Jeg har vaccineret mine børn..men ikke helt efter vaccinationsprogrammet.
De får alle Di-Te-Pol som jeg ikke mener de skal undvære..vi har jo også selv stivkrampevacc..og især små børn som slår sig, river sig og andet mener jeg bør have stivkrampevacc. (Te i Di-Te-pol vacc)
MFR fik min store søn først da han var 10. Han har været på sommerlejer med 2 søskende som rent faktisk HAR fået papir på at de er skadede som følge af vaccine. (ja det er sjældent, men det er sygdommene også)
Jonas på 3 er endnu ikke vaccineret med mfr..og det varer også noget tid inden. Han blev mega syg af 1års vaccinen og vores læge sagde selv at han derfor ikke skulle have mfr´en endnu. Han får den dog senest omkring de 10 år.
Sara som faktisk skal 3. mdrs vaccineres i dag med Di-Te-ki-Pol og pneumokok ... Disse kan jeg også godt gå ind for...disse er inaktive vacciner..hvorimod MFR vaccinen er med levende vira.
Nu er det dog sådan at Sara ikke helt har taget på...så om jeg lader hende vaccinere i dag kommer an på om hun nu igen er vækst, for vi har virkelig ikke brug for 2 dage med en skidtmås som ikke vil spise når det i forvejen ikke er det hun gør allermest.
Så summasumarum er altså at ja mine børn får vaccinerne men ikke nødvendigvis efter vaccinationsprogrammet.
Sisse
Anmeld