Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

de børn I bærer i hjertet og som bare skal falde ned i maven (det har jeg altid sagt)

Orh...hvor er det dejligt sagt...

Jeg tror jeg vil forsøge med tankerne at flytte mit barn fra hjertet og ned i maven ved næste insemination...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

oo

Mia Maia skriver:

Jeg tror jeg vil forsøge med tankerne at flytte mit barn fra hjertet og ned i maven ved næste insemination...

åh nej, så ser jeg lige din statusbesked...hvad er nu det??

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Hold da k*** hvor er det ringe service! Det er da på ingen måde fair! I forvejen er det jo mennesker "der ligger ned" der kommer til dem i håb om at få noget hjælp - det kan da ikke være rigtigt at i også skal sparkes til!?!?

Synes som alle de andre at du skal hidse dig op, banke i bordet osv. Du er sikkert heller ikke den første de hører det fra, hvis deres standartsvar er, at de ikke har ventelister.

Sender et kæmpe kram og håber, håber, HÅBER at i snart får en lille smule medvind (har fulgt dig lidt på sidelinjen og kan se at i har kæmpet længe og absolut ikke har fortjent det her)

Tak for dit kram, dine ord, og dit følgen med..

Det varmer alt sammen... selv på en smuk forårsdag kan humøret være helt i bund...

Jeg håber det snart bliver forår i min -og din- mave...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja, flyt baby-hjertet til maven via tankerne...

Jeg havde en alvorssnak med mit underliv igår efter vi havde arbejdet på sagen... Nu er jeg spændt på om den lytter.

Og hvad er det for en trist status du har?

Kram

Anmeld

29. marts 2010

Mettemus

kitty skriver:

Tak for dit kram, dine ord, og dit følgen med..

Det varmer alt sammen... selv på en smuk forårsdag kan humøret være helt i bund...

Jeg håber det snart bliver forår i min -og din- mave...

Selvfølgelig kan humøret være dårligt, og i denne situation er det i hvert fald helt ok. Har du fået manden hjem?

Håber også på forår i maverne - selvfølgelig bliver det det!!!

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh nej, så ser jeg lige din statusbesked...hvad er nu det??

Puha...det er en meget lang historie...

Jeg skal prøve at gøre det kort...

Da jeg fik afvide at jeg havde PCO, fortalte jeg det til en veninde (som jeg gjorde til mange) og hendes reaktion er at skrive hvor dårlig en veninde jeg har været under hendes graviditet (hun var 6-7 mdr henne på det tidspunkt), fordi hun ikke synes hun kunne snakke med mig om det fordi som hun sagde "nu hvor vi har så nemt ved at få børn og i har det så svært". Jeg synes så ikke vi har snakket om andet, og synes lidt det er at sparke til en der ligger ned.

Nå barnet bliver født, jeg ringer et par gange og jeg spørger til hendes datter og vi er ude og besøge dem en enkelt gang.

Jeg hører intet fra hende, før i dag hvor jeg får en besked om at hun er sur over at jeg ikke har været ude og besøge dem. Jeg skriver at hun bare kunne have inviteret. Men hun mener at nu hvor hun er blevet mor så er det mig der skal kontakte. 

Ej der er SÅ meget mere, hun vil have man skal være fuldstændig overdrevet begejstret på deres vegne, og hun sætter et glansbillede op ud af til. Hun har spammet facebook med mave billeder, scannings billeder og tudet os ørerne fulde af hvor fantastisk deres datter er..

Undskyld jeg lige spammer din tråd Anna....

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, flyt baby-hjertet til maven via tankerne...

Jeg havde en alvorssnak med mit underliv igår efter vi havde arbejdet på sagen... Nu er jeg spændt på om den lytter.

Og hvad er det for en trist status du har?

Kram

Ja det må være det vi skal telepatere noget mere

Det lyder fornuftigt, håber det lytter efter...

Jeg har lige skrevet et langt svar til Trine i din tråd, håber det er okay...

Det er lidt svært at forklare, for der har været så meget...

Så i dag besluttede vi at vi ikke kunne blive enige og vi var begge vrede, og ønskede hinanden alt godt fremover - meget mærkeligt...

Knus

Anmeld

29. marts 2010

oo

Mia Maia skriver:

Puha...det er en meget lang historie...

Jeg skal prøve at gøre det kort...

Da jeg fik afvide at jeg havde PCO, fortalte jeg det til en veninde (som jeg gjorde til mange) og hendes reaktion er at skrive hvor dårlig en veninde jeg har været under hendes graviditet (hun var 6-7 mdr henne på det tidspunkt), fordi hun ikke synes hun kunne snakke med mig om det fordi som hun sagde "nu hvor vi har så nemt ved at få børn og i har det så svært". Jeg synes så ikke vi har snakket om andet, og synes lidt det er at sparke til en der ligger ned.

Nå barnet bliver født, jeg ringer et par gange og jeg spørger til hendes datter og vi er ude og besøge dem en enkelt gang.

Jeg hører intet fra hende, før i dag hvor jeg får en besked om at hun er sur over at jeg ikke har været ude og besøge dem. Jeg skriver at hun bare kunne have inviteret. Men hun mener at nu hvor hun er blevet mor så er det mig der skal kontakte. 

Ej der er SÅ meget mere, hun vil have man skal være fuldstændig overdrevet begejstret på deres vegne, og hun sætter et glansbillede op ud af til. Hun har spammet facebook med mave billeder, scannings billeder og tudet os ørerne fulde af hvor fantastisk deres datter er..

Undskyld jeg lige spammer din tråd Anna....

nej?! øv for djævelen da!!

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

nej?! øv for djævelen da!!

Ja...puha det har været noget af en omgang.

Men jeg var faktisk afklaret, da jeg kunne mærke jeg ikke kunne glemme det. Tror desværre det bliver bedre uden hende som veninde...

Men det er da mærkeligt, og man når da lige at tænke "er det mig den er helt gal med"...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja det må være det vi skal telepatere noget mere

Det lyder fornuftigt, håber det lytter efter...

Jeg har lige skrevet et langt svar til Trine i din tråd, håber det er okay...

Det er lidt svært at forklare, for der har været så meget...

Så i dag besluttede vi at vi ikke kunne blive enige og vi var begge vrede, og ønskede hinanden alt godt fremover - meget mærkeligt...

Knus

Det gør ikke noget med svaret, jeg blev selv lidt forundret, da jeg så det.

Hvor er det trist med din veninde.. Men nogle gange vokser man fra hinanden.. Den kan lade sig gøre at finde hinanden igen.. Men det gør ondt, når et venskab går i stykker!

Jeg håber mine telepatiske evner har sat skub i processen Så må du bruge dine, når der er brug for det!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.