Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, det kunne være sjovt at mødes engang.. Og få ansigter på hinanden. Jeg føler jo jeg kender jer.. Vi deler nogle af de dybeste følelser med hinanden..

Jeg sætter stort pris på dette forum. Det letter alle de tunge tanker!

Jeg har kun én veninde, der ved at vi skal i behandling.. Og det passer mig fint.. Jeg deler jo alt med jer

Ja det kunne være rigtig hyggeligt...jeg tror i hvert fald at snakke ville gå...

Det er rart at have et sted hvor det er helt okay kun at snakke om det - så kan man også aflaste folk i den virkelig verden lidt

Ja, så må det være rigtig rart, jeg har efterhånden fortalt det til mange...nogen gange fortryder jeg det, men for det meste har det skabt mere forståelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja det kunne være rigtig hyggeligt...jeg tror i hvert fald at snakke ville gå...

Det er rart at have et sted hvor det er helt okay kun at snakke om det - så kan man også aflaste folk i den virkelig verden lidt

Ja, så må det være rigtig rart, jeg har efterhånden fortalt det til mange...nogen gange fortryder jeg det, men for det meste har det skabt mere forståelse...

Der er flere der ved at vi prøver, men kun én der ved at vi skal i behandling.. Jeg bliver stresset af at folk spørger hvordan det går.. Så mit overfladiske svar er altid "det kommer når det kommer, v vil ikke stresse"... Men det bliver sværere og sværere at virke overbevisende...

Anmeld

29. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Vi valgte "det lokale" behandlingssted fra, da de havde venteliste. Vi ville kunne komme til 18. maj.

Vi skiftede til Brædstrup, som er 45 km væk, der skilter med "ingen venteliste" på hjemmesiden, og når man ringer til dem. I håb om at skære noget af ventetiden fra... Vi kan først komme til 26. maj....

Jeg sidder og græder... Hold kæft hvor gør det ondt, og hvor føler jeg mig bare holdt for nar...  Gad vide, hvordan manden reagerer når han kommer hjem... Han er jo mindst lige så spændt...

ÅHA...

Hej ven.... øvv....du er virkeligt ramt, Anna! Jeg havde ikke set din tråd - og heri ser jeg tydeligt, at du er hårdere ramt end jeg troede. Det gør helt ondt at læse, snøft!! Det værste er, når man af hele hjertet ønsker noget skal ske så meget....og så føler man bare, at ALT går forkert på vejen. Tålmodighed....er en by i Rusland, selvom du virkeligt prøver! Det er jo totalt ved at gøre dig totalt tosset i hovedet. 

Det værste er, at man kan ikke sige noget, der hjælper andet end at jeg er her for dig, hvis og når du har brug for det! Jeg tror stadigt på dig, Anna...og jeg tror på, at det vil lykkedes for dig. Vi bestemmer ikke selv, hvornår det sker - det kan lige så godt ske i morgen som om et år. Det er det, som er så frygteligt frustrerende. 

Jeg kan kun sige de ord, du er så træt af at høre, men som jeg tvinger dig til at høre. DU MÅ ALDRIG ALDRIG GIVE OP MED AT TRO...!!! 

Godt du har en fantastisk kæreste - du har brug for ham lige nu, kan jeg høre - og han har med garanti også brug for dig! 

Pas på dig selv, min ven 

Din tro støtte

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Hej ven.... øvv....du er virkeligt ramt, Anna! Jeg havde ikke set din tråd - og heri ser jeg tydeligt, at du er hårdere ramt end jeg troede. Det gør helt ondt at læse, snøft!! Det værste er, når man af hele hjertet ønsker noget skal ske så meget....og så føler man bare, at ALT går forkert på vejen. Tålmodighed....er en by i Rusland, selvom du virkeligt prøver! Det er jo totalt ved at gøre dig totalt tosset i hovedet. 

Det værste er, at man kan ikke sige noget, der hjælper andet end at jeg er her for dig, hvis og når du har brug for det! Jeg tror stadigt på dig, Anna...og jeg tror på, at det vil lykkedes for dig. Vi bestemmer ikke selv, hvornår det sker - det kan lige så godt ske i morgen som om et år. Det er det, som er så frygteligt frustrerende. 

Jeg kan kun sige de ord, du er så træt af at høre, men som jeg tvinger dig til at høre. DU MÅ ALDRIG ALDRIG GIVE OP MED AT TRO...!!! 

Godt du har en fantastisk kæreste - du har brug for ham lige nu, kan jeg høre - og han har med garanti også brug for dig! 

Pas på dig selv, min ven 

Din tro støtte

Tak søde!!

Jeg/ VI giver ALDRIG op!!!

Dit mirakel sker for mig.. Jeg ved det!

Tak fordi du er der!

Anmeld

29. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Tak søde!!

Jeg/ VI giver ALDRIG op!!!

Dit mirakel sker for mig.. Jeg ved det!

Tak fordi du er der!

Smiler....hvor er jeg glad for, at du husker det! Jeg tror på dig!! Husk det!

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Smiler....hvor er jeg glad for, at du husker det! Jeg tror på dig!! Husk det!

Tro mig.. Jeg siger det tit til mig selv!!

Det sker.. Jeg ved det jo godt.. Men i de svage øjeblikke taber jeg tråden fuldstændig...

Jeg tror jeg her til aften han fået fat i den rigtige ende igen...

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Der er flere der ved at vi prøver, men kun én der ved at vi skal i behandling.. Jeg bliver stresset af at folk spørger hvordan det går.. Så mit overfladiske svar er altid "det kommer når det kommer, v vil ikke stresse"... Men det bliver sværere og sværere at virke overbevisende...

Det kan jeg godt forstå...

Nej det er vel næsten umuligt at lyde overbevisende efterhånden...

Jeg er heldigvis ikke så træt af spørgsmålene endnu, men har jo heller ikke været offentlig med det så længe - og håber heller ikke jeg når at blive træt af det...

Nu skal det bare snart lykkedes for os - og alle de andre der kæmper...

Jeg vil have dig med over i graviditets gruppen...eller jeg med dig...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det kan jeg godt forstå...

Nej det er vel næsten umuligt at lyde overbevisende efterhånden...

Jeg er heldigvis ikke så træt af spørgsmålene endnu, men har jo heller ikke været offentlig med det så længe - og håber heller ikke jeg når at blive træt af det...

Nu skal det bare snart lykkedes for os - og alle de andre der kæmper...

Jeg vil have dig med over i graviditets gruppen...eller jeg med dig...

Jeg håber vi træder over i den gruppe sammen!

Forår i maverne - det er dét vi vil ha'!!

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

Fik ikke nosset mig sammen til at ringe... På en eller anden måde er jeg flov over at skulle brokke mig.. Jeg har det jo meget godt.. Er sund og rask... Jeg føler det er upassende at stille spørgsmål.. Hvorfor skal jeg foran i køen... Forkælet møgunge? skal jeg bare bide det i mig, og acceptere det? skal jeg kræve min ret på en forklaring?

Tankerne flyder i alle retninger...

Mere kunstgødning, tak...

Anmeld

30. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Fik ikke nosset mig sammen til at ringe... På en eller anden måde er jeg flov over at skulle brokke mig.. Jeg har det jo meget godt.. Er sund og rask... Jeg føler det er upassende at stille spørgsmål.. Hvorfor skal jeg foran i køen... Forkælet møgunge? skal jeg bare bide det i mig, og acceptere det? skal jeg kræve min ret på en forklaring?

Tankerne flyder i alle retninger...

Mere kunstgødning, tak...

Jeg synes ikke det handler så meget om at komme foran i køen, eller at der 2 mdrs ventetid. Det de skal have afvide er at det ikke er i orden at reklamere med "ingen ventetid" når der er ventetid. De sætter jo nogen forhåbninger i hovedet på dig, og i jeres tilfælde opgav i også en anden og bedre tid til fordel for dem, fordi de lovede der ingen ventetid er.

Jeg synes da de skal have afvide hvad det gør ved kvinde der i forvejen er presset...

Håber du får ringet til dem i morgen...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.