vaccination af barnet - for eller imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Nu bliver jeg nødt til at blande mig... 

For pokker da, lad jeres børn vaccinere!!!!

Vi er nået til en grænse i dk mht. børn der ikke er vaccineret, så det faktisk er kritisk. Det vil sige at i tilfælde af et mæslinge udbrud, kan vi risikere en epidemi.. Det er en meget grim sygdom, som resulterede i flere hospitalsindlæggelser for et par år siden. 

Ud af 1.000.000 vaccinerede får ét barn en skade, som muligvis kan relateres til vaccinen.. Men får vi sygdommene, så får vi dødsfald. 

Polio, som er en grim børnesygdom som børn dør af i u-landene, har vi pt. fået udryddet i dk pga. vaccinen. 

Jeg ville aldrig lade mine børn slippe for en vaccine, da risikoen ved vaccinen er SÅ minimal i forhold til at få sygdommen.

By the way er det fornyelig afkræftet at MFR er skulle have noget som helst at gøre med autisme.

Jeg har kendskab til alle indholdstoffer i børnevaccinerne, da jeg selv er med til at producere dem. Med den baggrund er jeg ikke i det mindste i tvivl om, at det ikke skader at blive vaccineret.

Jeg kan ikke forstå holdningen om at lade være med at vaccinere. 

Af hvilken grund skulle i lade være, bortset for jeres egen usikkerhed.. Men for hvad?

Vaccinerne er kun lavet til sygdomme, som er potientiel farlige/dødlige. Er de ikke værd at udgå? Og undgå at udbrede?

Jeg ved godt at jeg provokerer lige nu, men jeg sidder og ser resultatet af at folk IKKE lader deres børn vaccinere. Og det ER alarmerende.

Tilføjelse; Der vil altid være nogle som ikke kan tåle en form for medicin, et indholdsstof eller lign. Det er desværre ikke til at gardere sig imod. Der var tungmetal i den alm. influenzavaccine i år. Men ikke i børnevaccinerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

anna-jonas

IMOD!!! Vores lille Ida er jo blevet hjerneskadet efter sin 3 mdr's vaccine. Det har vidtrækkende konsekvenser for hendes udvikling, og synet er svært beskadiget.Statens serumsinst. har frarådet os at få hende kighostevaccineret, da det sandsynligvis er den der har forårsaget skaderne.

Vores andre børn har fulgt vacc. programmerne, da vi ikke vidste bedre.

Vi vil altid føle os skyldige, over at det var os, der valgte vaccination, og dermed påførte hende handicap.

Anmeld

27. marts 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

er det mon noget man kan tale med sin jordemor om? jeg synes det er problematisk at tale med folk der tjener penge på disse ting om disse ting... men jeg kan godt nok ikke lade være med at tænke, at hvis jeg kun er vaccineret for mæslinger, hvorfor hulan skulle jeg så vaccinerer mit eget barn i hoved og røv??

Tjek vaccinationsforum.dk. Det er en upartisk organisation, der inf. om vacciner.

Anmeld

28. marts 2010

Ox.

Jeg er 100% for, da jeg føler det er det bedste at gøre for min datter, hun har fået 3 mdr og 5 måneders, og får også 1 års osv osv.

- Sussie.

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

Ja...det er jo noget man skal tage stilling til i forhold til et lille nyt barn, og vi er MEGET i tvivl om hvilken vej vi skal gå med vaccination. Min tante, der er biolog og arbejder med fremstillelse af vacciner og medicin, valgte for ti år siden IKKE at lade sine to drenge vaccinere fordi de oplevede et vennepar hvis datter blev hjerneskadet. Det sker jo fra tid til anden. Men hvad kan konsekvensen af ingen vaccination være? naturligvis udbrud af de forskellige sygdomme og deraf følgeskader.

hvad gjorde I og hvad er jeres holdning til vaccinationer?

Uha jeg er DØDSENS bange for de der vaccinationer, MEN jeg har valgt at Carla skal have dem alligevel. Jeg vælger at løbe risikoen da jeg tænker at hun kan blive endnu mere syg af ikke at få den og det er virkelig et MINIMUM af børn der bliver hjerneskadede af det. Og min veninde har taget sig af en der blev autist af det. Men ja jeg har valgt at hun skal have dem..... De farlige er vidst også vel overstået....

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Vi er nået til en grænse i dk mht. børn der ikke er vaccineret, så det faktisk er kritisk. Det vil sige at i tilfælde af et mæslinge udbrud, kan vi risikere en epidemi.. Det er en meget grim sygdom, som resulterede i flere hospitalsindlæggelser for et par år siden. 

Ud af 1.000.000 vaccinerede får ét barn en skade, som muligvis kan relateres til vaccinen.. Men får vi sygdommene, så får vi dødsfald. 

Polio, som er en grim børnesygdom som børn dør af i u-landene, har vi pt. fået udryddet i dk pga. vaccinen. 

Jeg ville aldrig lade mine børn slippe for en vaccine, da risikoen ved vaccinen er SÅ minimal i forhold til at få sygdommen.

By the way er det fornyelig afkræftet at MFR er skulle have noget som helst at gøre med autisme.

Jeg har kendskab til alle indholdstoffer i børnevaccinerne, da jeg selv er med til at producere dem. Med den baggrund er jeg ikke i det mindste i tvivl om, at det ikke skader at blive vaccineret.

Af hvilken grund skulle i lade være, bortset for jeres egen usikkerhed.. Men for hvad?

Vaccinerne er kun lavet til sygdomme, som er potientiel farlige/dødlige. Er de ikke værd at udgå? Og undgå at udbrede?

Jeg ved godt at jeg provokerer lige nu, men jeg sidder og ser resultatet af at folk IKKE lader deres børn vaccinere. Og det ER alarmerende.

Tilføjelse; Der vil altid være nogle som ikke kan tåle en form for medicin, et indholdsstof eller lign. Det er desværre ikke til at gardere sig imod. Der var tungmetal i den alm. influenzavaccine i år. Men ikke i børnevaccinerne.

Ja okay, men hvordan vil lægeverdenen så forklare at en fuldstændig normal pige bliver vaccineret som 4-årig og bagefter bliver autist???? Jeg tror ikke på når de siger at vaccine ikke kan forårsage hjerneskader. MEN jeg vælger alligevel at lade min datter vaccinere. Men jeg er ikke overbevist når de siger det ikke er farligt og IKKE kan give hjerneskader

Anmeld

28. marts 2010

Mette-Marie

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Jeg er så enig! Og så vi jeg lige rette dig, der er IKKE tungmetal i inflenzavaccinen og der er ikke tungmetal i MFR-vaccinen. Derimod indeholder influenzavaccinen en tungmetalforbindelse Thiomersal. Thiomersal har været anvendt i vacciner i cirka 60 år. Det vurderes, at der på verdensplan er givet flere milliarder thiomersalholdige vaccinedoser.
Stoffet er godkendt til brug som konserveringsmiddel i vacciner af lægemiddelmyndigheder over hele verden samt af WHO.
Den indeholdte mængde i en dosis Pandemrix® (2,5 mikrogram/ voksendosis) er betydeligt mindre end den mængde kviksølv (methylkviksølv), man normalt indtager på en uge via føden. 

Og ja, det er fuldstændig afkræftet, at de små kan få autisme pga. vaccination.

/Mette, som simpelthen ikke forstå de forældre der fravælger vaccination.

Anmeld

28. marts 2010

L-Mortil3

Liam er blevet vaccineret, og bliver det også fremover, som jeg selv er blevet.

Jeg valgte vaccinerne, på baggrund af alle de skrækhistorier fra USA, hvor man virkelig kan se hvad der kan ske ved ikke at vaccinere...

Jeg tror i sidste ende det er langt mere sikkert at vaccinere, end ikke at gøre det. 

Anmeld

28. marts 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Tjek vaccinationsforum.dk. Det er en upartisk organisation, der inf. om vacciner.

fedt! det var lige sådan et sted vi ledte efter

Anmeld

28. marts 2010

sarahb

Vi er også helt klart for vacc.
Jeg vil til hver en tid forhindre disse forfærdelige sygdomme at komme nær vores barn. Og andres børn, hvis man skulle påtage sig evt mæslinger kan det ramme mange andre..
Synes helt sikkert vi skal beskytte vores børn mod disse sygdomme da de er utrolig farlige og derfor der netop er en vaccine for det..

At der i tilfælde er børn der ikke kan tåle vaccinerne er noget rigtig skidt, men ser bare risikoen ved ikk gøre det størrere end at gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.