vaccination af barnet - for eller imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Lady Marion <3

Rikke&Liam skriver:

Selvfølgelig er det er op til folk selv om de vælger det eller ej.

Men persolingt ville jeg ikke turde "gamble" med mit barns helbred, ved at vælge vaccinationerne fra.

Især polio, mæslinger og hjernehindebetændelse vil jeg gerne have mit barn skal være foruden. Undersøgelser viser at hvis alle valgte vaccinationerne fra ville der være 10-100 flere dødsfald forårsaget af mæslinger og 50-100 flere tilfælde af hjernehindebetændelse om året. Kighoste kan også være livstruende for små børn.

Og der er ufattelig få tilfælde hvor barnet er blevet direkte skadet af vaccinationen.

Præcis som jeg ville have skrevet det   Her har alle 3 børn fulgt alle vacc. Jeg kunne ikke drømme om andet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Nemesis

Znuzke skriver:

Har du ikke fået Calmette-vaccination?? Du er måske for ung

JEg har heller ikke fået Calmette vaccinationen og jeg er fra 75..min søster som er fra 72 har..

:-) Sisse

Anmeld

24. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

MFR fik min store søn først da han var 10. Han har været på sommerlejer med 2 søskende som rent faktisk HAR fået papir på at de er skadede som følge af vaccine. ( ja det er sjældent, men det er sygdommene også)

Grunden til sygdommene er sjældne er jo netop fordi der bliver vaccineret for dem.

F.eks. blev Danmark ramt af en polioepidemi i 1952. Der var 7.267 tilfælde, hvoraf 10 procent fik vejrtrækningsproblemer og 9 procent døde.

Det synes jeg nu er pænt mange. Og det er kun EN af de mange sygdomme man bliver vaccineret imod.

Anmeld

24. marts 2010

ekzunz

ladydan1 skriver:

JEg har heller ikke fået Calmette vaccinationen og jeg er fra 75..min søster som er fra 72 har..

:-) Sisse

Og jeg er fra '72.....sååååå gammel.....

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Swips.. skriver:

Jeg skal ærlig indrømme, at jeg ikke har sat mig ind i argumenterne for/imod vaccine. Begge mine børn har fået alle vacinationer der har været tilbudt indtil den alder de nu har og det har været 100 % problemfrit, så den sidste skal også vacineres

Det præcis det samme her. Jeg høre bare tit at der kan kommer mere alvorlige konsekvenser ved ikke at vaccinere sine børn så derfor har Lucas fået alle sine ind til nu og skal os have de sidste. Der har ikke været nogen problemer andet en meget høj feber i flere dage. 

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

ka-ri-na skriver:

det er rigtigt at der er nogle forskellige uhensigtsmæssige ting i vacciner, men mængden af tungmetal er så lille som den mængde du kan spise i fisk på een uge...

Nikoline er vaccineret, da hun fik sin 5 mdr vaccine blev hun meget meget dårlig og fik høj høj feber. Alligevel taler jeg for vacciner. Jeg er ganske vidst utilfreds med at de er blandet sammen så man ikke kan vælge hvad man ønsker sit barn vaccineret for.

Vaccinationsprogrammerne er jo også til for at styrke samfundsøkonomien. Og det bryder jeg mig ikke rigtigt om...

Men jeg tør ikke satse på at Nikoline ikke bliver ramt af smittefare for een af sygdommene og jeg tør ikke tænke på konsekvenserne. Hun har lige fået sin 1 års vaccine uden problemer.

Hej

Det kan da godt ske, der er så lidt i, at du kan spise det samme i fisk, men forskellen er jo, at en vaccine bliver sprøjtet direkte ind i blodet, det gør det man spiser i fisken ikke.

mvh Michael

Anmeld

24. marts 2010

LISBETH:-)

Znuzke skriver:

Og jeg er fra '72.....sååååå gammel.....

Det må så være forskelligt ud fra hvor man bor. For jeg er fra 76 og har fået den. Gisp hvor bliver man altså hurtig gammel

Anmeld

24. marts 2010

Bare mig..

Nu har jeg heller ikke endnu sat mig så meget ind i alle de forskellige vacc. og hvorfor de skal eller ikke skal få dem. Men alle mine søskende + mig selv, og alle i min familie har fået det, så det skal min datter også have.

Som skrevet længere oppe, mener jeg også man gambler hvis man vælger dem fra. Så kan det selvfølgelig også diskuteres om man ikke også gambler lidt når man vælger at få dem vaccineret, men jeg mener det er langt mere risikabelt at lade være.

Som også er skrevet længere oppe, synes jeg det er godt, at man stiller spørgsmåltegn ved dette, da der da helt sikkert kan være risiko ved begge dele..

marikka 32+6

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Michael healer skriver:

Hej

Det kan da godt ske, der er så lidt i, at du kan spise det samme i fisk, men forskellen er jo, at en vaccine bliver sprøjtet direkte ind i blodet, det gør det man spiser i fisken ikke.

mvh Michael

nej men det bliver oplagret samme sted i kroppen:0)

Anmeld

24. marts 2010

oo

rigtig interessant debat...der er ikke ret mange der kunne finde på at vælge det fra, kan jeg se jeg håber der kommer flere bud ind....jeg er slet ikke overbevist hverken den ene eller den anden vej, men et eller andet skal vi jo vælge når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.