kitty skriver:
Vi valgte "det lokale" behandlingssted fra, da de havde venteliste. Vi ville kunne komme til 18. maj.
Vi skiftede til Brædstrup, som er 45 km væk, der skilter med "ingen venteliste" på hjemmesiden, og når man ringer til dem. I håb om at skære noget af ventetiden fra... Vi kan først komme til 26. maj....
Jeg sidder og græder... Hold kæft hvor gør det ondt, og hvor føler jeg mig bare holdt for nar... Gad vide, hvordan manden reagerer når han kommer hjem... Han er jo mindst lige så spændt...
ÅHA...

Hej ven.... øvv....du er virkeligt ramt, Anna! Jeg havde ikke set din tråd - og heri ser jeg tydeligt, at du er hårdere ramt end jeg troede. Det gør helt ondt at læse, snøft!! Det værste er, når man af hele hjertet ønsker noget skal ske så meget....og så føler man bare, at ALT går forkert på vejen. Tålmodighed....er en by i Rusland, selvom du virkeligt prøver! Det er jo totalt ved at gøre dig totalt tosset i hovedet.
Det værste er, at man kan ikke sige noget, der hjælper andet end at jeg er her for dig, hvis og når du har brug for det! Jeg tror stadigt på dig, Anna...og jeg tror på, at det vil lykkedes for dig. Vi bestemmer ikke selv, hvornår det sker - det kan lige så godt ske i morgen som om et år. Det er det, som er så frygteligt frustrerende.
Jeg kan kun sige de ord, du er så træt af at høre, men som jeg tvinger dig til at høre. DU MÅ ALDRIG ALDRIG GIVE OP MED AT TRO...!!!
Godt du har en fantastisk kæreste - du har brug for ham lige nu, kan jeg høre - og han har med garanti også brug for dig!
Pas på dig selv, min ven 
Din tro støtte
Anmeld