Mia Maia skriver:
Det lyder godt...
Vi skrives ved i morgen...
UPDATE:
Jeg har endelig fået brevet.. Det er sendt som B-post, så måske derfor der har taget lidt ekstra tid... Men så meget?? 
Jeg kan læse mig frem til at skulle have tager blodprøver under mens. næste gang.. Og med den lange cyklus jeg har, så passer det faktisk fint med den tid vi har fået på kliniken. Når vi skal derud til samtale er jeg på 9. dagen i cyklus, og derfor et par dage forbi mens.. Jeg ved ikke hvad dag man begynder at tage hormoner, men.. Måske er det ikke helt tosset? Jeg har haft ÆL nu, og kommer til at have én mere, inden vi starter.. Sidste chance for den økologiske 
Nu hvor jeg har læst materialet virker det hele ikke så skørt.. Der ér mange ting der skal undersøges inden, og måske er det meget rart at det ikke bliver for stresset, men sådan at hjernen og hjertet kan følge med. Næsten alle prøver laves inden forsamtalen, så vi er klar til at gå igang derefter...
Jeg føler mig meget mere tryg ved situationen nu... Der kommer til at gå noget tid. Men som manden sagde. "Ingen ved om vi har lavet noget smukt".. Det håber vi!

Anmeld