Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Tak for gødning - og svar - søde. Jeg håber jeres gødning er hurtigtvirkende, for jeg er i stor mangel af nosser...

Altid noget at humoren er der endnu

Kunstgødningen er sendt, og sammen med det en lille hilsen til Fru Stork om at få fingeren ud. NU!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mia Maia skriver:

Ja...puha det har været noget af en omgang.

Men jeg var faktisk afklaret, da jeg kunne mærke jeg ikke kunne glemme det. Tror desværre det bliver bedre uden hende som veninde...

Men det er da mærkeligt, og man når da lige at tænke "er det mig den er helt gal med"...

Hov smuksak, du har en ordfejl i din sætning... Det skal da vist stå "Tror heldigvis det bliver bedre uden hende" og ikke, desværre

Tror helt klart du er bedre "off without her"

Kæmpe mange krammer

Anmeld

30. marts 2010

MM1987

Alexis skriver:

Hov smuksak, du har en ordfejl i din sætning... Det skal da vist stå "Tror heldigvis det bliver bedre uden hende" og ikke, desværre

Tror helt klart du er bedre "off without her"

Kæmpe mange krammer

Tak søde...

Hi-hi, ja... 

Knus

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Kunstgødningen er sendt, og sammen med det en lille hilsen til Fru Stork om at få fingeren ud. NU!!!

Tak søde

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jeg synes ikke det handler så meget om at komme foran i køen, eller at der 2 mdrs ventetid. Det de skal have afvide er at det ikke er i orden at reklamere med "ingen ventetid" når der er ventetid. De sætter jo nogen forhåbninger i hovedet på dig, og i jeres tilfælde opgav i også en anden og bedre tid til fordel for dem, fordi de lovede der ingen ventetid er.

Jeg synes da de skal have afvide hvad det gør ved kvinde der i forvejen er presset...

Håber du får ringet til dem i morgen...

Knus

Jeg ringer i morgen!! Jeg SKAL gøre det, for at få ro i mit sind.. Det kan jeg mærke...

Jeg gør det! Vi går ind i denne kamp, og ikke halvhjertet... Jeg har ret til et svar.. Måske ændrer det ingenting, men så ved jeg da hvorfor!

Kram

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

kitty skriver:

Jeg ringer i morgen!! Jeg SKAL gøre det, for at få ro i mit sind.. Det kan jeg mærke...

Jeg gør det! Vi går ind i denne kamp, og ikke halvhjertet... Jeg har ret til et svar.. Måske ændrer det ingenting, men så ved jeg da hvorfor!

Kram

Når jeg skal tage en samtale, som jeg synes er svær, synes jeg det hjælper meget at tænke på, at det pludselig er overstået, og man har gjort det. At man før har siddet i situationer som har føltes umulige, men som nu er langt væk og fortid og som man overlevede! Du skal nok klare den samtale, og ofte hjælper det rigtig godt at de kan mærke ens skuffelse og frustration!

Du får det meget bedre bagefter det lover jeg!

Jeg krydser for at I får en tidligere tid

Anmeld

30. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Kram

Sådan skal det lyde...jeg hepper på dig

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Sådan skal det lyde...jeg hepper på dig

Tak søde. Jeg skriver, når jeg har fået det gjort!

Anmeld

30. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Tak søde. Jeg skriver, når jeg har fået det gjort!

Det lyder godt...

Vi skrives ved i morgen...

Anmeld

30. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Tro mig.. Jeg siger det tit til mig selv!!

Det sker.. Jeg ved det jo godt.. Men i de svage øjeblikke taber jeg tråden fuldstændig...

Jeg tror jeg her til aften han fået fat i den rigtige ende igen...

Det er HELT normalt. Du er jo bare et menneske, og jeg lover dig, at det samme sker for mig - bare i andre situationer. Fx, da vi var på hospitalet. 

Det ville være mærkeligt, hvis du ikke reagerede. 

STORT KNUUUUS FRA MIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.