Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Vi valgte "det lokale" behandlingssted fra, da de havde venteliste. Vi ville kunne komme til 18. maj.

Vi skiftede til Brædstrup, som er 45 km væk, der skilter med "ingen venteliste" på hjemmesiden, og når man ringer til dem. I håb om at skære noget af ventetiden fra... Vi kan først komme til 26. maj....

Jeg sidder og græder... Hold kæft hvor gør det ondt, og hvor føler jeg mig bare holdt for nar...  Gad vide, hvordan manden reagerer når han kommer hjem... Han er jo mindst lige så spændt...

ÅHA...

Hold da kæft noget snyd!!! Jeg ville blive stik tosset!!!! Bliver i så hvor i er nu el. skifter tilbage??

Knus og Kram Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det lyder godt...

Vi skrives ved i morgen...

UPDATE:

Jeg har endelig fået brevet.. Det er sendt som B-post, så måske derfor der har taget lidt ekstra tid... Men så meget??

Jeg kan læse mig frem til at skulle have tager blodprøver under mens. næste gang.. Og med den lange cyklus jeg har, så passer det faktisk fint med den tid vi har fået på kliniken. Når vi skal derud til samtale er jeg på 9. dagen i cyklus, og derfor et par dage forbi mens.. Jeg ved ikke hvad dag man begynder at tage hormoner, men.. Måske er det ikke helt tosset? Jeg har haft ÆL nu, og kommer til at have én mere, inden vi starter.. Sidste chance for den økologiske

Nu hvor jeg har læst materialet virker det hele ikke så skørt.. Der ér mange ting der skal undersøges inden, og måske er det meget rart at det ikke bliver for stresset, men sådan at hjernen og hjertet kan følge med. Næsten alle prøver laves inden forsamtalen, så vi er klar til at gå igang derefter...

Jeg føler mig meget mere tryg ved situationen nu... Der kommer til at gå noget tid. Men som manden sagde. "Ingen ved om vi har lavet noget smukt".. Det håber vi!

Anmeld

31. marts 2010

blomst84

Har fulgt rigtig meget med på sidelinjen.. og håber sååååå meget at det lykkedes for jer. Dejligt i er kommet ind i systemet og har fået sat datoer på   så har man noget konkret. 

rigtig meget for jer 

og rigtig god påske til jer... 

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

blomst84 skriver:

Har fulgt rigtig meget med på sidelinjen.. og håber sååååå meget at det lykkedes for jer. Dejligt i er kommet ind i systemet og har fået sat datoer på   så har man noget konkret. 

rigtig meget for jer 

og rigtig god påske til jer... 

Mange tak! Jeg håber snart at der sker noget... Det har være nogle lange år... Men alting har en årsag...

God påske til dig også.

Kram

Anmeld

31. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

UPDATE:

Jeg har endelig fået brevet.. Det er sendt som B-post, så måske derfor der har taget lidt ekstra tid... Men så meget??

Jeg kan læse mig frem til at skulle have tager blodprøver under mens. næste gang.. Og med den lange cyklus jeg har, så passer det faktisk fint med den tid vi har fået på kliniken. Når vi skal derud til samtale er jeg på 9. dagen i cyklus, og derfor et par dage forbi mens.. Jeg ved ikke hvad dag man begynder at tage hormoner, men.. Måske er det ikke helt tosset? Jeg har haft ÆL nu, og kommer til at have én mere, inden vi starter.. Sidste chance for den økologiske

Nu hvor jeg har læst materialet virker det hele ikke så skørt.. Der ér mange ting der skal undersøges inden, og måske er det meget rart at det ikke bliver for stresset, men sådan at hjernen og hjertet kan følge med. Næsten alle prøver laves inden forsamtalen, så vi er klar til at gå igang derefter...

Jeg føler mig meget mere tryg ved situationen nu... Der kommer til at gå noget tid. Men som manden sagde. "Ingen ved om vi har lavet noget smukt".. Det håber vi!

Hej...

Okay...

Jamen det vigtigste er også at du synes det hele kommer til at passe meget godt...

Normalt skal man starte på hormoner på 3. dagen - mener jeg det er...

Så det kan godt være i først kan komme igang ved den cyklus der starter efter mødet...

Men måske du kan spørge om ikke i kan komme til samtale så det passer med i kan gå i gang på den cyklus...men det kan du jo altid se hen ad vejen, hvordan det hele kommer til at passe sammen...

Og ja...det kan jo være i snyder det hele - det kunne være fantastisk...

Knus

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

Hej...

Okay...

Jamen det vigtigste er også at du synes det hele kommer til at passe meget godt...

Normalt skal man starte på hormoner på 3. dagen - mener jeg det er...

Så det kan godt være i først kan komme igang ved den cyklus der starter efter mødet...

Men måske du kan spørge om ikke i kan komme til samtale så det passer med i kan gå i gang på den cyklus...men det kan du jo altid se hen ad vejen, hvordan det hele kommer til at passe sammen...

Og ja...det kan jo være i snyder det hele - det kunne være fantastisk...

Knus

Er alle former for behandling hormonkrævende? spørger af ren uvidenhed...

Føler jeg er kommet til et punkt, hvor jeg ikke orker at bekymre mig mere.. flyder bare med strømmen...

Anmeld

31. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej søde. Det lyder som om du er faldet lidt til ro i det hele. Hvor dejligt at læse.

Det hjælper også utrolig meget, at få et forløb præsenteret. Så føles det ikke som om man bare sidder og venter, sådan har jeg ihvertfald haf det.

Vi har fået lavet alle dele af udredningen, så vi skulle blot levere nogle blodprøver og d. 6 en ny sædprøve, som er den vi hele tiden har skulle vente med til april.

Jeg skal have hormoner på 3 dag. Tror mest af alt de giver mig det for at styrer min ægløsning

Tror sagtens man kan blive behandlet uden hvis man ønsker det, men tror det er en vurdering fra gang til gang.

Men lad os håbe vi begge har forår i maven inden da

Tænk hvis vi kom til at følges ad

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

Hej søde. Det lyder som om du er faldet lidt til ro i det hele. Hvor dejligt at læse.

Det hjælper også utrolig meget, at få et forløb præsenteret. Så føles det ikke som om man bare sidder og venter, sådan har jeg ihvertfald haf det.

Vi har fået lavet alle dele af udredningen, så vi skulle blot levere nogle blodprøver og d. 6 en ny sædprøve, som er den vi hele tiden har skulle vente med til april.

Jeg skal have hormoner på 3 dag. Tror mest af alt de giver mig det for at styrer min ægløsning

Tror sagtens man kan blive behandlet uden hvis man ønsker det, men tror det er en vurdering fra gang til gang.

Men lad os håbe vi begge har forår i maven inden da

Tænk hvis vi kom til at følges ad

Jeg prøver at falde til ro i hvert fald. Det nytter ikke noget at stresse, så bliver de jo kun værre!

Jeg skal have taget blodprøver ved egen læge under næste mens, som starter om 14 dage (forhåbentligt ikke).

Manden skal aflevere sædprøve 5. maj.

Jeg skal scannes og vi skal til forsamtale 26. maj. Vi får svar på sædprøven den dag. Det er dag 9 i den cyklus jeg er i. Det er jo for sent, hvis jeg skal opstarte hormon på dag 3.

Jeg har ikke PCO eller uregelmæssig cyklus. Min ÆL falder altid på dag 21. Det vil sige 12 dage efter mødet...

Lige nu er jeg meget forvirret. Men synes måske det er OK med tiden. Det er vigtigt for mig at have hjernen og hjertet med!

Jeg håber på forår i maverne "the old fashioned way"

Anmeld

31. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Er alle former for behandling hormonkrævende? spørger af ren uvidenhed...

Føler jeg er kommet til et punkt, hvor jeg ikke orker at bekymre mig mere.. flyder bare med strømmen...

Ej, jeg tænkte mig ikke lige om da jeg skrev det der...

For det er jo bare den behandling jeg får, men det kommer jo meget an de undersøgelser du skal til inden.

Hvis der ikke er "noget galt" så tror jeg du får samme behandling som mig, men det ved Trine sikker mere om. Man giver hormoner for at modne flere æg, så der er større chance for graviditet (mener jeg).

Men forhåbentlig ved du meget mere ved scanningen...

Knus

Anmeld

31. marts 2010

Agnete

Hej Kitty. Har ikke lige læst hele tråden, men dejligt for jer, at der sker noget nu  

Ikke alle behandlinger er hormonkrævende. Jeg har ikke fået hormoner (men blev så åbenbart heller ikke gravid... , men det er en andens sag). Det afhænger både af sædprøve og de prøver du skal igenne.

Held og lykke med det.

Knus fra Agnete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.