så der er sikkert andre gode veninder der kan støtte? Ellers gør vi det med glæde herinde. Jeg gør gerne!

Du har helt ret...

Det har jeg heldigvis og jeg har jer...det betyder rigtig meget...

Jeg tænker tit at jeg synes det ville være dejligt at være veninder med jer herinde fra IRL...

I er skønne - og tak...

Knus

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Du har helt ret...

Det har jeg heldigvis og jeg har jer...det betyder rigtig meget...

Jeg tænker tit at jeg synes det ville være dejligt at være veninder med jer herinde fra IRL...

I er skønne - og tak...

Knus

Ja, det kunne være sjovt at mødes engang.. Og få ansigter på hinanden. Jeg føler jo jeg kender jer.. Vi deler nogle af de dybeste følelser med hinanden..

Jeg sætter stort pris på dette forum. Det letter alle de tunge tanker!

Jeg har kun én veninde, der ved at vi skal i behandling.. Og det passer mig fint.. Jeg deler jo alt med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.