Rikke Houmøller Thaarup skriver:
Nu bliver jeg nødt til at blande mig...
For pokker da, lad jeres børn vaccinere!!!!
Vi er nået til en grænse i dk mht. børn der ikke er vaccineret, så det faktisk er kritisk. Det vil sige at i tilfælde af et mæslinge udbrud, kan vi risikere en epidemi.. Det er en meget grim sygdom, som resulterede i flere hospitalsindlæggelser for et par år siden.
Ud af 1.000.000 vaccinerede får ét barn en skade, som muligvis kan relateres til vaccinen.. Men får vi sygdommene, så får vi dødsfald.
Polio, som er en grim børnesygdom som børn dør af i u-landene, har vi pt. fået udryddet i dk pga. vaccinen.
Jeg ville aldrig lade mine børn slippe for en vaccine, da risikoen ved vaccinen er SÅ minimal i forhold til at få sygdommen.
By the way er det fornyelig afkræftet at MFR er skulle have noget som helst at gøre med autisme.
Jeg har kendskab til alle indholdstoffer i børnevaccinerne, da jeg selv er med til at producere dem. Med den baggrund er jeg ikke i det mindste i tvivl om, at det ikke skader at blive vaccineret.
Jeg kan ikke forstå holdningen om at lade være med at vaccinere.
Af hvilken grund skulle i lade være, bortset for jeres egen usikkerhed.. Men for hvad?
Vaccinerne er kun lavet til sygdomme, som er potientiel farlige/dødlige. Er de ikke værd at udgå? Og undgå at udbrede?
Jeg ved godt at jeg provokerer lige nu, men jeg sidder og ser resultatet af at folk IKKE lader deres børn vaccinere. Og det ER alarmerende.
Tilføjelse; Der vil altid være nogle som ikke kan tåle en form for medicin, et indholdsstof eller lign. Det er desværre ikke til at gardere sig imod. Der var tungmetal i den alm. influenzavaccine i år. Men ikke i børnevaccinerne.
Jeg føler virkelig med de forældre, der oplever, at deres barn får en skade, der kan relateres til en vaccination. Det må være ganske forfærdeligt, og jeg forstår udmærket, at de ønsker de havde valgt anderledes.
Men som du skriver, forekommer disse skader utroligt sjældent, og der er så absolut også risici forbundet med at vælge at lade være med at få sit barn vaccineret. Der er jo en god grund til at få udryddet disse børnesygdomme. Tænk bare, at en forfærdelig sygdom som meningitis kan udryddes, hvis alle lod deres børn følge vaccinationsprogrammet.