Tjuhl skriver:
åh nej, så ser jeg lige din statusbesked...hvad er nu det??
Puha...det er en meget lang historie...
Jeg skal prøve at gøre det kort...
Da jeg fik afvide at jeg havde PCO, fortalte jeg det til en veninde (som jeg gjorde til mange) og hendes reaktion er at skrive hvor dårlig en veninde jeg har været under hendes graviditet (hun var 6-7 mdr henne på det tidspunkt), fordi hun ikke synes hun kunne snakke med mig om det fordi som hun sagde "nu hvor vi har så nemt ved at få børn og i har det så svært". Jeg synes så ikke vi har snakket om andet, og synes lidt det er at sparke til en der ligger ned.
Nå barnet bliver født, jeg ringer et par gange og jeg spørger til hendes datter og vi er ude og besøge dem en enkelt gang.
Jeg hører intet fra hende, før i dag hvor jeg får en besked om at hun er sur over at jeg ikke har været ude og besøge dem. Jeg skriver at hun bare kunne have inviteret. Men hun mener at nu hvor hun er blevet mor så er det mig der skal kontakte.
Ej der er SÅ meget mere, hun vil have man skal være fuldstændig overdrevet begejstret på deres vegne, og hun sætter et glansbillede op ud af til. Hun har spammet facebook med mave billeder, scannings billeder og tudet os ørerne fulde af hvor fantastisk deres datter er..
Undskyld jeg lige spammer din tråd Anna....
Anmeld