Så nu har jeg gjort det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

baby2010

Lise skriver:

Jamen, det var helt vanvittigt. Havde jo set på nettet at det kostede et-par-og-tyve kroner de fleste steder (og så en fragt på kr. 50 ), og kan også huske at det var det jeg gav sidst i Matas (for tre år siden), men ham i Valby ville altså have 69 kr  For 100 gram vel at mærke, men kunne snildt have nøjedes med 50! Men det var det første sted jeg fandt det, og jeg havde ledt i en uge, så jeg sked på hans overpris og købte det. Men tror egentlig ikke jeg besøger hans dyre biks igen, for han var også en irriterende type.

Men lortet viker jo ikke!!!  Barnet er jo stadig indeni min mave, for hulan. Jeg havde bestilt ham til at komme i den netop forgangne weekend, hvor min mor var på besøg fra Jylland torsdag til søndag. Men nej, jeg/vi må vente...  Nu er det også bedst at vente til næste weekend, da Simon netop idag er startet i ny institution, og min kæreste skal være i Jylland hele onsdag..

Hvad med dig, Julie - er du igang med at føde idag?

Lise - sidder i sofaen med en kop hindbærbladte   

Ej en vild pris! Hvis du løber tør, så skal jeg gerne sende dig noget. Bor 200 m. fra helsekostbutikken, så det er ikke noget problem, du siger bare til 

Hvor irriterende at den lille mand ikke kom nu din mor var på besøg! Så må du høre om ikke han kan komme i weekenden i stedet, der er ikke andet for 

Og nix jeg føder ikke... Meget langt fra, tror jeg. Kan intet mærke selvom jeg netop er blevet færdig med min 3. kande te (på 3 dage) 

Vente, vente, vente.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

baby2010

Snuffler25 skriver:

æv søde, gætter på der ik er sket noget eftersom du er online idag igen hehe

ih det spændende hva!!!  for at det må blive lige om snart

Ik sket en dyt - jeg rammer garanteret min termin onsdag og går over tid.... Der er jo intet at gøre andet end at acceptere tingenes tilstand 

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

baby2010 skriver:

Ik sket en dyt - jeg rammer garanteret min termin onsdag og går over tid.... Der er jo intet at gøre andet end at acceptere tingenes tilstand 

Det er der nok desværre ikke..

Men jeg sender dig en stormfuld ve-støv, og håber det hjælper

********* Ve-støv****************

Anmeld

1. marts 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Neeej altså, er der ikke sket noget endnu!!? :-)

Jeg har haft et "fald ud" nogle dage fordi jeg simpelthen har været så syg. Hold k... jeg kan ikke huske jeg nogensinde har været så syg, måske som barn, men ikke i mit voksenliv. Totalt Roskilde - har intet kunne holde i mig og har bare været så afkræftet. Har været noget bekymret for hvordan lillefisen klarede det, men han virker mere livskarftig derinde nu end nogensinde:-)

Men jeg ville lige give lyd, fordi jeg har sådan en fornemmelse af at jeg vist har "ladet dig hænge" i en eller anden tråd, men jeg kan ikke huske hvad det var for én:-)

Men nu sker der da helt sikkert snart noget søde, det kan jo ikke undgås - husker du at vi snakkede om at der muligvis var noget andet udover hindbærte der måske virker? :-) Men ihhh hvor må man være utålmodig i dit sted nu:-)

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

tinpou skriver:

Neeej altså, er der ikke sket noget endnu!!? :-)

Jeg har haft et "fald ud" nogle dage fordi jeg simpelthen har været så syg. Hold k... jeg kan ikke huske jeg nogensinde har været så syg, måske som barn, men ikke i mit voksenliv. Totalt Roskilde - har intet kunne holde i mig og har bare været så afkræftet. Har været noget bekymret for hvordan lillefisen klarede det, men han virker mere livskarftig derinde nu end nogensinde:-)

Men jeg ville lige give lyd, fordi jeg har sådan en fornemmelse af at jeg vist har "ladet dig hænge" i en eller anden tråd, men jeg kan ikke huske hvad det var for én:-)

Men nu sker der da helt sikkert snart noget søde, det kan jo ikke undgås - husker du at vi snakkede om at der muligvis var noget andet udover hindbærte der måske virker? :-) Men ihhh hvor må man være utålmodig i dit sted nu:-)

Hej søde,

hvor er det pænt af dig at "huske" mig - nej du lod mig ikke hænge i en anden tråd, ikke så vidt jeg kan huske ihvertfald.

Det var da enormt kedeligt med Roskilde - men dejligt at lille bebs har det godt, det er jo det vigtigste! 

Og ja, vi har prøvet "det andet" for at få det hele til at gå i gang, desværre uden held...

Men altså jeg har jo også først termin på onsdag, så måske vil han ikke komme for tidligt? Det er jo også lidt uhøflig opførsel 

Julie

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

kitty skriver:

Det er der nok desværre ikke..

Men jeg sender dig en stormfuld ve-støv, og håber det hjælper

********* Ve-støv****************

Mange tak jeg kan ikke få for meget af det lige for tiden!!!

Hvad med dig? Du synes også ventetiden er for lang?

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

Baagøe skriver:

Jeg havde fået en tid til at få kørt strimmel lørdag den 24-10 kl. 9, og med mulighed for efterfølgende igangsættelse bagefter. Hjertelyden var fin og der var masser af fostervand i livmoderen, dog ingen veaktivitet. Jordemoderen oplyste, at jeg var åbnet 4 cm uden jeg har mærket det, så de kunne sagtens prikke mit vand opppe på fødegangen, men jeg ville alligevel blive sendt hjem efterfølgende.

Derfor frabad jeg mig igangsættelse, da jeg sagde jeg ville føde om natten, og fik så en tid til mandag morgen, hvor jeg skulle sættes igang, såfremt der ikke var sket noget inden. Jeg fødte ganske rigtigt naturligt natten til søndag den 25-10

Se evt. min FB her
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Håber ikke du kommer til at gå lige så meget over tid, som jeg gjorde det.

K.h. Linda

Hvor fantastisk at du bare  VIDSTE du selv ville føde! Jeg håber også selv jeg kan gå i gang... Det er næsten mit største håb nu... Så hellere gå det længere for at kroppen er helt klar. Jeg må lige ind og læse din FB - det lyder bare så spændende! 

Julie

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

Baagøe skriver:

Jeg havde fået en tid til at få kørt strimmel lørdag den 24-10 kl. 9, og med mulighed for efterfølgende igangsættelse bagefter. Hjertelyden var fin og der var masser af fostervand i livmoderen, dog ingen veaktivitet. Jordemoderen oplyste, at jeg var åbnet 4 cm uden jeg har mærket det, så de kunne sagtens prikke mit vand opppe på fødegangen, men jeg ville alligevel blive sendt hjem efterfølgende.

Derfor frabad jeg mig igangsættelse, da jeg sagde jeg ville føde om natten, og fik så en tid til mandag morgen, hvor jeg skulle sættes igang, såfremt der ikke var sket noget inden. Jeg fødte ganske rigtigt naturligt natten til søndag den 25-10

Se evt. min FB her
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Håber ikke du kommer til at gå lige så meget over tid, som jeg gjorde det.

K.h. Linda

Tænk den havde jeg læst! Sjovt med din venindes støvler hihihihi 

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

baby2010 skriver:

Tænk den havde jeg læst! Sjovt med din venindes støvler hihihihi 

Ja historien med støvlerne bliver jævnligt bragt op i vennekredsen 

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

baby2010 skriver:

Mange tak jeg kan ikke få for meget af det lige for tiden!!!

Hvad med dig? Du synes også ventetiden er for lang?

Ja, jeg venter også.. Men jeg venter på at kunne teste... Så det er lidt en anden venten tror jeg

Jeg håber snart der sker noget, så du/I kan få den lille gut i armene!

Du får lige en sending mere ******************

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.