Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

otlitrom

Miamaja skriver:

Vi ventede 1.5 aar for vi fik droemmebarnet - jeg synes ventetiden var laaaaang men alligevel var det jo det hele vaerd, og egentlig ikke saa lang tid naar man taenker paa der er mange der venter laengere tid.

saa halvanden maaned er ikke det vaeste der kan ske

Jeg må være ærlig at sige, at den besked gjorde lidt ondt.. Som om min smerte ikke var lige så stor som din... Men vi har ventet 26 mdr. på en graviditet, og så har vi taget springet videre, hvilket er en stor beslutning... Og så at skulle vente 2 mdr. bare for at komme til samtale.. Det kan vælte enhver af pinden.

Jeg tror ikke du har skrevet dit indlæg i en dårlig mening, Men det gjorde lidt ondt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Hihi, jeg vil gerne bidrage med lidt kunstgødning.

Banke banke banke i bordet. Ellers skal jeg nok gøre det for dig

Tak for gødning - og svar - søde. Jeg håber jeres gødning er hurtigtvirkende, for jeg er i stor mangel af nosser...

Altid noget at humoren er der endnu

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Chritinap skriver:

Det syntes jeg også i skal, det kan ikke være rigtigt. Hvor er det bare øv øv altså.

Stor krammer

Ringer derud i morgen. Vil have et ærligt svar!

Tak for din krammer. De varmer allesammen

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

MyBaby skriver:

Åh, hvor er det bare uretfærdigt! Jeg sender dig lige en kæmpe stor kram!

Kærligst Nina

Tak for kram Du får ve-støv sendt i din retning

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

Ej helt ærligt, det kan da virkelig ikke være rigtigt. Sidder her med vildt dårlig samvittighed over at have rådet dig til at ringe til Brædstrup og høre om deres ventetider, når de da bare slet ikke kan leve op til det.

Det er virkelig ikke i orden at skildre med ingen ventetid og at der så er 2 mdr. De er blevet valgt til trods for afstanden pga af ventetiden og så nytter det altså ikke noget hvis det er præcis det samme. Du skal helt sikkert ringe og banke i bordet. De har jo også bare været VILDT langsomme til overhoved at sende dig det brev du har ventet på Virkelig dårlig start på jeres tur ind i behandlingssystemet

Ja, jeg synes også det er en dårlig start på vej ind i behandlingssystemet! Men du/I må IKKE have dårlig samvittighed. Jeg vendte jo emnet med jer, da jeg selv var i tvivl. Beslutningen var vores, og vi tog den, da vi virkelig troede det var den rette.. Men det var bare et skridt i den gale retning

Har været tl Body Combat og har raset ud.. Men det gør stadig ondt.. Og kæresten blev sur. Ikke på mig, men på at vi troede vi kom hurtigere til, og nu står med lorten....

Men som han sagde, så er der ingen der ved om vi har lavet noget smukt i weekenden...

Det håber vi!

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Berg skriver:

Kunne det tænkes at din cyklus er sådan at du pga. påsken skal springe en cyklus over og derfor først kan komme til i maj?

Hilsen en som arbejder i Brædstrup og ved at der IKKE er ventetid.

Jeg har haft ÆL igår, om mens falder om 14 dage.. Men de kender -s vidt jeg ved- intet til min cyklus.. Vi har slet ikke talt med dem/ jer derude.. Det skal vi først 26. maj. Det vil så være 10.dagen for min cyklus, efter hvad jeg hurtigt lige har prøvet at tælle.. Og så er det vel for sent med behandling i den omgang. Altså kommer vi hen sidst i juni... Årh, det virker uoverskueligt, når det stilles sådan op...

Men hvis I ikke har ventelister, så forstår jeg virkelig ikke, hvorfor vi skal vente?

Jeg skal ikke bruge din "insiderviden", sådan må du endelig ikke læse det.. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved det hele.. Hold op, jeg undrer mig!!

Anmeld

29. marts 2010

håber snart det er os

hej søde søde

jeg er virkelig dybt rystet

trode virkelige ikke du skulle komme til at stå i den en gang til, altså med så lang vente tid så havde jeg aldrig rådet dig til at kontakte dem  jeg er virkelig ked af det på dine vejne

kan slet ikke fatte det de har jo ingen vente tid

sender en kæmpe

selv det ikke hjælper en skid

jeg føler virkelig med jer

kæmpe knuzz

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

hej søde søde

jeg er virkelig dybt rystet

trode virkelige ikke du skulle komme til at stå i den en gang til, altså med så lang vente tid så havde jeg aldrig rådet dig til at kontakte dem  jeg er virkelig ked af det på dine vejne

kan slet ikke fatte det de har jo ingen vente tid

sender en kæmpe

selv det ikke hjælper en skid

jeg føler virkelig med jer

kæmpe knuzz

Et kram hjælper altid!

Og der er virkelig ingen af jer der må have dårlig smag i munden. Som jeg skrev før, så var det jo vores valg, og vi troede virkelig ikke det kunne blive værre.. Men her står jeg med en meget lang næse

Jeg ringer derud i morgen, og spørger hvorfor vi er sat på den venteliste de siger de ikke har?? Det giver ingen mening overhovedet.. Og det gør det endnu sværere at acceptere!!

Kram

Anmeld

29. marts 2010

Berg

kitty skriver:

Jeg har haft ÆL igår, om mens falder om 14 dage.. Men de kender -s vidt jeg ved- intet til min cyklus.. Vi har slet ikke talt med dem/ jer derude.. Det skal vi først 26. maj. Det vil så være 10.dagen for min cyklus, efter hvad jeg hurtigt lige har prøvet at tælle.. Og så er det vel for sent med behandling i den omgang. Altså kommer vi hen sidst i juni... Årh, det virker uoverskueligt, når det stilles sådan op...

Men hvis I ikke har ventelister, så forstår jeg virkelig ikke, hvorfor vi skal vente?

Jeg skal ikke bruge din "insiderviden", sådan må du endelig ikke læse det.. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved det hele.. Hold op, jeg undrer mig!!

Da jeg er på barsel ved jeg ikke hvordan situationen er pt. så jeg kan ikke forklare hvorfor du skal vente, men jeg må indrømme at jeg ikke syntes at 1 1/2 måned er lang tid.

Ikke desto mindre kan jeg godt forstå at du er ked af det, det føltes som en evighed. Har selv haft problemer og fik en periode hormoner da det træk godt ud med at lave barn nr. 2. Det lykkedes dog ikke før jeg gav op og droppede hormonerne.  

Så du skal også have et stort , min kommentar skulle ikke støde dig blot forklare hvad jeg syntes er en rimelig "ventetid". Kan i øvrigt tilføje at i midten af 90èrne var ventetiden normalt over 5 år! (Ikke at du kan bruge det til noget syntes bare det var lidt hårdt at kritisere pga 1,5 måned (undskyld)

Anmeld

29. marts 2010

Sofiedk

Måske det ikke er helt nemt at sætte sig ind i tankerne på en barnløs kvinde og hvordan man har det for alle, men det er fuldt forståeligt at det hele virker uoverskueligt for dig nu. Det handler jo ikke kun om den halvanden måneds ventetid, det handler om alle de lange seje måneders kamp der ligger forinden, om tanken om at hvis det tar 1½ måned inden første samtale - hvor lang tid tar det så før man kommer i behandling.

Der skal ikke meget til at få bæret til at flyde over når man endelig har taget en af de største beslutninger om at få hjælp til noget så naturligt som at få børn.

Føler rigtig meget med dig og synes altså at 1½ måned er lang tid taget i betragtning at jeg ventede 14 dage fra min henvisning fra lægen til jeg var til første samtale på min klinik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.