Det der ikke måtte ske er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

oo

kitty skriver:

Ja, 5 år er vist meget præcist beskrevet. Jeg sagde jo bare høfligt "mange tak" til damen og lagde på. Men som kommende ansat "i systemet" er det faktisk dybt åndsvagt at jeg ikke tør stille spørgsmålstegn ved det de har gang i... For jeg synes da blot det er OK når patienterne -inden for rimelighedens grænser - slår i bordet og kræver et svar.

Jeg har bare rygrad som kogt spaghetti

I morgen ringer jeg! Jeg vil have et svar! Hvis tiden ikke kan flyttes har jeg i det mindste gjort forsøget!

sådan skal det lyde, kitty woo!!! (jeg sender lidt gødning til de nossere du skal nå at gro inden )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Vi valgte "det lokale" behandlingssted fra, da de havde venteliste. Vi ville kunne komme til 18. maj.

Vi skiftede til Brædstrup, som er 45 km væk, der skilter med "ingen venteliste" på hjemmesiden, og når man ringer til dem. I håb om at skære noget af ventetiden fra... Vi kan først komme til 26. maj....

Jeg sidder og græder... Hold kæft hvor gør det ondt, og hvor føler jeg mig bare holdt for nar...  Gad vide, hvordan manden reagerer når han kommer hjem... Han er jo mindst lige så spændt...

ÅHA...

NEEEEEJ det kan fandme ik passe!!!! Hvad har de gang i????

Kan godt forstå du er gal og skuffet, og føler dig holdt for nar. Synes ikke de kan være det bekendt!!!

Vile helt bestemt ringe og slå i bordet! Håber det lykkes for dig, at få ændret tiden. Det andet er i da ikke tjent med, hvor er det dårligt af dem

Jeg ved lige præcis hvor forfærdelig ventetiden er.

Kæmpe krammer

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

sådan skal det lyde, kitty woo!!! (jeg sender lidt gødning til de nossere du skal nå at gro inden )

Hihi.. Tak

Anmeld

29. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

Hihi, jeg vil gerne bidrage med lidt kunstgødning.

Banke banke banke i bordet. Ellers skal jeg nok gøre det for dig

Anmeld

29. marts 2010

Kvindemin

Mia Maia skriver:

Ej det er simpelthen ikke rigtigt...

Jeg bliver virkelig vred på jeres vegne. Det kan de bare slet ikke være bekendt...

Jeg synes du skal ringe til dem og forklarer situationen. Og fortælle dem, at du ikke synes det er fair at de reklamere med ingen ventetid, og i så først kan komme til om 2 måneder...

Jeg føler virkelig med jer...

Knus

Det syntes jeg også i skal, det kan ikke være rigtigt. Hvor er det bare øv øv altså.

Stor krammer

Anmeld

29. marts 2010

Sofiedk

Ej helt ærligt, det kan da virkelig ikke være rigtigt. Sidder her med vildt dårlig samvittighed over at have rådet dig til at ringe til Brædstrup og høre om deres ventetider, når de da bare slet ikke kan leve op til det.

Det er virkelig ikke i orden at skildre med ingen ventetid og at der så er 2 mdr. De er blevet valgt til trods for afstanden pga af ventetiden og så nytter det altså ikke noget hvis det er præcis det samme. Du skal helt sikkert ringe og banke i bordet. De har jo også bare været VILDT langsomme til overhoved at sende dig det brev du har ventet på Virkelig dårlig start på jeres tur ind i behandlingssystemet

Anmeld

29. marts 2010

MyBaby

Åh, hvor er det bare uretfærdigt! Jeg sender dig lige en kæmpe stor kram!

Kærligst Nina

Anmeld

29. marts 2010

MM1987

Jeg vil give Trin helt ret. Du skal ringe og tude i telefonen, så de kan forstå hvor urimeligt de har behandlet dig, nogen gange så virker det altså, om ikke andet så kan de få lidt dårlig samvittighed, og du har fået afreageret lidt.

Det er bare noget rigtig møg...

Knus

Anmeld

29. marts 2010

Miamaja

Vi ventede 1.5 aar for vi fik droemmebarnet - jeg synes ventetiden var laaaaang men alligevel var det jo det hele vaerd, og egentlig ikke saa lang tid naar man taenker paa der er mange der venter laengere tid.

saa halvanden maaned er ikke det vaeste der kan ske

Anmeld

29. marts 2010

Berg

Kunne det tænkes at din cyklus er sådan at du pga. påsken skal springe en cyklus over og derfor først kan komme til i maj?

Hilsen en som arbejder i Brædstrup og ved at der IKKE er ventetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.